خرید عمده و تکی پیراهن آستین کوتاه سفید مدل آکسفورد + فروش آنلاین

خرید عمده و تکی پیراهن آستین کوتاه سفید مدل آکسفورد + فروش آنلاین

کمتر پیش می آید با پیراهن آستین کوتاه کت و یا کاپشن پوشیده شود و این لباس بیشتر برای روزهای گرم و خنک سال مناسب است. در تولید آن از پارچه هایی با جنس، رنگ و طرح مختلف استفاده می شود و محدودیتی در دوخت آن وجود ندارد. مدل یقه کاملا سلیقه ای و با توجه به مد سال دوخته می شود. در ادامه 7 روش فوق العاده برای ست کردن پیراهن آستین کوتاه مردانه را معرفی خواهیم کرد. توصیه ما به شما این است که برای موقعیت‌های رسمی و مجالس مهم از پیراهن‌های آستین کوتاه مردانه استفاده نکنید. چرا که این دسته از پیراهن‌ها معمولاً در مکان‌ها و موقعیت‌های دوستانه کاربرد دارند.

در مقابل پیراهن‌های آستین کوتاه مردانه سفید، پیراهن‌های رنگ تیره نیز انتخاب بسیار مناسبی برای ست کردن می‌باشد. همچنین در نظر داشته باشید که ترکیب و ست کردن این دسته از پیراهن‌ها با لباس‌های دیگر به سادگی امکان پذیر است. توجه داشته باشید که شما می‌توانید پیراهن مدل کلاسیک را با شلوار لی، کتان و شلوارک ترکیب کنید و از استایل های جذابی را با خود به ارمغان آورید. در کنار چالش استایل مناسب و درست ست کردن آستین کوتاه با کت، قیمت پیراهن آستین کوتاه مردانه نیز برای آقایان اهمیت دارد. شما در سایت زئوس می‎توانید انواع آستین کوتاه مردانه را با قیمت و کیفیت مناسب مشاهده کرده و متناسب با کت‎هایی که دارید، پیراهن مناسب را خریداری کنید. برند ال سی من که می ‌توان آن را یکی از برندهای فعال در زمینه پوشاک مردانه معرفی کرد.

پیراهن مردانه Polo مدل 30110

در واقع می‌توانید در تابستان که هوا گرم است از پیراهن‌های نخی استفاده کنید. در مقابل در فصول سرد از پیراهن‌هایی با الیاف مصنوعی بهره ببرید. با توجه به شرایط خاص تامین کننده این برند، انصراف از خرید حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت از زمان سفارش و تعویض و مرجوع تا ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول، امکان پذیر است.

ما درسایت ال سی من پیراهن‌های آستین کوتاه مردانه را در انواع مدل‌ها، رنگ‌ها و سایز‌های مختلف از هر سلیقه ای، به شما عزیزان ارائه می‌کنیم. با وجود این همه تنوع شما می‌توانید به ‌صورت آنلاین، به‌راحتی خرید خود را از هرجایی که هستید و در هر زمانی که تمایل دارید، انجام دهید. پیراهن آستین کوتاه شیک را می توان با شلوار جین یا شلوار پارچه‌ای پوشید. به تنهایی، یا با کت تک یا کت و شلوار نیز پوشیده می‌شود. پیراهن‌ها جنس‌های متفاوتی دارند مانند کتان، نخی، پلی استر، جودون و غیره. با توجه به نیاز و سلیقه خود پیراهن با جنس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

فروشگاه اینترنتی لیراز

شاید شستن پیراهن مردانه با ماشین لباسشویی آنقدرها پیرهن استین کوتاه هم بد نباشد. اما توصیه می‌کنیم تا جای ممکن پیراهن‌های خود را با ماشین‌های لباسشویی نشوید. بنابراین برای شستشوی لباس‌هایتان به خشک شویی ها مراجعه کنید.

  • پیراهن آستین کوتاه یکی از محبوب ترین لباس ها در بین آقایان است، که طرفداران زیادی هم دارد.
  • شما می‌توانید با درنظرگرفتن مدل و طرح سایر لباس‌ها، محیطی که برای استفاده از آن لباس در نظر گرفته‌اید و یا حتی فصل موردنظر برای پوشیدن پوشاک موردنظر خود، رنگ آن را انتخاب کنید.
  • همچنین انواع کفش‌های رسمی و روزمره مردانه و اکسسوری‌هایی نظیر کمربند، کلاه و …