آزمون آیین نامه رانندگی اصلی و مقدماتی آنلاین قبولی تضمینی

اگر در حین تصادف راننده در حالت مستی باشد، یا گواهینامه رانندگی آزمون انلاین رانندگی نداشته باشد. 2 بعد از پایان هر آزمون نمره قبولی یا مردودی به شما نشان داده خواهد شد . در آزمونهایی که در این صفحه قرار دادیم تمام سوالها مربوط به تابلوهای راهنمایی و رانندگی موجود است. از آنجایی که سـوالهای این آزمون‌های آنلاین از روی آزمون‌های اصلی برگزار شده در دوره‌های قبل جمع‌آوری شده و تمام موارد و نکات موجود در کتاب را شامل می‌شود شرکت در آن‌ها برای با موفقیت پشت سر گذاشتن آزمون اصلی کافی است. اگر خیلی دیر شروع به خواندن نمونه سوالات کنید دیگر وقت کافی نخواهید داشت و احتمالا نتیجه قابل قبول را نخواهید گرفت.

ویژگی های گواهینامه پایه یکامروز من در تاریخ ۲۴ / ۲ / ۱۴۰۱ با اولین شرکت در آزمون آیین نامه بدون هیچ غلطی خیلی راحت قبول شدم و تنها تستهای شما رو در زمان محدودی کار کردم و به خاطر سپردم. همانطور که قطعا تمامی شما خوانندگان محترم و گرامی مطلع هستید، امتحان اصلی آیین نامه ی راهنمایی و رانندگی مجموعا از 30 سوال تشکیل شده است. اصل سوالات را دانلود کنید , زیرا دقیقا خود سوالات امتحان آیین نامه 1401 را قرار داده ایم و پس از دانلود شما هیچ نیازی به خواندن کتاب نخواهید داشت .

در این روش بعد از انتخاب گزینه های مورد نظر و دکمه پایان آزمون نتیجه را به شما نشان می دهد همچنین جواب صحیح و جواب های غلط با رنگ سبز و قرمز بعد از زدن دکمه نمایش سوالات آزمون نشان داده می شود. در این موارد از اولین آزمون به فکر نتیجه خواهید بود و پاسخ‌نامه را که بررسی می‌کنید تعدا سوالاتی که بلد نبودید یا اشتباه پاسخ دادید کم است. بله، اگر متقاضیان به‌صورت کامل و با دقت نمونه سؤالات ارائه شده در سایت را مطالعه کنند، قبولی آن‌ها در آزمون صد درصد خواهد بود. گرفتن گواهینامه یکی از کارهایی است که از سن ۱۸ سالگی به بالا می بایست چه دختر چه پسر برای دریافت آن اقدام نمود.

تست سوالات اصلی رانندگی

پاسخنامه‌ هایی ارائه شده توسط وب سایت های برتر آموزشی آیین نامه باید معتبر و چک شده باشد. این وب سایت اقدام به جمع‌آوری سوالات جامع و کاملی از آزمون های رانندگی نموده است به طوری که کاربران به راحتی توانایی دستیابی به مجموعه کاملی از سوالاتی که در آزمونها طرح میشود را در اختیار داشته باشند. تمام آزمونهای سایت آموزشگاه رانندگی سبقت به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد.

آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی شماره 1

آزمون آیین نامه رانندگی اصلی و مقدماتی آنلاین قبولی تضمینی متقاضیان در آزمون مقدماتی آیین نامه نیاز نیست به سوالات فنی مسلط باشند و در آزمون اصلی ایین نامه باید بخش فنی را هم یاد بگیرند. افرادی که برای دریافت گواهینامه اقدام می کنند در ابتدا می بایست آزمون آیین نامه اصلی را پشت سر بگذارند و سپس وارد مرحله آموزش رانندگی به شکل عملی شوند. از این رو قبل از این که آزمون عملی بدهند باید در آزمون اصلی شرکت کنند. در واقع لازمه شرکت در آزمون عملی، قبولی در آزمون آیین نامه اصلی می باشد.

  • به طور مثال شما امروز در آزمون آنلاین آیین نامه شماره 1 شرکت می کنید و جواب های صحیح را می بینید.
  • برای شروع مجدد آزمون نیازی به ریفرش صفحه نیست و بعد از پایان آزمون فقط کافیه روی گزینه ” دوباره شروع کن ” کلیک کنید.
  • این وب سایت یکی از بهترین وب سایت‌هایی است که امکان مرور سوالات با موبایل و تبلت را فراهم می‌کند.
یکی از مهم‌ترین شرط‌ها برای شرکت در این آزمون‌ها کامل و مورد اعتماد بودن آن‌ها است. با مطالعه سایت و آزمون های شما ، امروز من در آزمون آیین نامه برای اولین بار قبول شدم ، ایشالا شهرم اولین بار قبول خواهم شد. عزیزم اگر چیزی بخیر این در سوالات یا ازمون ایین نامه مشاهده کردید, یا دیدید پیام بدید که بررسی کنیم . پس از این کار به سراغ سوالات بخش فنی بروید و با خواندن متن آیین نامه و پاسخ به سوالات فنی و آزمون و خطا به آمادگی کافی برسید. علاوه بر مباحث آزمون مقدماتی شامل سوالات بخش فنی نیز می‌شود. نمونه سوالات گواهینامه پایه سوم به همراه پاسخنامه ارائه می‌شود به همین دلیل لازم است که شیوه درست مطالعه را پیش بگیرید تا از مطالعه بهترین نتیجه را بگیرید.

سلام دوستان امروز ۹۸/۰۵/۰۷ آیین نامه و شهر رو همون بار اول خداروشکر قبول شدم. واقعا از شما ممنونم که بدون هیچ چشم داشتی به هنرجوها کمک میکنید و به این خوبی و کاربردی سوالها رو در سایت قرار میدید. در راههای مسطح که دو طرف منتهی به کوه و پرتگاه می باشد حق تقدم عبور با وسیله نقلیه ای است که…. سلام من همین الان از جلسه امتحان اومدم فقط یبار کتاب رو خوندم و همین تست های رایگان اینجا رو خوندم.عالی بود.دفعه اولم بود امتحان میدادم و توی چهار دقیقه برگه رو تحویل دادم و قبول شدم.خدا خیرتون بده به حق علی.

آزمون آیین نامه شماره 53