آموزش سئو محتوا

اولین سوال این است که آیا این کار بر سئو سایت من سایت seocentro تاثیر منفی دارد؟ اولین استفاده ثبتشده از کلمه اختصاری “SEO” به سال 1997 برمیگردد. به نوعی می توان گفت مهمترین عامل، حضور موثر در اولین نتایج جستجوها بخصوص نتایج جستجوگر گوگل است. این صفحه در نقشه سایت شما قرار گرفته ولی برای دسترسی به آدرس مورد نظر نام کاربری و رمز عبور مورد نیاز است. هر وبسایت شرایط خاص خود را دارد ، در یک زمینه خاص فعالیت می کند ، نیاز به جذب مخاطبان وهدف قرار دادن جامعه آماری ویژه خود را دارد، تعداد و قدرت رقبا متفاوت است ، پس اقدامات سفارشی و مختص خود را می طلبد. Discovered URLs: در این بخش میتوانید ببینید چه تعداد از url های سایتتان ایندکس شدهاند.

اگر هنوز درباره ساختار سایت مپ ابهام دارید، این بخش از مقاله میتواند به سوالات شما پاسخ دهد. اگر اصطلاح «هدف جستجو» برای شما ناآشنا است، پیشنهاد میکنیم مقاله هدف کاربر از جستجو را مطالعه کنید. برای مثال کمتر کسی عبارت «اخبار سیاسی» را در گوگل جستجو میکند و از طرف دیگر هدف او از جستجو مشخص نیست. ممکن است فکر کنید استفاده از کلمات کلیدی هدف در هر جمله از محتوا باعث افزایش رتبه شما میشود. دلیل این است که گوگل فقط به دلیل نتایج مرتبط در صدر است و اگر نتایج نامربوط نمایش دهد مانند یاهو باید به فکر کار دیگر باشد!

به همین دلیل میتوان نرخ بهروزرسانی محتوا را بر اساس کامنت تعریف کرد. در کل، سئوی خارجی را میتوان مکمل سئو داخلی سایت دانست. تمام دنیا میتوان به فضایی برای توسعه کسب و کار و محلی برای درآمد شما شود، به شرط آنکه یک استراتژی سئوی اصولی را انتخاب کنید. بنابراین اگر هدفگذاری مشخصی برای دستهبندی و برچسب نیست، میتوان آخرین تغییر را به صورت هفتگی در نظر گرفت. در صفحات دستهبندی و برچسب، استراتژی یک سایت خبری مشخص کننده آخرین تغییر است. جدول بالا اولویتبندی انواع صفحات در یک سایت خبری را نشان میدهد. مثلا یک دستهبندی که در آن هیچ مقاله یا محصولی نیست.

هر خبری که کامنت بیشتری داشته باشد، بیشتر جلب توجه کرده و هنوز هم داغ است. سرعت انتشار خبر در سایتهای خبری اهمیت زیادی دارد. صفحات محصول در این مدل سایتها اهمیت زیادی ندارند. ایجاد نقشه سایت روشی مفید است که با آن میتوانیم سرعت ایندکس شدن صفحات سایت را بالا ببریم و از این طریق به سئو آن کمک کنیم. چگونه محتوای مورد پسند کاربر و گوگل تولید کنیم؟ شاید برای شما هم در گذشته پیش آمده باشد که دنبال مطلبی در گوگل میگشتید ولی، برخی از نتایجی که نشان داده میشود، یا ربطی به موضوع مورد نظر شما ندارد و یا آن قدر بی کیفیت هستند که اصلاً ارزش وقت گذاشتن ندارد. اما اخبار جنجالی هم کم نیستند.

اگر نقشه سایت داشته باشیم ولی آن را به گوگل معرفی نکنیم این گزارشات فعال نخواهند شد. هرچه سریع تر این عمل را انجام دهید، سریع تر در صفحه نتایج نمایش داده خواهید شد. در حالی که در برخی مواقع مشاهده خواهید کرد که متقاضیان بخواهند محتوای خود را در زمانی مشخص در صفحات شخص ثالث جایگذاری کنند تا گوگل به ایندکس صفحات بپردازد. بنابراین اگه می خواهید محتوا بهینه شده ای پیرامون کلمه سوالی (مثلا: چرا بازاریابی محتوا مهم است؟) تولید کنید این ابزار خیلی خوب جواب می دهد. به عبارت دیگر seo تبدیل به بخش اساسی بازاریابی دیجیتال شده است. ↑ «What is SEO? دریافت خدمات مشاوره سئو از ما (تیم کنسئو) در طول طراحی مجدد سایت میتواند از اشتباهات فاجعهبار SEO که میتواند شما را در ترافیک و رتبهبندی به عقب براند جلوگیری کند. در واقع از تاریخ جولای ۲۰۱۹ تا اکتبر همان سال، ترافیک طبیعی سایت تا ۲۲۸ درصد رشد داشت. ابزار رایگان وبمستر تولز گوگل میتواند اطلاعاتی از کلمات جستجو شده کاربران و اطلاعات آماری دقیقی از این قبیل دستگاههای مورد استفاده شده ، مشکلات فنی سایت در موبایل و تبلت و صفحههای دچار مشکل را به شما نشان میدهد که با رفع این موارد میتوانید به رشد قابل ملاحظه ای دست پیدا کنید.

4. Last read: آخرین تاریخی که رباتهای گوگل به سایت مپ ما مراجعه کردهاند را مشخص میکند. قطعا خیر. نقشه سایت یک فاکتور برای رتبهبندی صفحات نیست، با تغییر محتوا یا آدرس این فایل شما دستورالعملهای جدیدی را به رباتهای گوگل میدهید و نحوه مدیریت بودجه خزش را تعیین میکنید. به همین دلیل زمان آخرین تغییر در صفحات دستهبندی باید روزانه باشد. در باکس اول صفحه، تاریخ آخرین بازدید گوگل از نقشه و تعداد url های پیدا شده را مشاهده میکنید. هر مجموعه بزرگ از تعداد زیادی زیر مجموعه و عضو کوچکتر تشکیل شده است و عملاً عملکرد ایده آل و آرمانی آنهاست که عیار و میزان قابل اعتماد بودن تشکل مذکور را تعریف کرده و ارتقاء می بخشد . ما با شما همکاری خواهیم کرد تا استراتژی ای ایجاد کنیم که اهداف واضح و قابل دستیابی را برای افزایش ترافیک و فروش شما تعیین کند. در واقع تمامی محتوا هایی که ما در سایت خود ایجاد می کنیم مانند نوشته ها، برگه ها، محصولات و … از طریق بخش Sitemaps در سرچ کنسول جدید میتوانید نقشه سایت خود را ثبت کنید. در ادامه به بررسی خطاهایی میپردازیم که در بخش Sitemaps در سرچ کنسول جدید با آنها مواجه میشوید.

با ثبت نقشه سایت در سرچ کنسول به رباتهای گوگل اعلام میکنیم که چه صفحاتی برای ما در اولویت ایندکس هستند. در صورتیکه این اولویت با سیگنالهای دیگری مانند فایل robots.txt، ریدایرکت 301، تگ کنونیکال و تگ noindex در تناقض باشند، بخش Coverage در سرچ کنسول به ما اعلام خواهد کرد. بهتره تایتل تگ 70 کاراکتر یا کمتر از آن باشه و به صورتترکیبی از کلمه کلیدی مد نظر شما و نام کسبوکار شما نوشته شود. آدرس صفحه مورد نظر در نقشه سایت هست ولی دسترسی ربات گوگل به این صفحه از طریق فایل robots.txt محدود شده است. آدرس صفحه در نقشه سایت هست (کد 200) ولی در این صفحه هیچ محتوای ارزشمندی دیده نمیشود و پیامی مبنی بر عدم وجود محتوا نمایش داده میشود. در این مثال فایل نقشه سایت 725 آدرس متفاوت را به گوگل معرفی میکند. بسیاری از اخبار هم فقط جلب توجه میکنند و کاربر پس از کسب اطلاعات صفحه خبر را ترک میکند.

وقتی پاسخ این سوالات رو بفهمیم، بهتر میتوانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم و در نتیجه بهترین پیشنهادها و راهحلهای خود را به آنها ارائهکنیم. برای این میگم تو این قسمتها حتماً از کیورد Keyword استفاده کنین که خزنده گوگل یا Google Crawler هنگام خزیدن سایت تون رو به وضوح ببینن و از طرفی هم باعث میشه که کلمات کلیدی تون برای مخاطب قابل توجهتر باشه! صفحه در نقشه سایت هست ولی به دلیلی نامشخص قابل ایندکس نیست. معماری وب سایت ساده نحوه لینک همه صفحات سایت شما به همدیگه هست. ساده ترین راه برای ساخت سایت مپ وردپرس استفاده از افزونه Yoast است. در این مقاله نگاهی جامع و کاربردی به مفهوم نقشه سایت داشتیم؛ ابتدا تعریفی از نقشه سایت ارائه کردیم و سپس کاربرد و نحوه ساخت نقشه سایت را به صورت ویدیویی آموزش دادیم.

اگر رتبه خوبی در گوگل داشته باشید، نیازی به تبلیغات ندارید و مجبور به پرداخت هزینه برای نمایش سایت در لیست نتایج نیستید. هیچ وابستگی بین پرداخت ها و کسب نتایج وجود ندارد-زمانی با یک شخص یا یک شرکت سئو به صورت ساعتی کار می کنید مانند این است که کارمندی را به استخدام خود درآورده اید.یعنی شما براساس میزان حضور شخص، هزینه و حقوق پرداخت می کنید و نه بر اساس کار انجام شده. آدرس صفحه، اولویت، نرخبهروزرسانی و آخرین تغییر برای همه سایتها یکسان نیست و بر اساس اولویت کسب و کار تعیین میشود. اگر شما صاحب یک بیزینس الکترونیکی نوپا هستید و متاسفانه در صفحات اولیه نتایج سرچ گوگل دیده نمی شوید، اگر رویه خود را تغییر ندهید، احتمالا قادر نخواهید بود که مشتریان وفادار به تجارت خود را افزایش دهید. تصور کنید که قبلا نقشه سایت خود را با یک افزونه یا ابزار ساختهاید و حالا قصد دارید تغییرات اساسی در آن ایجاد کنید.

اگر آدرسی از سایت ما با یکی از خطاهای بالا مواجه شده است باید صفحه را بررسی کنیم، در صورتیکه خودمان دسترسی گوگل به صفحه را مسدود کردیم بهتر است آن آدرس را از نقشه سایت حذف کنیم و اگر این اتفاق به اشتباه رخ داده عاملی که مانع دسترسی گوگل شده را برطرف کنیم. این تصویر وضعیت ایندکس صفحات سایت یکی از مشتریان چند سال پیش است. اگر با پیغام Sitemap index Processed successfully مواجه شدید، متوجه میشوید که نقشه سایت به درستی در گوگل ثبت شده است. با محیطی شبیه به محیط بالا مواجه میشوید. راهنماهای کامل شبیه لیستهای کامل هستن که قبلاً در مورد اونها صحبت کردیم. در نتیجه کمترین اولویت را برای این صفحات در نظر گرفته و نرخ بهروزرسانی را ماهانه تعیین کردیم. در انتها به صورت موردی چند نقشه سایت را به صورت نمونه بررسی کردیم. رباتهای گوگل به صورت مستمر و دورهای نقشه سایت را بررسی میکنند. رباتهای گوگل از منابع سرور شما برای خزش و ایندکس صفحات استفاده میکنند. بک لینک ها لینک هایی هستند که از یک سایت به سایت دیگری با دامنه متفاوت اشاره میکنند. همچنین دسته ها را در فهرست اصلی خود اضافه کنید. برای اینکه بتوانید سئو وب سایت خود را بهینه نمایید، علاوه بر آموزش سئو محتوا، باید بر اساس مسائل فنی نیز وب سایت خود را بهینه نمایید.

رضایت مشتریان 16 درصد کم شود. از طرف دیگر هر روز ممکن است یک محصول به سایت اضافه و یک محصول از سایت کم شود. با اضافه شدن هر صفحه جدید به سایت ما یا تغییر در محتوا و زمان انتشار این فایل به صورت خودکار بهروزرسانی شده و اطلاعات لازم را در اختیار گوگل قرار میدهد. بهتر است آدرسهای جدید را جایگزین صفحات قدیمی در نقشه کنید. برای درک بهتر چند استراتژی متفاوت برای مدیریت نقشه سایت را بررسی میکنیم. پیشنهاد میکنیم با مراجعه به صفحه کارگاه و تهیه ویدیو به صورت کامل با نقشه سایت آشنا شوید. این صفحه را بوکمارک کنید و در آینده به آن مراجعه کنید. این افزونه را روی مرورگر کروم یا فایرفاکس خود نصب کنید. برای ساخت نقشه سایت با yoast seo، پس از نصب و فعال کردن افزونه، به صفحه سئو » عمومی رفته و بر روی تب امکانات کلیک کرده و گزینه XML sitemaps را بر روی حالت روشن قرار دهید. البته دریافت لینک از سایتهای رقیب ساده نخواهد بود و در بخش سئو خارجی به نحوه ساخت و ایجاد بکلینک مناسب برای صفحات خواهیم پرداخت. نقشه وبگاه برای مشاهده کاربران سایت، یک صفحه ساده از سایت است که ساختار وبسایت شما را نشان میدهد و معمولاً متشکل از یک لیست سلسله مراتبی از صفحات سایت شما است.

اگر با این پیغام مواجه شدید، متوجه میشوید گوگل نتوانسته است نقشه سایت را به درستی پردازش کند. اما من تا به حال همچین وبسایتی را در وب فارسی ندیده ام و اگر باشد رپورتاژ آگهی قبول نمی کنند. اما حتی امکان حذف کلی سایت از نتایج هم وجود دارد. استفاده صحیح از تگ کنونیکال، ریدایرکت 301 و فایل Robots.txt هم میتواند فرآیند خزش رباتها در صفحات را تسریع کند. پارامترهای سئو محتوا را رعایت کنید: تگ های H، پاراگرافبندی، تصاویر و … REP همچنین شامل دستورالعمل هایی مانند روبات های متا (meta robots) و نحوه برخورد موتورهای جستجو با لینک ها (“follow” یا “nofollow”) می باشد. این متا تگ در serp دیده میشود بنابراین باید به حد کافی جذاب باشد. همانند متا برچسب های noindex و nofollow. بینگ که نتایج جستجو در یاهو را نیز فراهم می کند، بیان کرده است که لینک های nofollow را در نمودار لینک ها قرار نمی دهد. اینکه در کجای نتایج موتور های جستجو باشیم، میلیونها یا میلیاردها تومان تفاوت دارد. گوگل برای اینکه کسب و کارای بیشتری رو در دسترس خودش داشته باشه، داره سرعت اعمال تغییرای خودشو افزایش میده که شما باید به این تغییرات توجه کنین و اونا رو در کسب و کارتون همیشه در نظر داشته باشین.