انکربولت چیست؟ معرفی 6 عامل موثر در انتخاب انکربولت مناسب | elitarchgroup

انکربولت چیست؟ معرفی 6 عامل موثر در انتخاب انکربولت مناسب | elitarchgroup

سپس انکر بولت را به اندازه کافی داخل سوراخ میکنیم برای این کار می‌توانیم از چکش مخصوص استفاده کنیم. انکر بولت های ساختمانی با توجه به محل استفاده آن به نسبت انکر بولت های صنعتی از ابعاد و استحکام کمتری برخوردار هستند. از این نوع انکر بولت ها با توجه به نام آن ها در پروژه‌های ساختمانی استفاده می‌شود.

عمده ی دلیل استفاده از این سیستم در صنعت جهت درگیری بهتر بتن جدید با بتن قبلی می باشد. مثلا برای اضافه کردن المان های جدید و یا نصب پلیت بدون محدودیت در ابعاد روی سطح بتن می باشد. همچنین در ساختمان های بتنی از انکربولت برای اتصال انواع صفحات فلزی به ستون های بتنی استفاده می شود و ضرورت دارد. این صفحه ها امکان اتصال یا جوشکاری قطعه های فلزی سازه های بتنی را فراهم می سازد. انکربولت ها به دلیل داشتن سرهای رزوه شده قابلیت استفاده از مهره و واشر را فراهم می کنند.

  • معرفی سایت کالا عمران تخصصی ترین سایت فروش ابزار شعار مجموعه کالا عمران می باشند.
  • معیارهای عملکرد ساختاری برای اتصالات مکانیکی بین دو کشور، کدها و صنایع مختلف متفاوت هستند.
  • قیمت انکر بولت های شیمیایی و مکانیکی مختلف تفاوت های زیادی دارد و با توجه به وابستگی قیمت انکر بولت ها به قیمت ارز بعضا با نوساناتی همراه هستند.
  • سوراخ کاری باید به درستی انجام شود و در حین سوراخ کاری نبایستی مته به شکل کج باشد یا بلرزد، زیرا قطر سوراخ نباید از قطر مته بزرگتر باشد.
  • در روش چفتی (کلیدی)، سوراخ هایی داخل مصالح پایه بتن ایجاد می شود که به اتصال بهتر انکرها کمک می کند.
پس از حفر یک سوراخ، مطمئن شوید که خالی از گردوغبار است و سپس پیچ مهاری را با ضربه زدن به پیچ توسط یک چکش در آن قرار دهید تا اطمینان حاصل شود به‌صورت کامل در حفره قرار گرفته است. سپس مهره را سفت کنید و در این مرحله فرآیند نصب شما کامل شده است. مثلا پوشاندن یک دهانه در سازه بتنی قدیمی با روش دال بتنی (کاشت آرماتور). انکربولت های مورداستفاده شده در پل Bay سال 2013 همگی شکستند.و تولیدکننده ی آن انکربولت ها همان هایی هستند که انکربولت پل واشنگتن را در سال 2009 تامین کرده بودند که منجربه مشکلات نقشه برداری بزرگی شده بود. در انتخاب تولیدکننده انکربولت خود دقت کنید زیرا که یک اشتباه منجر به خسارات فراوانی می شود. در نتیجه باربری انکر بین ۳۰ تا ۳۵ می‌شود که روی طراحی انکر اثر گذار خواهد بود.

خرید انکربولت

در واقع انکر بولت ها را می توان نوعی پیچ برای اتصال در نظر گرفت زیرا وظیفه آنها اتصال ورق های فولادی به یکدیگر است و برای تعمیر مصالح فولادی استفاده می شود. به کمک این تجهیزات میتوان سازه های جدیدی به سازه بتنی اضافه کرد. انکر بولت ها معمولاً برای اتصال فولاد سازه ای یا سایر مواد غیر سازه ای به بتن مانند اتصال ستون های فولادی به پایه های بتن مسلح یا اتصال سیستم های نما به دیوار بتنی استفاده می شوند.

محصولات مرتبط