بررسی انواع شیشه های ساختمانی و تفاوت آنها

فناوری بازرسی در حال حاضر اجازه می دهد ۱۰۰ میلیون بازرسی در ثانیه روی نوار انجام شود ، و نقص هایی را که چشم غیر مسلح قادر به دیدن آنها نیست ، پیدا شرکت شیشه ساختمانی کنید. شیشه ای که انتخاب می شود باید با کاربرد آن متناسب باشد؛ با علم و آگاهی و مشاوره گرفتن به راحتی می توان مخصول مورد نظر و ایده آل را تهیه کرد. افزایش فضای مفید داخلی به واسطه ضخامت دیواره 8 سانتیمتری در مقایسه با دیوارهای آجری سنتی که حداقل 15 سانتیمتر است. استفاده از شیشه‌های اسپندرال بهترین شیوه برای پوشش مناطق کور ساختمان است. شیشه اسپندرال امکان ایجاد همرنگی کامل در نمای ساختمان را فراهم می‌سازد. شیشه‌های دوجداره می‌توانند شدت صوت را حدود 50 دسیبل کاهش دهند و آن را به مرز 20 تا 30 دسیبل برسانند.

سنگ زدن شیشه در کارخانه‌ها و کارگاه‌ها به وسیله دستگاه‌های سنگ سمباده الماسه انجام می‌شود. در صورتی که ابعاد شیشه بزرگ باشد، در نقاط لازم، ارتعاش‌گیر با ابعاد مناسب نصب شود. فاصله پیچ‌های خودکار مصرفی برای این زهوارها، حدود بیست سانتیمتر می‌باشد.

شیشه ساختمانی دارای کاربرردها و قابلیت های فراوانی است از این رو، شناخت انواع شیشه ساختمانی می تواند نقش مهمی در استفاده کاربردی و بهینه شیشه ساختمانی در افزایش بهره وری و یا در زیبایی ساختمان داشته باشد. شیشه های نشکن شامل دو یا چند لایه شیشه اند که به وسیله ورقه هایی از نایلون شفاف تحت حرارات و فشار به هم متصل می شوند . همچنین بعضی از انواع شیشه های طلق دار به عنوان عایق صوتی، جاذب حرارت، کاهنده شفافیت و شیشه ایمنی به کار برده می شوند .

همراهان گرامی شرکت ایمن جام پیروزان، به استحضار می رسانیم که به دلیل نوسان قیمت ها، لطفا قبل از ثبت سفارش خود حتما با کارشناسان فروش بصورت تلفنی هماهنگ کنید و استعلام موجودی و قیمت بگیرید. شرکت ایمن جام پیروزان، اولین فروشگاه آنلاین انواع یراق آلات، درب و پنجره … لب پریدگی‌های کوچک تا 13 میلیمتری لبه شیشه‌های ایمنی که ممکن است بر اثر عملیات حرارتی یا سایر مراحل تولید ایجاد شده باشند، قابل اغماض است ولی وجود هرگونه خراش و ترک در شیشه ایمنی ممنوع است.

قیمت شیشه لمینت رنگی، ساده و طرح دار | فروش شیشه لمینت به صورت عمده

شیشه دوجداره همانطور که از نامش پیداست از دو جداره شیشه که به موازات هم قرار گرفتند و فاصله بین آن ها با هوا یا مواد خشک کننده پرشده، تشکیل می شود. كاستن از ميزان گرمای ورودی به فضای داخلی ساختمان‌ها در تابستان است. با توجه به اینکه در طول روز از نور خورشید استفاده می کنیم، این نوع شیشه ها حریم خصوصی را بهتر حفظ می کند . یکی از پر مصرف ترین شیشه ها در ساختمان سازی، شیشه های تخت فلوت است. شیشه شیت هم مانند شیشه های فلوت در زمره شیشه های خام قرار می گیرند. برای چهارچوب های چوبی و فلزی که دارای زهوار می باشند، حتما باید زهوار ها قابل جداسازی و نصب دوباره باشند.

  • امروزه با توجه به درجه اهمیت هر کدام از معیار های بالا، انواع شیشه ساختمانی مورد نیاز و مطلوب محل استفاده انتخاب می شود.
  • برای آنکه اجسام از پشت شیشه دیده نشوند، آن را تار یا مات می‌سازند.
  • در این بخش می خواهیم شما را با انواع شیشه ساختمانی و کاربردی که در ساختمان دارد آشنا نماییم.
  • پوشش بازتابنده روی شیشه ، مانع از افزایش گرما و تابش خیره کننده خورشید می شود و میزان دمای داخلی را کاهش می دهد.

طرح های سندبلاست را بیشتر بر روی شیشه های سکوریت انجام می دهند که برای ایجاد دکوراسیون داخل ساختمان های اداری و تجاری بیشترین کاربرد را دارد. بیشترین کاربرد آن به عنوان در و پنجره در کارهای ساختمانی است که به شکل‌های مختلف اعم از شیشه‌های شفاف، نیمه شفاف و رنگی، جاذب حرارت، ایمنی، دوجداره، سکوریت و… وجود دارد. در انتخاب شیشه ساختمانی باید ویژگی هایی از قبیل عایق صوتی، عایق حرارتی ، نما و زیبایی بصری ، استحکام و امنیت را در نظر گرفت و با توجه به محل استفاده شیشه، کاربرد و ویژگی هر نوع شیشه ساختمانی باید اقدام به تهیه شیشه کرد.

شیشه های ساختمانی دارای ویژگی ها و قابلیت های مختلفی می باشند که به عنوان مثال میتوان به معماری و طراحی آن اشاره کرد. با این حال معمول ترین روش در صنعت ساخت شیشه (ذوب کردن مواد اولیه و مخلوط کردن آن در کوره تا خمیر شیشه به دست بیاید) مورد استفاده قرار می گیرد. جهت انتخاب نوع نرده شیشه ای و اطلاع از پیش نیازهای مورد نیاز جهت نصب می توانید با مجموعه اکسیدال تماس حاصل فرمایید و مشاوره های تخصصی در این زمینه دریافت نمایید . درب های مدرن شیشه ای ارائه شده توسط گروه فنی و مهندسی اکسیدال بخشی از نیاز معماران و سازندگاه ساختمان هایی با معماری مدرن و امروزی را مورد توجه قرارداده و در بخش تامین و طراحی این محصولات فعالیت دارد. نحوه تولید شیشه رفلکس را می توان مانند شیشه معمولی می باشد با این تفاوت که بعد از اتمام مراحل کار روی شیشه را با انواع فلزاتی مانند نقره، نیکل، کروم، مس و یا آلومینیوم پوشش داده می‌شود.

بررسی انواع شیشه های ساختمانی و تفاوت آنها برای جلوگیری از ورود هوا و گردو غبار و سروصدای اضافی لازم است که از انواع شیشه پنجره با کیفیت و مقاوم در برابر فشار هوا و صداهای اضافی استفاده کرد. بهترین گزینه در بین انواع شیشه پنجره می توان شیشه سکوریت و لمینت را معرفی کرد که مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار و تغییرات آب و هوایی دارد. تمام این عوامل موجب می شود تا طول عمر شیشه افزایش چشم گیری داشته باشد و هزینه نهایی صرفه جویی گردد.

شیشه دوجداره

برش تنها بعد از روند خنک کنندگی شیشه آنیلینگ و در اندازه دلخواه انجام می‌شود. شیشه سکوریت تا بالاتر از ۱۲۰۰ درجه گرم می‌شود و سپس به سرعت تحت خنک کنندگی قرار می‌گیرد. از این شیشه در خودروسازی، ورودی ساختمان‌ها، لوازم خانگی و موارد دیگر استفاده می‌شود. علاوه بر استفاده از شیشه در نمای خارجی ساختمان برای طراحی های داخلی ساختمان ها نیز از انواع شیشه ساختمان استفاده می شود.