بهترین شرکت سئو در ایران

در بین دستهبندی انواع محتوا مورد اول یعنی محتوای متنی از بقیه موارد مهم تر و کاربردی است. ربات های گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری که باشد، در میان اطلاعات شروع به چرخیدن میکنند تا متوجه شوند که چه اطلاعات جدیدی اضافه شده و چه محتواهایی وجود داشته است. این بدان معناست که آنها می توانند محتوای بیشتری را پیدا کنند و شروع به نشان دادن آن در نتایج جستجو کنند و در نتیجه گاهی اوقات رتبه بندی بالاتری بگیرند. می توانید مراحل را از چک لیست سئو مقدمانی شروع کنید و مراحل را قدم به قدم پیش ببرید. صفحاتی که چندین تگ H1 دارند را پیدا کنید و این مشکل را حل کنید. تنها استفاده از استراتژی رقبا راه حل مناسبی برای سئو خارجی نخواهد بود. سئو کلاه سفید یا White Hat SEO به استفاده از استراتژی ها، تکنیک ها و تاکتیک های بهینه سازی وب سایت که توسط گوگل تایید شده است گفته می شود. از اینجا، باید به پایین به گزینه ‘XML Sitemap’ بروید و مطمئن شوید که روشن است. برای پیکربندی افزونه، به سادگی در پیشخوان وردپرس به صفحه تنظیمات و سپس بهXML-Sitemap بروید.

پیشتر گفته شد که استفاده از راهکارهای جدید سبب می شود تا نتیجه هایی بگیریم که هیچگاه پیش از این نگرفته ایم ؛ لذا در راه داشتن سایتی پر مخاطب تر در میان رقبایمان داشتن اندکی تغییرات و نوآوری ضرری ندارد ، اما فراموش نکنید که هر عامل جدید و غیر معمولی نیز جذاب و پذیرفتنی نیست ، در نتیجه اینکه باید به دنبال یک کارشناس بهینه سازی سایت باشید که کارنامه درخشانی داشته و با تجربه زیاد و علم به روز خود بتواند گره ای از کارتان بگشاید . در این مطلب از سئو روز من میخوام خلاصه اون وبینار رو براتون توضیح بدم تا شما هم بتونین اون سه روش رو بشناسین و در کسب و کار خودتون ازشون استفاده کنین. برای اینکار تنها کافیه از بخش “پیشخوان”، تب “ماژولها” گزینه “Sitemap” را انتخاب و آن را فعال کنید. یافتن کلمات هدفمند – نتایج کلمات کلیدی خود را بر اساس صنعت یا کشور فیلتر کنید تا بتوانید روی کلمات کلیدی که واقعاً برای شما مفید هستند تمرکز کنید. سپس، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تغییرات شما ذخیره شود.

پس از فعال شدن، به سئو و سپس به قسمت صفحه عمومی و به برگه «امکانات» بروید. شما می توانید گزینه های اساسی را مرور کنید که در آن می توانید افزونه را از اطلاع رسانی به موتورهای جستجو غیرفعال کنید، محدودیت حافظه PHP و موارد دیگر را افزایش دهید. با این حال، وقتی نوبت به ارسال نقشه سایت به موتورهای جستجو می رسد، فقط باید پرونده اصلی فهرست نقشه سایت را ارسال کنید. با این حال، اگر صفحه ای در سایت شما وجود دارد که ایندکس نشده است، نقشه سایت راهی را برای اطلاع رسانی به موتورهای جستجو در مورد آن صفحه به شما ارائه می دهد. تصاویر باید به درستی متناسب با محتوای صفحه و ساختار تصاویر وبسایت طراحی شود. بنابراین موتورهای جستجو می توانند متناسب با آن از محتوای شما بازدید کرده و فهرست بندی کنند. اول از هر چیز باید به این سوال پاسخ دهیم. برای نوشتن یک محتوا برای سئو سایت باید به چند نکته توجه داشته باشید.

به همین دلیل موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ به دارندگان وب سایت های جدید اجازه می دهند نقشه سایت را در ابزارهای وب مستر خود ارسال کنند و این موضوع باعث می شود ربات های موتور جستجوگر آنها، به راحتی محتوای شما را کشف و فهرست بندی کنند. این عمل به وسیله ابزارهای مختلفی که اینترنت به ما داده است می تواند انجام شود. اولین و مهمترین بحث در سئو سایت ، تولید محتوا خوب و با کیفیت است.گام اول برای تولید محتوای خوب شناخت کامل از سایت، هدف سایت، شناخت کاربران و نیاز آنان است چرا که با شناخت درست کاربران تولید محتوا را بر اساس خواسته ی آن ها انجام میدهیم پس اینگونه است که ورودی را بالا میبریم و ترافیک سایت بیشتر میشود. در اینجا کامل ترین چک لیست سئو 2021 شامل 37 مرحله ای برای سئو مقدماتی تا پیشرفته ارائه شده است. این روش زمانی استفاده میشود که یافتن یک صفحه از منوی اصلی سایت یا لینکهای داخلی دشوار است.

امروز که شما دارید این مقاله سئو شده را مطالعه میکنید میهن وردپرس ماهانه دهها میلیون تومان هزینه تبلیغات میکند تا بهغیراز ورودی از مقالات و محتواها از طریق جستوجو مستقیم سایت نیز داشته باشد. در صورتی که سایت های دیگر از شما نام برده اند ولی به شما لینک نداده اند می توانید از آنها درخواست کنید به شما لینک دهند. از درج کیورد های صفحه به جای تگ ALT خودداری کنید. افزونه یواست سئو یکی از آن هاست. برند منشن یکی از بهترین فرصت های لینک سازی محسوب می شود. تو این قسمت از سری فیلم های آموزشی دوره جامع خودآموز سئو به آموزش فایل Robots.txt که وجود این فایل نقش مهمی برای سایت داره می پردازیم. در این بخش از جامع ترین چک لیست سئو 2021 به بررسی فاکتور های سئو خارجی می پردازیم. اگر از نظر لینک هایی که دریافت می کنید از رقیب خود بهتر عمل نکنید، در رتبه بندی نیز نمی توانید از او پیشی بگیرید. لینک های خراب سایت تان را می توانید با هر ابزار بررسی سئو مثل SEMrush ،ahrefs یا screaming frog پیدا کنید.

همچنین به ازای ١٠٠٠ کلمه ۵ تا ٧ بار از کلمه کلیدی به صورت کاملا توزیع شده در متن استفاده کنید. برای آموزش کامل افزونه یواست سئو مقاله مادر این زمینه را مطالعه کنید. این موضوع را به طور کامل شرح داده ایم. در حالی که امروزه برخی از وب سایت ها هنوز دارای نقشه سایت HTML هستند، اما به طور کلی استفاده از نقشه سایت پیشرفت کرده است. همچنین به موتورهای جستجو می گویند که کدام لینک ها در وب سایت شما از بقیه مهمتر هستند و تعداد دفعات بروزرسانی وب سایت شما چقدر است. این نوع از سئو از طریق بهینهسازی عنوان یک محتوا آغاز میشود و تا مراحل انتهایی آن ادامه پیدا میکند.

یکی از بازوهای قدرت و رشد یک کسب و کار اینترنتی، سئو سایت seocentro است! با خواندن این مطلب دریافتیم که سئو کلید موفقیت ما در کسب درآمدهای اینترنتی است و بدون جلب رضایت گوگل کسبوکار ما رونق نخواهد گرفت. سپس متناسب با وبسایت خود و صفحات کنیبال شده می توانید استراتژی مناسب برای رفع آن انتخاب کنید. کافی است محتواهای قدیمی را شناسایی کنید و با اضافه کردن محتواهای به روز شامل متن، تصویر، ویدئو و… به همین دلیل است که نقشه های XML برای گوگل مفید هستند. این به این دلیل است که Google معمولاً میتواند همه صفحات مهم سایت شما را پیدا و فهرست کند.

در حقیقت، وب سایت های وردپرسی که قبلاً از Yoast SEO استفاده می کردند، می توانند نقشه های سایت XML را مستقیماً در این افزونه فعال کنند. دومین افزونه از بهترین افزونه های سئو وردپرس Rankmath می باشد که در ادامه آن را بررسی می کنیم. مثلا بجای اینکه من کلی توضیحات در بالا نوشتم می توانستم در چند جمله کوتاه به شما بگویم که تاثیر طول محتوا در سئو چی هست و چرا باید محتوای طولانی تولید کنیم؟ از این رو ما در این مقاله تخصصی، سعی نمودیم شما دوستان علاقه مند به بحث آموزش سئو سایت را به بهترین و مفیدترین شکل ممکن، راهنمایی کنیم. گوگل سرچ کنسول ابزاری است که توسط گوگل ارائه شده است و از طریق آن می توانید اطلاعات وب سایت خود را برای گوگل معنی کنید و به گوگل کمک کنید تا با ساختار وب سایت شما بیشتر آشنا شود. ما برای ایجاد نقشه سایت XML در وردپرس دو روش محبوب را به شما نشان خواهیم داد و شما می توانید یکی از روش های مناسب برای وب سایت تان انتخاب کنید.

به عنوان مثال شما می توانید از ایندکس شدن محتوای تکراری سایت خود جلوگیری کنید. موارد ظاهر شده در جستجوی ارگانیک متمایز از این تبلیغات میباشد (بطور مثال تبلیغات گوگل ادز با عبارت Ad از نتایج ارگانیک متمایز میشوند)، زیرا بر اساس الگوریتمهای رتبه بندی ارگانیک گوگل نشان داده می شوند، نه پیشنهادات یک تبلیغ کننده. یعنی اگر من یک محتوای 2000 کاراکتری در سایتم نوشتم ، نباید متن آگهی من بیشتر از این موضوع باشه که خب خود اون ریپورتاژ جایگاه اصلی من رو بگیره و از سایت خودم قوی تر باشه . تولید محتوای جذاب و مفید که کاربران را ترغیب کند تا در صفحه و یا وبسایت شما بمانند، یکی دیگر از استراتژیهای نوشتن یک متن بهینه شده است.

دقت کنید که راه اندازی تبلیغات گوگل نیاز به داشتن دانش تخصصی دارد و نمیتوان بدون دانش قبلی برای آن اقدام کرد. در انتهای آدرس وب سایت خود، نقشه سایت XML خود را پیدا کنید. می توانید با افزودن sitemap.xml به آدرس وب سایت خود، آن را مشاهده کنید. آن ها را به روز کنید. بنابراین موتورهای جستجو مانند گوگل به راحتی می توانند محتوای شما را کشف و فهرست بندی کنند. نقشه سایت XML به موتورهای جستجو کمک می کند تا به راحتی در محتوای وب سایت شما حرکت کنند و لیستی از تمام محتویات شما را در فرمت قابل خواندن برای ماشین به آنها ارائه میدهد.

حتما این صفحات را پیدا کنید و از بخش های مناسب سایت خود برای آن ها لینک سازی کنید. ساده ترین راه برای ایجاد نقشه سایت XML در وردپرس استفاده از افزونه Yoast SEO می باشد. بدان معنی که اگر در بهینه سازی وبسایت بر اساس کلمات کلیدی از این عبارات استفاده کنید، حتی اگر ماهانه افراد کمتری آنها را جستجو میکنند، شانس بیشتری برای دیده شدن خواهید داشت. با این روش موتورهای جستجو می توانند سایت شما را برای عبارات مرتبط جستجو شده در اینترنت نمایش دهند. بنابراین موتورهای جستجو میتوانند این کلمات و عبارات را فهرست کنند. امروزه نقشه های سایت به جای HTML در قالب XML منتشر می شوند و مخاطبان آنها موتورهای جستجو هستند، نه افراد. سایت مپ لیستی از تمامی صفحات یک وبسایت است که تحت فایلی با پسوند Xml در اختیار کرولر ها قرار می گیرد. تمامی دستورالعمل هایی که بین user-agent اول و user-agent بعدی قرار می گیرند به عنوان دستورالعمل هایی برای user-agent اول شناخته می شوند. به عنوان مثال موتور جستجوی گوگل دارای رباتی برای جستجوی تصاویر، ربات ویدئو، ربات اخبار، ربات موبایل، ربات ادسنس و…

با این وجود، هنوز هم باید تنظیمات افزونه را مرور کنید تا مطمئن شوید چیزی از دست ندهید. برای تأیید اینکه Yoast SEO یک نقشه سایت XML ایجاد کرده است، می توانید بر روی نماد علامت سوال در کنار گزینه XML Sitemap در صفحه کلیک کنید. پس از آن، بر روی پیوند “مشاهده نقشه سایت ” کلیک کنید تا نقشه سایت XML خود را که توسط Yoast SEO ایجاد شده است، مشاهده کنید. هر زمان مطلب جدیدی منتشر کردید، سعی کنید از مطالب قبلی در صورت امکان به آنها لینک سازی انجام دهید. در صورتی که برای یک کلمه کلیدی چندین صفحه از سایت ما رتبه بگیرد کنیبالیزیشن رخ می دهد. اگر یک صفحه از صفحات داخلی و خارجی زیاد لینک دریافت کند یا از نظر گوگل محتوای ارائه شده در صفحه ارزشمند و اختصاصی باشد ممکن است آن را ایندکس کرده و حتی در نتایج جستجو نشان دهد. ما بطور اختصاصی افزونه Yoast SEO را تشریح خواهیم کرد اما افزونه All in One SEO Pack نیز افزونه خوبی است.