بهترین شرکت سئو SEO حرفه ای در تهران✔️انجام خدمات سئو و بهینه سازی سایت

اگر ویجتی را برای عملکرد یا محتوایی که ارائه می دهید، ایجاد می کنید، مطمئن شوید که nofollow روی لینک ها را در قطعه کد پیشفرض قرار داده باشید. فقط باید مطمئن شوید که این پیغام هم نمایش داده میشود: sitemap index processed successfully. این کار هم آسان است. کار تمام است. شما این امکان را دارید که اطلاعات بیشتری دربارهی تمامی لینکهای موجود در سایت مپ از سرچ کنسول دریافت کنید. سایت مپ کمکی است به اینکه گوگل زودتر و راحتتر صفحات سایت شما را در میان هزاران هزار صفحهی دیگر ببیند. برای مثال:” هنگامی که صفحه ای در مورد نحوه پخت نان سنگک تولید می کنید، توقع می رود که کاربر پس از مطالعه آن اطلاعات کافی در زمینه نحوه پخت نان سنگک کسب کرده باشد.” به همین دلیل است که اگر مطلب شما مخاطب محور نباشد و اطلاعات کافی در اختیار مخاطبین قرار ندهد، حتی اگر در ابتدای کار رتبه خوبی بگیرد نیز دیری نمی پاید که رتبه خود را از دست می دهد. در واقع، هیچ دلیل خوبی برای نداشتن فایل robots.txt وجود ندارد.

۹۱ در صد از کاربران اینترنت از موتورهای جستجو استفاده می کنند. این فایل به ربات های موتور جستجوی گوگل فرمان می دهد چه صفحاتی از سایت را خزش کند و چه صفحاتی را نکند. می توانید این مساله را با عدم اجازه ربات های جستجو برای خزش در صفحات بی مورد مانند صفحات admin وردپرس، فایل های افزونه و پوشه های پوسته رفع کنید. یاداوری: در یکی از مقالات افضلی وردپرس، آموزش المنتور پرو را گام به گام پوشش داده و برخی از بهترین ویژگیهای آن را بررسی کردهایم. پیاده سازی امکانات کامنت مارکتینگ، پاسخگویی به سوالات کاربران و مدیریت نظرات نیز یکی از بهترین راهکارهای تولید محتواست. برای انجام این کار باید از پنل مدیریت وردپرس و منوس تنظیمات اقدام کنید. ولی شرکتها زمان زیادی را به کار بر روی محتوا و لینکها اختصاص نمیدهند.

اما همانطور که قبلا هم گفتیم، Crawl نمیتواند تصاویر را اسکن کند، پس منطقی است که لینکها و پیوندهای صفحه را به صورت متنی تنظیم کنید. گزینهی Submit را هم باید بزنید. در اینجا نیز برای معرفی نقشه سایت خود به بینگ ابتدا باید در Bing webmaster ثبت نام کنید. نقشهی ساختهشده باید به گوگل معرفی شود. همواره سختی یک کلمه معیاری است که از 0 تا 100 به آن نسبت داده شده است که هر چقدر این معیار بالاتر باشد به طور یقین سئو برای آن کلمه سخت تر است. در سال های اخیر با پدید آمدن مشکلاتی مانند کرونا، مردم درک بهتری نسبت به خرید اینترنتی پیدا کردند و ارزش این سیستم قدرتمند در ایران بیش از قبل خودنمایی کرد. اما، میشود ادعا کرد که سایت مپ نوع دوم (XML sitemap) کمی مهمتر است. درساختن و معرفیکردن فایل سایت مپ به گوگل باید دو محدودیت را در ذهن داشته باشید: اول اینکه تعداد URLs در سایت مپ نمیتواند از ۵۰هزار بیشتر باشد و دوم اینکه حجم فایل xml سایت مپ نباید بیشتر از ۵۰ مگابایت باشد. فکر کردن عمیق به این پرسش ها، شما را به ایده اصیل نزدیک و شروع تولید محتوای مناسب را تسهیل میکند.

برای فعالیت در سئو نیاز نیست که بصورت تخصصی با کامپیوتر و ویندوز کار کنید. هزینه کلی سئو سایت طی چندین ماه و عملا بصورت قسطی پرداخت می شود. ۷. سایت مپ یکی از چندین موردی است که به سئوی سایت کمک میکند و در آموزش سئو در بخش سئو تکنیکال به آن پرداخته میشود. فایل های موجود در یک صفحه را می توان به اندازه های کوچکتر کاهش داد تا به عنوان تجزیه و تحلیل سئوی وب سایت ، صفحه سریع تر بارگذاری شود. موتورهای جستجو باید به تمام منابع موجود در وبسایت شما دسترسی داشته باشند تا بتوانند صفحات را به درستی نمایش دهند. در نبود توضیحات متا، موتورهای جستجو، اسنیپت جستجویی را از سایر عناصر موجود در صفحه ایجاد می کنند. این همان چیزی است که تعیین میکند وقتی شما عبارت ها و کلمات مختلف را در موتورهای جستجویی مثل گوگل سرچ میکنید، کدام سایت در نتیجه اول باشد، کدام یکی روی دومین رتبه دیده شده و اصلا کدام وب سایت در صفحه 10 قرار بگیرد! همان چیزی است که به دنبال آن می گردد و شما به عنوان صاحب کسب و کار باید بتوانید در لحظه مناسب تصمیم خرید یا برآوردن نیاز، خود را به او برسانید.

به همین دلیل باید صفحات محصول شما روی ویژگیها و مزایایی که محصول شما ارائه می ده متمرکز بشن. داشته باشد. خزندهها با استفاده از سایت مپ میان صفحات مختلف سایت شما میچرخند. اهمیت داشتن نقشه سایت برای گوگل بسیار زیاد است؛ چون رباتهای گوگل همواره در بین صفحات مختلف سایت میخزند. این فایلهای XML برای رباتهای گوگل ایجاد شده اند. براساس تعریف سایت مپ، دو نوع کلی وجود دارد: Visual Sitemap & XML Sitemap. چند نوع سایت مپ (sitemap) داریم؟ اگر این محدودیتها رعایت نشود، باید سایت مپ را به چند قسمت تقسیم کنید. ارائه قیمت سئو تضمینی به معنای این است که طی مدت مشخصی سایت به رتبه دلخواه خود می رسد، اما اگر نشد چه؟ شما با این سایت مپ است که میتوانید با گوگل و خزندههایش حرف بزنید و به گوگل بگویید چه صفحاتی را ببیند و چه صفحاتی را نبیند. حتی بیشتر از این ، زیرا شما نمی خواهید بازدید کنندگان وب سایت را به اطلاعات قدیمی یا نادرست هدایت کنید. مواردی هستند که در وردپرس یا غیر وردپرس یکسان هستند. نوع دوم (XML Sitemap)، زمانی ایجاد میشود که شما سایت و صفحات مختلف را ساختهاید و آمادهاید تا آن را به گوگل نشان دهید.

یکی از روش هایی که در بالا رفتن ترافیک ارگانیک وبسایت می تواند به شما کمک کند استفاده از بازاریابی محتوا است. هر مکانی آدرس مخصوص خود را دارد، صفحات سایت شما هم همینطور هستند. در چنین شرایطی خیلی سخت میتوان اطمینان پیدا کردن که تمامی صفحات به خوبی با هم دیگر لینک شدهاند. برای بهینه کردن سئو داخلی در کل صفحات سایت، لازم است یک ارتباط داخلی از طریق لینک بین تمامی صفحات برقرار شود. عملاً همهی کسانی که مستقیم و غیرمستقیم در وبسایت یک کسب و کار نقش ایفا میکنند، لازم است با اصول و مبانی و منطق سئو آشنا باشند. در آخر لازم است تا بگویم که فایل robots.txt به کوچکی و بزرگی حروف بسار حساس می باشد، حتی ممکن است فایل شما به طور کلی خوانده نشود. سایت مپ بصری قرار است به سایت شما نظم و ترتیب دهد. اگر لینک سازی داخلی در سایت به درستی انجام نشده باشد، این رباتها سردرگم خواهند شد.

اشتباهاتی که انجام دادین رو اصلاح کنید و داخل گوگل وب مستر می­تونید دوباره درخواست بدین که وبسایتتون رو اون صفحه رو سرچ کنه بررسی کنه و دوباره بخونه و باز بهتون امتیاز بده از دیگر تکنینک­ها در مورد سئو کلاه سیاه می­تونم بهینه­سازی بیش از حد تگ alt تصاویری تصاویر رو بهتون سایت seocentro بگم. ما در این زمینه تخصصی فعالیت میکنیم، برای مشاوره سئو میتونید در صفحه ی خودش درخواست بدین و شرایطش برای 2 ماه بخونید. صاحبان سایت یا متخصصین سئو با راه های مختلف از طریق مشتریان یا افراد تاثیر گذار درخواست می کنند تا لینک سایت آن ها را به اشتراک بگذارند.

موتور جستجوی آن بهطور موثری با قوانینی مشابه گوگل که صاحب این سیستم عامل است اجرا میشود و بر کلمات کلیدی و اهمیت آن متمرکز است. با آپدیت و تغییر صفحات سایت شما، موتورهای جستجوی گوگل متوجه این تغییرات خواهند شد. در حال حاضر اثر بیشتر سوشال سیگنال هایی که روی سایت ها هست مربوط به شبکه های اجتماعی مثل توییتر، فیسبوک، پینترست و گوگل پلاس هست و نمیشه از اثرات سایر شبکه ها هم غافل شد چرا که اونها هم به طور غیرمستقیم اثر خودشون رو به روی وب سایت شما خواهند گذاشت. ۱. سایت شما باید هر دو نوع نقشه را داشته باشد. متا تگ کنترل ربات های جستجو را می توان برای کنترل فعالیت خزنده های موتورهای جستجو در هر صفحه از سایت مورد استفاده قرار داد.

استفاده از این افزونه برای ساختن سایت مپ مزیت خیلی بزرگ دارد: هربار که صفحهی جدیدی میسازید، لینک آن بهصورت خودکار به سایت مپ اضافه میشود. بنابراین، از ابتدا معلوم است سایت شما قرار است چند صفحه داشته باشد و هر صفحه به چه موضوعی اختصاص دارد و چهقدر مهم است. در کل بهینه سازی سایت فارغ از افزایش رتبه ، تجربه مفیدی از سایت شما به جا خواهد گذاشت و می توان این پیشبینی را درباره بهبود رتبه و سئو سایت و تاثیر کلی آن را شاهد بود. با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید افراد بیشتری را به صورت دسته جمعی به سایت خود دعوت کنید .استفاده از کمپین یکی از عملیات سئو خارجی است و برای یک سایت تازه تاسیس شده ارتباطات و تعاولات را افزایش می دهد. حالکه داشتن سایت مپ ضروری است، باید ببینیم چطور میشود یک سایت مپ ساخت (باور کنید که اصلاً کار سختی نیست).

با رعایت این اصل، کاربران به اندازه کافی به شما اعتماد کرده و به عنوان یک فرد متخصص از شما یاد میکنند. برای سئو تولید محتوا باید بتوانید محتوای منحصر به فرد تولید کنید. ۴. فقط صفحات ایندکسشدنیِ (که میخواهید حتما گوگل آنها را ببیند) سایت خود را در سایت مپ به گوگل معرفی کنید و تمام تلاش خود را بکنید تا محدودیتهای سایت مپ را رعایت کنید. به عنوان مثال، یک ربات از آنها پیروی کند و دیگری این کار را انجام ندهد. اما سوالی که هست روش کار آن چگونه است؟ هم اکنون میخواهیم روش استفاده از فایل و آموزش ساخت فایل Robots.txt را در ادامه این مقاله برایتان بیان کنیم.

در پایان، شما باید هر آنچه را که برای ساختن یک وب سایت وردپرسیِ جذاب در کمترین زمان نیاز دارید، داشته باشید! هر زمان که میخواهید یک تکنیک، روش یا سیستم، در هر زمینهای ایجاد کنید و آن را با دیگران درمیان بگذارید، یک نام مناسب برای آن انتخاب کنید. اولین گام، مهمترین نکات محصول و یا خدمات خود را برای مخاطب اعلام کنید. ۱(مهمترین صفحهی سایت) معمولاً برای Homepage هر سایت است. درست است که تولید محتوای با کیفیت مهمترین فاکتور در سئو و بهینه سازی سایت است اما برای دیده شدن در نتایج اول گوگل علاوه بر اینکه محتوای باید با کیفیت باشد و تمام اصول سئو محتوا را باید رعایت کنید باید به فکر ساخت بک لینک با کیفیت باشید. ساخت ریپورتاژ آگهی و انتشار فایلهای PDF حاوی URL در سایتهای اشتراک PDF یکی از راههای دریافت لینک خارجی است. این تگِ مادر برای هر آدرس URL است. به معنی پایان آدرس یک URL است. آدرس سایت مپ وبسایت را، که با این فرمت است sitemaps.xml، در این محل مشخصشده اضافه میکنید.

و جالب اینجاست که حتی وقتی مشتری به دنبال محصول شما هم نیست باز شما دیده خواهید شد و فرصت تبدیل کردن او را به یک مشتری خواهید داشت. در مرحله آخر سایت شما را با روشهایی که در سئو استفاده میشود در رتبه های بالای گوگل قرارخواهد گرفت و آماده استفاده از آن برای خدمات مارکتینگ است. یکی از این سایتهای واسطه XML-Sitemaps است. ۲. ساختن نقشه سایت کار پیچیدهای نیست و با افزونهها یا سایتهای واسطه بهراحتی انجام میشود. اما فراموش نکنید که همیشه عاقلانهترین کار برای رشد و پیشرفت در موتور جستجو، بهینه سازی مطالب و ساختار سایت است.