بهترین طلا فروشی های تهران ؛ فلز با ارزش و دوستداشتنی

رنگ بندی طلا فروشی یک امر کاملا سلیقه ای می باشد که به طراح دکوراسیون و صاحب مغازه بستگی دارد. نورپردازی یک فروشگاه دارای چند نقش اساسی می باشد که اولین و با اهمیت ترین آنها جذب نگاه ها به سمت خود می باشد، دومین نقش نورپردازی روشن کردن سطح اجناس برای بهتر دیده شدن آنها است، سومین هدف استفاده از انواع چراغ فروشگاهی ویترینی و یا چراغ دکور به هیجان آوردن مشتریان است که نقش اساسی در انتخاب شدن آن فروشگاه دارد. گروه طراحی و معماری بام به عنوان بهترین گروه در زمینه طراحی داخلی مغازه طلا فروشی، می تواند در این زمینه با توجه به تجربه چندین ساله خود کمک کند و بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد. برای افزایش امنیت در طراحی داخلی طلا فروشی باید از دوربین های مدار بسته، درب های ریموتی و شیشه های ضد ضربه و مقاوم استفاده کرد. درب ورودی طلا فروشی علاوه بر اینکه باید امنیت را حفظ کند، باید ظریف و زیبا باشد.

طراحی داخلی ویترین طلا فروشی

علاوه بر این ها از نحوه و محل ارایه این زیورآلات ارزشمند نباید غافل بود، مغازه های طلافروشی که بدون شک زیبایی و طراحی دکوراسیون آنها تاثیر زیادی بر جذب مشتری دارد. زیرا از این طریق موفق شد با سلیقه ها و علاقه های بومی شهرها و نقاط مختلف ایران در عرصه طلاو جواهر آشنا شود و در این زمینه اطلاعاتی کسب کند که از این رهگذر ارتباطات زیادی با همکاران مختلف صنعتی در سراسر کشور پیدا کرد و همه این مسائل در کنار هم پیشرفت روز افزون و گسترش فعالیت هایش کمک کرد و شاید مهمترین مسئله که به کسب بالاترین رأی و انتخاب وی به عنوان رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور منجر شد ، همین ارتباطات گسترده و پرسابقه بود . با این استراتژی مشتری به راحتی می تواند کاملا محصولی که به آن علاقه دارد را بررسی کند.

یکی از اصلی ترین اسباب های موردنیاز برای طلافروشی ، صندلی راحتی و مبلمان می باشد که باید به درستی انتخاب شود تا هارمونی خوبی با سایر اسباب موجود در مغازه داشته باشد. در بحث فروش، وقتی مشتری مینشیند و فروشنده میایستد و مانند صحنهی تأتر به نمایش اجناس زیبا و ارزنده میپردازد، میزان توجه مشتری و علاقهمندی او به خرید، بیشتر میشود، چراکه انسانها دوست دارند احساس ارزشمندی و راحتی کنند و شما میتوانید این حس خوب را با چیدن مبلمان زیبا در مشتری ایجاد طراحی داخلی ویترین طلا فروشی کنید.

هر چه قدر امکان نمایش محصولات بیشتری در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک بیشتر باشد، مشتری وقت بیشتری را برای تماشا و در نهایت خرید صرف می کند. لازم به ذکر است که یک مغازه مرتب و سازماندهی شده در مقایسه با یک مغازه شلوغ مشتریان بیشتری به خود جذب می کند علاوه بر آن اگر مغازه مرتب و کاملا سازماندهی شده باشد بزرگتر نشان داده می شود. اگر می خواهید مشتریان، به ویژه خانم های خوش سلیقه را در پشت ویترین طلا فروشی یا جواهر فروشی خود میخکوب کنید و در نهایت خریدار زیورآلاتی باشند که ارائه می دهید، فقط کافی است که بعد از مطالعه ی این مطلب و دقت به نکات کلیدی ذکر شده، با مجموعه ی طراحی دکوراسیون پایا دکور تماس بگیرید.

طلافروشی از آن دسته فضاهای تجاری است که بیش تر مشتریان آن توقع دارند با ورود به فضا با یک طراحی لوکس و شیک مواجه گردند. طلا و جواهر سال هاست به عنوان کالایی گرانبها و لوکس در میان افراد خرید و فروش می شوند. یک خرید موفق ممکن است تا مدتها در ذهن افراد بماند و همیشه به نیکی یاد شود. برای مثال ممکن است ویترین یک طلافروشی کوچک با یک طلافروشی بزرگ ، متفاوت طراحی شود. محدود بودن پالت رنگ، خصوصیت دیگری است که روی طراحی این طلافروشی، اثر مثبت داشته، چرا که به طور کلی، تعدد رنگ، باعث پرت شدن حواس ناظر و مخاطب می شود و این چیزی نیست که در فضای طلافروشی مناسب باشد.

الگوهای حرکتی و رفتاری مشتریان خود را می بایست ذیل ذرهبین قرار اعطا کرد و دارای اعتنا به آنها چیدمان های مختلفی را طراحی کرد و بهترین بهره را از آن برد. به طور کلی طراحی سقف مغازه و قفسه بندی ها و نورپردازی مناسب حتی کفپوش و کاغذ دیواری و ویترین و چیدمان وسایل همه شامل طراحی داخلی مغازه می شود، توصیه می شود ابتدا وسایل و تجهیزات مورد نیاز را برای مغازه خود فراهم کنید. بنابراین، اگر میخواهید یک فروشگاه جذاب با فضای دعوتکننده طراحی کنید، باید انتخاب و اجرای کاغذ دیواری را به عنوان یکی از مراحل مهم پایانکار در نظر داشته باشید و آن را به دقت انجام دهید. در جهت رسیدن به اهداف تعریف شده در طراحی، در ابتدا سقف کاذب برداشته شد و پس از آن برای اینکه پنل ها با هندسه مورد نظر استقرار یابند و برای جلوگیری از آسیب رساندن به بافت آجری بدنه بنا، یک سازه فلزی از کف با الگوی قوس موجود ایجاد شد.

طراحی داخلی طلا فروشی

گاهی بنا بر اقتضائات فضا، به ناچار در انتخاب رنگ محدود می شویم. نمای بیرونی جواهر فروشی : توجه به نمای بیرونی یک فروشگاه جواهر فروشی اولین قدم در جذب مشتری به داخل فروشگاه می باشد. نام فروشگاه و شماره تماس درطراحی نمای مغازه باید قابل دید باشد. طراحی نمای این پروژه با الهام گیری از سبک آمریکایی 1950 صورت گرفته است و درخشش فضای داخل را به شکل وسوسه کننده ای به رخ می کشد. ویترین مغازه هم به همین شکل است زمانی که ویترین شیک و جذاب باشد مشتری مجاب میشود وارد مغازه شود و ناخودآگاه همین شیک بودن باعث میشود مشتری از مغازه خرید کند.

طراحی طلا فروشی از آن دسته فروشگاه های است که مخاطب آنها اکثرا خانم ها هستند و روحیه خانم ها هم به زرق و برق توجه بیشتری دارند. از آنجایی که دکوراسیون داخلی اداری تاثیر مهمی در روحیه و افزایش بهرهوری کارکنان دارد، طراحی دکوراسیون داخلی اداری همواره یکی از دغدغههای اصلی ومهم برای مدیران و طراحان بوده است؛ بنابراین طراحی داخلی اداری باید به گونهای باشد که برای همهی افراد ازجمله: مدیران، کارکنان و مشتریان زیبا و کاربردی باشد. برخی افراد ممکن است بر این باور باشند که مغازه عطاری احتیاجی به دیزاین و دکوراسیون داخلی ندارد، اما این تفکر صحیح نمیباشد. اگر شخصی بدون انجام مراحل مختلف تأسیس طلافروشی اقدام به فعالیت در این زمینه نماید، ممکن است سرمایه خود را از دست داده و یا از سوی مراجع مختلف با فعالیت وی برخورد قانونی بشود. بنابراین برای حرفه ای شدن در این شغل ، باید به فکر ایجاد تغییری شگرف در طلافروشی خود باشید.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر

لطفا تجربه و پیشنهاد خود را با ما و سایر بازدیدکنندهها درمیان بگذارید؟ البته این را هم باید در نظر گرفت که نباید از نورهای رنگی مانند قرمز و صورتی و آبی استفاده کرد، این اشتباه را کنار بگذارید و بدانید بیشترین نوری که می تواند زیبایی خاصی را به طلا ببخشد نورهای سفید و زرد هستند. البته باید توجه کنید که استفاده از شیشه ها و نورهای رنگی به هیچ وجه در ویترین شما پیشنهاد نمی شود چرا که باعث خطای دید مشتری می شوند و انتظارات او را نسبت به کالای مورد انتخابشان تغییر می دهند و این می تواند باعث بی علاقگی مشتری به خرید کردن از شما شود.

آویزهای گوی شکل یا حباب های شیشه ای از مواردی هستند که می توانند در این رابطه به شما کمک کنند. قدمت استفاده از طلا و جواهرات قیمتی در تزیین ظروف و تولید زیورآلات به نخستین سال های کشف و استخراج آن بر می گردد. برند Precita که در مرکز شهر هوشی از محبوبیت زیادی برخوردار است، از گذشته تا امروز در بازار جواهرات ویتنامی حضور داشته و مسلما طراحی و دکوراسیون داخلی یک فضای تجاری به مانند فروشگاه این برند، نیازمند حساسیت و جسارت خاصی می باشد. طراحی ویترین فروشگاه برای جذب خریدار بخش اعظم اولین نکته ای می باشد که می بایست در طراحی داخلی دکان به آن اعتنا داشته باشید.

طراحی دکور ویترین طلا و جواهر

به طور کلی طراحی داخلی دکوراسیون مغازه ها و فروشگاه ها به سلیقه شخصی و میزان بودجه فرد بستگی دارد اما پیشنهاد می شود که روی این موضوع سرمایه گذاری بسیاری کنید و حتما با یک طراح حرفه ای دکوراسیون داخلی مشورت نمایید چرا که اگر دکور داخلی فضا زیبا و جذاب باشد مشتریان بسیاری به سمت مغازه و فروشگاه شما خواهند آمد. دکور مغازه آرایشگاه مردانه یا زنانه، از اون مواردی هست تاثیر بسیاری مثبتی روی جذب مشتری داره. در انتخاب بهترین طراحی دکور طلا فروشی به این مسئله توجه داشته باشید که مشتریان در زمان ورود به یک طلافروشی انتظار دارند با شکوه و جلال خاصی مواجه شوند.

دکوراسیون داخلی مبحثی آشنا و البته بسیار پر طرفدار در بین اکثر مردم شناخته می شود و این خاص و همه گیر بودن باعث می شود که نیاز به یک متخصص و کارشناس حرفه ای نیز در این احساس شود. دکوراسیون داخلی نیز از این دسته جدا نبوده و یک طراح داخلی یا دکوراتور حرفه ای را می توانیم با نگاهی به پروژه هایش شناخته و از دیگران متمایز نماییم. در این قسمت کوشیده ایم با بررسی پروژه های طراحی انجام شده برای فروشگاه ها. شیشه های ضد گلوله برای ویترین ها، پنجره ها و درها باید کاملاً شفاف دکوراسیون مغازه طلا و جواهر و درخشان باشند. طراحی دکوراسیون طلا فروشی از جمله فضاهای تجاری است که طراحی آن در میزان جذب و اطمینان مشتریان بسیار تاثیرگذار است و چون بیشتر مشتریان از قشر بانوان محسوب می شوند، باید نسبت به دیگر محیط های تجاری، لوکس تر جلوه داده شود. یکی از ایده هایی که برای طراحی داخلی مغازه های کوچک به کار می رود استفاده از رنگ سفید است هم به دلیل این که رنگ سفید رنگی لوکس محسوب می شود و هم این که فضا را بازتر جلوه می دهد.

طراحی مغازه طلا و جواهری

ازآنجاکه طلا و جواهر کالایی بسیار گرانقیمت است و نباید اجناس موجود در مغازه بهراحتی در اختیار مشتریان قرار گیرد. از آنجایی که کالایی که در این فروشگاه به فروش می رسد گرانقیمت و ارزشمند می باشد. امنیت در فضاهای فروش کالاهای گرانقیمت تعریف دیگری دارد. این شرکت با بهره گیری از بهترین متد ها و تجهیزات روز دنیا اقدام به زیباتر کردن و بهتر کردن فضای طلا فروشی ها دارد و ویترین طلا فروشی بخشی است که در نظر مشتری بسیار مهم است و مشتری می تواند کالاهای مورد نیاز خود را از ویترین مشاهده کند.

طراحی مدرن طلا فروشی

بنابراین، در اولین قدم باید با طراحی دکوراسیون مغازه، جهت حرکت مشتریان خود را تعیین کنید و آن طور که می خواهید آن ها را هدایت کنید. مجتمعهای تجاری دارای طراحیهای اصولی در مغازه و پاساژهای خود میباشند. توجه به نوع بسته بندی محصول، نقش بسیار مهمی در فروش آن دارد. پس همانطور که گفته می شود، ظاهر یک مغازه از بیرون مهمترین نقش را در تبلیغ و جذب مشتری دارد؛ طراحی فضای مناسب و قابل دسترس در ورودی هر فروشگاه و ظاهر زیبا و متمایز آن از نکات بسیار مهم در دکوراسیون آن است. در بالا ترفندهایی که برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه حائز اهمیت است را قرار دادیم اما تمامی نکات زمانی اماده اجرا میشوند که بدانید عملکرد مغازه چیست؟ اما همانطور که پیش تر اشاره کردیم، تامین امنیت در یک مغازه طلافروشی از ضروری ترین نکات است.

علاوه بر آن در طراحی دکوراسیون داخلی یک مغازه از جمله یک مغازه طلافروشی، علاوه بر در نظر گرفتن پارامترهای زیبایی، باید توجه و نگاه ویژه و تخصصی به نکات امنیتی نیز داشت. طراحی داخلی جواهر فروشی از اهمیت ویژه ای برای مشتریان برخوردار است. ترکیب استیل و شیشه، باندهای استیل در بخش کف مغازه، درزگیرهای برنزی و غیره میتواند اثربخشی مهمی را در طراحی دکوراسیون داخلی مغازهها ایجاد نماید. 2. همان طور که گفتیم، سیستم امنیتی این مغازهها یکی از موارد مهم دیگری است که بر روی قیمت نهایی طراحی داخلی طلا فروشی تاثیرگذار است. شاید زرق و برق سبک کلاسیک، دقیقا مناسب طراحی داخلی طلافروشی باشد، اما نباید فراموش کرد که اگر زرق و برق دکوراسیون یک فروشگاه، بیش از حد باشد، اجناس آن دیگر و آن طور که باید به چشم نخواهند آمد. این مبحث تا حد بسیار زیادی به سلیقه و طبع مالک فروشگاه طلافروشی بستگی دارد.