بهترین لپ تاپ ایسوس تا 30 میلیون 2022 آبان 1401 رایااستور | behtarin-laptop

در این بازه قیمتی اگر می‌خواهید یک لپ تاپ گرافیکی که از پس بازی‌های پرقدرت نیز برآید داشته باشید. آنگاه برند لنوو و مدل محبوب Legion 5 Pro-H از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. لپ تاپی که از یک صفحه نمایش با رفرش ریت 165 هرتز استفاده می‌کند. و در بخش سخت افزار نیز کاملا قدرتمند و سریع ظاهر می‌شود و از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار است. ما در این پست “بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان” محصولاتی با کیفیت و ایده الی را برای شما آماده کرده ایم.

گرافیک RTX GB این لپ تاپ در کنار کیفیت ساخت بسیار بالا و فن های حرفه ای، باعث گردیده تا کسانی که میخواهند لپ تاپ آنها از پردازنده شرکت اینتل بهره برده باشد، در خرید این لپ تاپ تردیدی نداشته باشند. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ صفحه نمایش آی پی اس با نرخ تصویر 165Hz آن است. نکته جالب این است که کیبورد لپ‌تاپ مذکور نور پس‌زمینه دارد و حسگر اثر انگشت نیز برای امنیت بیشتر در آن تعبیه شده است. سیستم عامل دستگاه ویندوز 10 است و باتری 3 سلولی لیتیوم یونی با ظرفیت 42 وات‌ساعت نیز انرژی مورد این لپ‌تاپ زیبا و نوآورانه را تامین می‌کند.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسر Nitro5 AN515-55-58HK

برای خرید لپ تاپ مایکروسافت خوب است بدانید این لپ‌تاپ سرفیس در صورت استفاده عادی تا 13 ساعت شارژدهی دارد. اگر کاربر پر مصرفی هستید، بهتر است همیشه به پریز برق دسترسی داشته باشید. از نظر کیفیت صدا می‌توان انتظار صدای واضحی از این لپ‌تاپ داشت؛ چون از اسپیکرهای Omnisonic با فناوری Dolby Audio استفاده می‌کند.

  • چون سرعت پردازش خوبی داره برای بازی کردن، حسابداری و کارهای گرافیکی مناسبه.
  • لپ تاپی که از یک صفحه نمایش با رفرش ریت 165 هرتز استفاده می‌کند.
  • صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ با طراحی بدون حاشیه و پنل IPS نمایش فوق العاده ای را با وضوح FHD ارائه می دهد، علاوه براین، نرخ رفرش 144 هرتزی یک بازی بدون لگ را برای شما رقم می زند.
  • لپ تاپ هایی که از 1 تا 2.5 کیلوگرم وزن دارند را می توان گزینه های مناسبی برای افراد متفاوت دانست.
  • و با توجه به 1 ترابایت حافظه HDD و 512 گیگابایت حافظه SSD ارزش خرید بالایی دارد.
  • اگر طرفدار صفحه نمایش بزرگ هستید، در این بازه قیمتی لپ تاپ Legion 5 Pro-HC برند لنوو می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.
البته شاید hp با در نظر نگرفتن پورت LAN کاری عجیب انجام داده است اما در مقابل این کار باعث شده ضخامت این لپ تاپ فقط 17 میلی متر باشد که آن را بسیار زیبا تر کرده است. حداقل ۸ گیگابایت RAM برای استفاده عادی و حداقل ۱۶ گیگابایت RAM برای کارهای سنگین توصیه می شود. پس از جهانی شدن این برند و به دلیل قانون کپی‌ رایت، این شرکت به لنوو تغییر نام پیدا کرد و کم‌ کم جای خود را در این صنعت پیدا کرد. در سال ۱۹۹۰ اولین کامپیوتر شخصی خود را به بازار عرضه کرد و پس از آن بود که دومین شعبه این شرکت در شهر هنگ بهترین لپ تاپ میان رده کنگ تاسیس گردید. حضور پردازنده‌ی AMD Ryzen U با بیشینه فرکانس 4.0 گیگاهرتز است که در بنچمارک‌ها از پردازنده نسل یازدهم Core i3-1115G4 که در دیگر محصولات هم‌قیمت یافت می‌شود، بسیار بهتر عمل کرده است.

معرفی و بررسی گوشی شیائومی 13 Pro + مشخصات و قیمت

بهترین لپ تاپ ایسوس تا 30 میلیون 2022 آبان 1401 رایااستور | behtarin-laptop