بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون تا 15 ، 20 ، 25 و 30 میلیون آبان 1401 تک میز

البته باید بدانید که قیمت لپ تاپ رابطه مستقیمی با قیمت دلار دارد و می تواند در روزهای متفاوت، قیمت آن تغییر کند. برخی از انواع بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون تومان را در این مطلب معرفی کردیم. ابن لپ تاپ ها مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته و امتیاز بالایی را از آن ها گرفته اند. شما چه لپ تاپ های گیمینگ خوب دیگری می شناسید؟ آیا لپ تاپ گیمینگ خوب دیگری در این بازه قیمتی می شناسید؟ نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را با ما و سایر خوانندگان در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید. اولین لپ تاپی که در بازه قیمتی 30 میلیون تومان قرار گرفته، محصولی از برند دوست داشتنی اپل است که Macbook Air 2020 نام دارد. از مشخصات مک بوک ایر 2020 می‌توان به پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای با تراشه M1 اشاره کرد.

بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت

۱ ترابایت حافظه HDD برای ذخیره‌سازی اطلاعات شخصی در این لپ تاپ تعبیه شده است و در کنار آن یک حافظه ۲۵۶ گیگابایتی از نوع SSD هم داریم که برای اجرای سریع‌تر برنامه‌ها و بازی‌ها و همچنین بوت سریع سیستم عامل کاربرد دارد. کارت گرافیک این لپ تاپ را هم انویدیا ساخته است و ۲ گیگابایت حافظه اختصاصی دارد. درایو نوری در این لپ تاپ وجود ندارد و به جای آن، می‌توانید به دو پورت USB-C در کنار دو پورت USB 3.0 دسترسی داشته باشید. می‌بینید که این پورت‌ها تنوع بیشتری نسبت به لپ تاپ‌های دیگر این رده قیمت دارند و کاملا می‌توانید روی آن‌ها حساب ویژه باز کنید. حافظه رم این لپ تاپ ۸ گیگابایتی است و از نوع استاندارد DDR4 داخل لپ تاپ تعبیه شده است.

به همین دلیل بهتر است در هنگام انتخاب لپ تاپ به وزن آن نیز توجه کنید. لپ تاپ هایی که از 1 تا 2.5 کیلوگرم وزن دارند را می توان گزینه های مناسبی برای افراد متفاوت دانست. در آخر باید بگوییم که خرید لپ تاپ لنوو Legion 5 15CH6، با توان پردازشی بالا، طراحی شیک و زیبا، صفحه‌نمایش بسیار باکیفیت یک خرید باارزش است. لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس مدل Strix Scar 15 دارای ۱۶ گیگابایت رم بوده و ۱ ترابایت حافظه SSD دارد. حافظه رم جزو قطعات تاثیر گذار در اجرای بازی ها است و بازی های کامپیوتری حجم زیادی از رم را در حین اجرا اشغال می کنند و برای اجرای بازی های جدید به حداقل 8 گیگابایت رم و بالاتر نیاز پبدا خواهید کرد. البته در صورتی که می خواهید برنامه های بیشتری را در حین بازی در پس زمینه باز کنید، قطعا به میزان بیشتری رم نیاز خواهید داشت.

لپ تاپ گیمینگ ASUS ROG Strix G513QM R9

بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون تا 15 ، 20 ، 25 و 30 میلیون آبان 1401 تک میز با توجه به اینکه پردازنده گرافیکی اول، حافظه مورد نیاز خود را از رم اصلی دستگاه می‌گیرد، همواره بخشی از رم لپ تاپ توسط پردازنده گرافیکی اشغال می‌شود و رم در دسترس ویندوز در حقیقت 4، 8، 12 یا 16 گیگابایت نیست. پردازنده گرافیکی یا GPU که به صورت اختصار به آن گرافیک گفته می شود نکته دیگری است که باید به آن توجه کنید. هر چه میزان گرافیک یک لپ تاپ بالاتر باشد، بازی ها با کیفیت بالاتری روی آن اجرا می شوند.

از سوی دیگر ویژگی‌های مثبت و کلیدی لپ تاپ‌های مک بوک در این نسل نیز حفظ شده‌است تا رضایت حداکثری کلیک ماوس به وب سایت آینده کاربران جلب شود. موردانتظارترین و تأثیرگذارترین رویداد اپل در سال ۲۰۲۰، رونمایی شدند جایی که اپل اولین سری از مک بوک‌های خود با پردازنده اختصاصی را رونمایی کرد. تغییرات اصلی مک‌ بوک ایر در داخل آن رخ می‌دهد؛ جایی‌که تراشه اختصاصی M1 توان پردازشی موردنیاز کاربر را با بهره‌وری بالاتر و مصرف انرژی کمتر فراهم می‌سازد. این تراشه در دو نسخه‌ با گرافیک ۷ یا ۸ هسته‌ای درون مک بوک ایر به‌کار می‌رود؛ اما در هر دو نسخه، پردازنده‌ی مرکزی ۸ هسته‌ای و واحد پردازش عصبی ۱۶ هسته‌ای دردسترس هستند. لپ تاپ تینک بوک ۱۵ را می‌توانید با همان ترکیب دو عدد پورت USB-C و دو عدد پورت USB 3.0 مورد استفاده قرار دهید. این ترتیب به لطف حذف درایو نوری فراهم شده است و کاملا می‌توانیم به انتخاب لنوو احترام گذاریم.

  • طراحی بدون فن لپ‌تاپ مک‌بوک ایر اپل، آن را به یکی از باریک‌ترین لپ‌تاپ‌ها تبدیل می‌کند، در حالی که سطح دما را به خوبی زیر حد نگه می‌دارد و بهترین لپتاپ کمتر از سی میلیون است.
  • درباره حافظه ذخیره‌سازی شما می‌توانید از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD بهره‌مند شوید.
  • ۵۱۲ گیگابایت حافظه سریع SSD در اختیار خواهید داشت که عملکرد آن را در سرعت اجرای اپلیکیشن‌ها مشاهده خواهید کرد.
  • برای اینکه ارزش خرید یک لپ تاپ مشخص بشه باید همه مشخصات لپ تاپ رو کنار هم در نظر بگیرید.
  • برای انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ باید مواردی مثل پردازنده نسل 10 یا 11 ، کارت گرافیک با حافظه اختصاصی 4 گیگابایت به بالا ، هارد SSD با ظرفیت مناسب و همچنین 16 گیگابایت رم را در نظر داشته باشید.
  • باتری مناسب این محصول نیز قادر است به راحتی تا 4 ساعت بدون نیاز به برق کاربران را همراهی کند.

مهمترین بخش هر لپ تاپی پردازنده مرکزی آن است و با بودجه 30 میلیون تومان می‌توان پردازنده‌هایی خرید که برای کارایی بالا طراحی شده‌اند. خانواده پردازنده‌های H اینتل که از دو سری Core i5 و Core i7 اینتل هستند قدرت بسیار بهتری نسبت به پردازنده‌های ارزان قیمت دارند که برای ارزان بودن طراحی شده‌اند. اگر واقعا به دنبال یک لپ‌تاپ گیمینگ با قیمت نسبتا مناسب می‌گردید، این محصول می‌تواند انتخاب اول شما باشد. از نظر توان پردازشی هم نگران چیزی نباشید، این محصول از پس همه کار بر می‌آید. هم تجربه خوبی از اجرای بازی‌های جدید خواهید داشت و هم از کارهای سنگین احساس کندی نخواهید کرد.

شما چه لپ تاپ های گیمینگ خوب دیگری می شناسید؟

ممنون بابت توضیحات و راهنمایی خوبتون ، من لپ Blade 15 Advanced Model رو سفارش دادم . مشترکین خبرنامه به طور متوسط در هزینه های خود درصد قابل توجهی صرفه جویی می‌کنند. جدیدترین و داغ‌ترین مطالب را در شبکه‌های اجتماعی شهرسخت‌افزار دنبال کنید.

نکته مهم‌تر این است که در زمان تعویض قطعات، از قطعه اصلی استفاده شده باشد. یکی دیگر از ویژگی های عالی Lenovo Legion 5 صفحه کلید گیمینگ آن است. صفحه کلید Legion TrueStrike نورپردازی RGB 4 ناحیه ای را ارائه می‌دهد که در بازی‌ها نسبتاً محبوب است. برای اتصال یک نمایشگر خارجی به لپ تاپ، هر دو پورت HDMI و DisplayPort را دریافت خواهید کرد. خواهش میکنم ، یکی از دلیل هاش هم اینه که مثلا توی سایت های دیگه وقتی مینویسند بهترین لپتاپ تا مثلاً ۳۰ میلیون ، بعد میرم قیمت الانش رو ببینم میبینم قیمتش ۳۲ میلیون هست.

بهترین تبلت‌های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان + مشاوره و راهنمای خرید