بهترین گوشی های اقتصادی شیائومی

بهترین گوشی های اقتصادی در بازار ایران کدام‌اند؟ در این نوشتار از تکراتو، ما اطلاعاتی درباره این گوشی‌ها در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید خرید موفقی داشته باشید. گوشی های اقتصادی سامسونگ همگی از یک سری ویژگی‌های مشترک پیروی میکنند و انتخاب شما بیشتر به بودجه مد نظر و میزان حافظه داخلی دارد. استفاده از چند دوربین باعث می‌شود گوشی هوشمند بتواند عکس‌هایی با ویژگی‌های جدید ازجمله حالت پرتره، عکاسی سه‌بعدی، تصویربرداری با لنز عریض، بزرگ‌نمایی اپتیکال (بدون افت کیفیت) ثبت کند.

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هدفون و هندزفری‌ها را در بازی قیمتی 100 هزار تومان تا 10… گوشی‌های هوشمند هم مثل دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل از باتری نیروی خود را دریافت… نرخ نوسازی تصویر در این گوشی ۹۰ هرتز بوده و روشنایی متوسط آن ۷۰۰ نیت و حداکثر روشنایی در آن ۱۰۰۰ نیت است. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ۱۲ مبتنی بر رابط کاربری One UI 4.0 است. بهتر بود فیش هدفون بالای گوشی بود زیرا وقتی گوشی را روی یک استند قرار می دهیم امکان استفاده از هندزفری خیلی فراهم نیست.

چند راهکار ساده برای رفع مشکل هنگ کردن گوشی شیائومی

بهترین گوشی های میان رده در واقع مدل‌هایی هستند که هر کدام در بخشی بهترین ویژگی را ارائه می‌دهند و می‌توان آنها را با صرف هزینه‌ای منطقی تهیه کرد. پیشنهاد شما برای گوشی تا قیمت حدوداً ۱۰ میلیون چی هست؟ لطفاً چند مدل را معرفی کنید. حدود سه سال از عرضه گوشی گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ می‌گذرد و یک گوشی نسبتا قدیمی محسوب می‌شود.

بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان

در نظر داشته باشید این میان‌رده اقتصادی موفق به دریافت گواهی IP67 شده؛ ازاین‌رو در برابر نفوذ آب تا عمق 1 متر و به مدت 30 دقیقه و ذرات گردوغبار به خوبی visit my website مقاوم است. جایگاه دوم از لیست بهترین گوشی سامسونگ از سری S به گوشی Galaxy S21 Ultra 5G تعلق پیدا کرده است. در ادامه تصمیم داریم به نقد و بررسی تخصصی‌تر و دقیق‌تر این گوشی بپردازیم تا اگر قصد خرید S21 Ultra را دارید، بتوانید انتخابی آگاهانه داشته باشید. نوکیا ۵ و نوکیا ۶ به ترتیب به دوربین‌های تکی ۱۳ و ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند. با وجود اینکه خبری از همکاری با زایس و دیگر شرکت‌های نزدیک به نوکیا نیست اما نوکیا ۵ و ۶ رضایت شما در این بازه‌ی قیمتی برآورده می‌کنند.

  • امروزه کاربران زیادی علاقه‌مند به استفاده از گوشی‌های پرچمدار شیائومی هستند، اما برخی نیاز به خرید گوشی های ارزان قیمت دارند تا بتوانند کارهای ساده و روزمره خود را انجام دهند.
  • دیگر ویژگی‌های شیائومی ردمی نوت ۱۱ شامل اسکنر اثر انگشت یکپارچه با کلید پاور و اسپیکرهای استریو قدرتمند است.
  • این نمایشگر همیشه روشن است و سامسونگ مدعی است که میزان روشنایی آن تا 1750 نیت می‌رسد.
  • تو دانشگاه IT خوندم و از سال ۸۴ در مورد دنیای فناوری به ویژه موبایل و سخت افزار وبلاگ نویسی می کنم.
  • در این مدل چیپست فوق‎‌العاده‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده شده که قدرت کم‌نظیری برای اجرای بازی‌های گرافیکی و برنامه‌های سنگین دارد و از این بابت خیالتان راحت باشد که وجود آن در راهنمای خرید گوشی بی‌دلیل نیست.

این گوشی از نمایشگر ۶.۲ اینچی LCD و تراشه اسنپ‌دراگون ۴۳۹ بهره می‌برد و در پنل پشتی آن هم یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود و در ضمن حداکثر حافظه رم و حافظه داخلی آن ۴ و ۶۴ گیگابایت است. در این میان نباید باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات را فراموش کنیم که این گوشی را به یکی از بهترین گزینه‌های موجود در این بازه قیمتی بدل کرده است. دو سه سالی می‌شود که سامسونگ سری A خود را برای رقابت با محصولات شیائومی و هوآوی تقویت کرده و اکنون گوشی‌های این سری ارزش خرید بالایی دارند. A23 سامسونگ یکی از گوشی‌های اقتصادی‌تر این سری است که نسخه 4 گیگابایت رم آن کمتر از 5.5 میلیون تومان قیمت دارد و در مقابل این قیمت امکانات زیادی را ارائه می‌دهد. به دلیل وضوح بالای نمایشگر کیفیت تصاویر پخش شده بسیار عالی بوده و مثل همیشه سامسونگ عملکرد درخشانی را در این بخش به نمایش گذاشته است.

بررسی محصولات مشاهده همه بررسی‌ها

بهترین گوشی های اقتصادی شیائومی

این گوشی یک صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع AMOLED دارد که تصاویر را با نرخ 120 هرتز تازه سازی می کند. این گوشی از یک باتری قدرتمند بهره می‌برد که از مزایای A12 به شمار می‌رود. باتری این گوشی از نوع لیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است و از شارژ سریع ۱۵ واتی بهره می‌برد. قیمت بسیار مناسب در کنار دوربین با کیفیت، باتری قدرتمند و تنوع میزان رم و حافظه داخلی از مزایای گوشی A12 به شمار می‌روند.