بک لینک چیست و چطور بک لینک قوی بسازیم؟ نوین-بک لینک گلدلینک

وبلاگ‌های حوزه فعالیت خودتان که نویسنده مهمان می‌پذیرند را با جستجو در گوگل پیدا کنید. نبی عبدی هستم مدیر آکادمی وبکیما، مدرس و محقق در حوزه راه‌اندازی انواع کسب‌وکارهای اینترنتی، میخوام بدونید که کار در حوزه اینترنت بسیار دوست داشتنیه! سایت moz بخش های مختلفی دارد که هر بخش خدمات کاربردی به شما ارائه می دهد. با وب24 همراه باشید تا با نحوه ی کار با ابزارهای سایت ماز به طور کامل آشنا شوید. در هر صفحه، تنها یک بار به یک سایت لینک بدهید و از لینک دادن های متعدد به خودتان پرهیز کنید. لینک هایی که در سرصفحه، پا صفحه، ساید بار Sidebar، درج میشوند برای گوگل فاقد اهمیت هستند و باید از آنها اجتناب کرد و یا بصورت Nofollow آنها را ایجاد کرد.

صفحاتی که لینک سازی داخلی خوبی داشته باشند معمولا اعتبار بالایی نیز خواهند داشت. بعنوان مثال صفحاتی که در منوی اصلی سایت هستند معمولا معتبرترین صفحات آن دامنه خواهند بود. اگر توازن لازم میان این نوع لینک سازی ها برای سایت شما وجود نداشته باشد گوگل میتواند رفتار غیرطبیعی شما برای کسب بک لینک را شناسایی کند. به همین دلیل استراتژی های لینک سازی عموما هدفمند و منظم هستند زیرا ممکن است بیشتر برای شما تاثیر منفی داشته باشد تا مثبت. بک لینک انوع مختلفی دارد و به لیک لینک فالو و نوفالو و لینک داخلی و خارجی تقسیم میشود. در این بخش ابتدا درمیابیم بک لینک چیست سپس تاثیر آنها بر سئو را میشناسیم.

اما برخی از مدیران سایت‌ها با استفاده از یک کد HTML ساده از این انتقال رتبه جلوگیری می‌کنند. یا سئوی منفی به گروهی از روش‌های ناجوانمردانه اطلاق می‌شود که با هدف پایین کشیدن جایگاه وب‌سایت رقبا از صدر نتایج جستجوی گوگل انجام انواع بک لینک (https://goldlink.ir/what-is-backlink/) می‌گیرند. حتی اگر شخصیت والای شما مانع توسل به چنین روش‌های نادرستی شود، هیچ بعید نیست که بازهم رقبای شما در هر فرصتی برای ضربه زدن به کسب‌وکارتان از آن‌ها استفاده کنند. درواقع، اگر صرفاً از این روش استفاده کنید فقط بانس ریت وب‌سایتتان بیشتر خواهد شد. به‌هرحال اگر اسپم نباشد، نشانه‌گذاری اجتماعی ضرری را متوجه شما نخواهد کرد، اما برای کسب نتایج بهتر، فقط از سایت‌هایی استفاده کنید که با مخاطبان هدف شما تناسب دارند. به‌عنوان‌مثال، ثبت لینک وبلاگ آموزش آشپزی یا پوشاک در پلتفرم‌های تصویر محور مانند پینترست بهتر خواهد بود.

  • برای مثال، اگر شما دندان پزشک هستید، ممکن است یک خبرنگار را پیدا کنید که در حال نوشتن مقاله ای راجب به سفید کردن دندان است.
  • هر چقدر ارتباطات عمومی خود را افزایش دهید می توانید بک لینک های زیادی از طرف این کمپین ها دریافت نماید.
  • به این ترتیب، لینک سایت‌های معتبر برای انتشار پست میهمان را پیدا خواهید کرد.
  • حال اگر سایتی وردپرسی داشته باشید باید تحلیل آمار وب‌سایت وردپرسی را نیز یاد بگیرید که در فرادرس آموزشی ۱ ساعت و ۵۱ دقیقه‌ای در قالب ۴ درس به همین منظور تدوین شده است.

بک لینک چیست و چطور بک لینک قوی بسازیم؟ نوین-بک لینک گلدلینک (اگر هم کسی چنین وعده ای می دهد شک نکنید که 100% دروغ است.) بک لینک اثر بسیار زیادی دارد اما نمی تواند به تنهایی سایت را از صفحه ی ده به رتبه اول صفحه یک برساند! متاسفانه برخی همکاران با چنان دقتی اطلاعات جعلی می دهند که زبان از گفتن آن قاصر است. فاکتورهای بسیاری برای تعیین اعتبار دامنه شما لحاظ میشود که برخی از آنها عبارتند از عمر دامنه، نوع دامنه، تعداد بک لینک های دریافتی، تعداد لینک های خروجی، فعالیت در شبکه های اجتماعی و … . هرچقدر اعتبار دامنه ای که به شما لینک داده است بیشتر باشد ارزش بک لینک و تاثیر آن بر جایگاه شما بیشتر خواهد بود. زمانیکه گوگل یک بک لینک به سایت شما را مشاهده میکند به انکر تکست توجه زیادی داشته و عملا ارزش و اعتبار منتقل شده به سایت شما در این عبارت خواهد بود. لینک سازی یا کسب بک لینک فرآیند دریافت لینک از سایر سایت های اینترنتی برای سایت خودمان است.

بک لینک چیست و چه تأثیری بر سئوی وبسایت دارد؟

در کسب و کار، بهترین فرصت‌ها از طریق شبکه شما می‌آیند(مانند شغل های با درآمد بالا و فرصت‌های سرمایه گذاری). هنگامی که روابط را محترمانه ایجاد می‌کنید، می‌توانید آن ارتباطات را نگه دارید و آن‌ها را در فرصت‌های دیگر توسعه دهید. مخاطبان زیادی دارند و شما می‌توانید با انجام مصاحبه با این افراد، بک لینک رایگان دریافت کنید. کنجکاوی درباره زندگی و فعالیت‌های افراد مشهور، همیشه جذاب است و موجب افزایش ورودی به سایت شما خواهد شد. مصاحبه با بازیگران مطرح و خواندن رمز موفقیت آن‌ها در حرفه خود، از جمله مطالبی است که کاربران را به سایت شما هدایت می‌کند. ایجاد این لینک ها میتواند به حذف همیشگی سایت از گوگل منجر شود.

لینک چیست؟

همچنین با استفاده از بک لینک کاربرانی که به سایت مراجعه میکنند میتوانند به اطلاعات بیشتری در زمان کمتری دستیابی داشته باشند. با اینکه بک لینک ها در رتبه بندی محتوا توسط موتورهای جستجو بسیار تاثیر گذارند؛ کسی نمی داند دقیقا میزان تاثیر آن ها چقدر است. اما میتوان گفت کیفیت Backlink در موثر بود آن نقش مهمی دارد. چگونه باید از کاهش بک لینک جلوگیری کرد؟ بک لینک‌ها از جمله مهم‌ترین و تاثیرگذارترین فاکتور‌ها در رتبه بندی سایت به حساب می‌آیند و از طرفی بک لینک‌های نامرتبط و اصطلاحاً تقلبی تا حد… پروفایل بک لینک به عنوان یک رای اعتماد از سوی وبسایت های دیگر برای وبسایت ما به حساب می آید.

بر طرف کردن لینک شکسته