تور عمان تور عمان قیمت تور عمان ارزان تور عمان زمستان ۱۴۰۱ تور عمان نوروز ۱۴۰۲ تور مسقط تور صلاله تور عمان از شیراز تور عمان از تهران تور عمان لحظه آخری مجری تور عمانتور عمان تور عمان قیمت تور عمان ارزان تور عمان زمستان ۱۴۰۱ تور عمان نوروز ۱۴۰۲ تور مسقط تور صلاله تور عمان از شیراز تور عمان از تهران تور عمان لحظه آخری مجری تور عمانتور عمان تور عمان قیمت تور عمان ارزان تور عمان زمستان ۱۴۰۱ تور عمان نوروز ۱۴۰۲ تور مسقط تور صلاله تور عمان از شیراز تور عمان از تهران تور عمان لحظه آخری مجری تور عمان-عمان 777

بهلا یکی از قدیمی ترین شهرهای عمان است و بنا و قلعه‌های قدیمی و زیبایی دارد. این شهر در فاصله 40 کیلومتری از نیزوا قرار دارد و در واقع یک آبادی در میان بیابان بوده است. از این شهر می‌توانید انواع ظروف سفالی را به سوغات برای آشنایان خود ببرید. کنسلی تور عمان از تهران در ایامی که تقاضای سفر به این مقصد بالاتر است، امکان پذیر نیست.

تور عمان تور عمان قیمت تور عمان ارزان تور عمان زمستان ۱۴۰۱ تور عمان نوروز ۱۴۰۲ تور مسقط تور صلاله تور عمان از شیراز تور عمان از تهران تور عمان لحظه آخری مجری تور عمانتور عمان تور عمان قیمت تور عمان ارزان تور عمان زمستان ۱۴۰۱ تور عمان نوروز ۱۴۰۲ تور مسقط تور صلاله تور عمان از شیراز تور عمان از تهران تور عمان لحظه آخری مجری تور عمانتور عمان تور عمان قیمت تور عمان ارزان تور عمان زمستان ۱۴۰۱ تور عمان نوروز ۱۴۰۲ تور مسقط تور صلاله تور عمان از شیراز تور عمان از تهران تور عمان لحظه آخری مجری تور عمان-عمان 777 برای اقامت در انواع هتل های کشور عمان بر اساس ستاره های هتل ها متفاوت می باشد. فاصله هوایی تهران تا مسقط با هواپیما 1508 کیلومتر میباشد و مدت زمان پرواز تهران مسقط 2 ساعت 20 دقیقه است. اولین مجری مستقیم با اولین نمایندگی توریسم ایرانی و عضو انحمن دوستی ایران و سریلانکا در تمام زمینه های توریستی ، تجاری، بازرگانی، حمل کالا ، ثبت شرکت و سرمایه گذاری مطمئن همراه با وام بانکی … 6️⃣ کلیه مسافرانی که گواهی تست منفی پی سی آر (کرونا) به هنگام ورود به فرودگاههای عمان به همراه نداشته باشند ملزم به گذراندن قرنطینه اجباری سازمانی و پوشیدن دستبند رهیاب الکترونیک تا هنگام دریافت نتیجه منفی آزمایش میباشند. 3️⃣ تمامی افرادی که قصد ورود به عمان را دارند می بایست قبل از پرواز ، گواهی دریافت دو دوز واکسن مورد تایید وزارت بهداشت عمان به همراه کد اعتبار سنجی QR ارائه دهند .

این کشور از جنوب بایمن و از غرب با عربستان و امارات همسایه است. قطعا در سفرهای خارجی برای ارتباط برقرار کردن با دیگران دچار مشکل خواهید شد. اما در سفر با تور های یک هفته‌ای عمان، یک لیدر فارسی زبان شما را همراهی می‌کند تا این نگرانی شما نیز برطرف شود. همانطور که در ابتدا گفتیم، عمان جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد.

  • عمان دارای حاکمیت سلطنتی است و یک کشور اسلامی و عربی به شمار می‌آید.
  • در این فصل هزینه های سفرتان به شدت کاهش می یابد می توانید خیلی ارزان به عمان سفر کنید.
  • یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت تور عمان موثر است انتخاب آژانس گردشگری عرضه کننده تورهای عمان است.
  • یافتن چنین بازار زیبایی با بافت سنتی عربی، تنها در کشور عمان ممکن است.

4️⃣ افرادیکه قبل از سفر نتیجه منفی تست پی سی آر با اعتبار 72 ساعت قبل از پرواز را ارائه دهند از قرنطینه معاف تور عمان هستند. با کاهش قدرت در سده بیستم میلادی این کشور تحت تاثیر و نفوذ گسترده بریتانیا قرار گرفت اما هیچگاه به شکل رسمی بخشی از آن نگردید. عمان پیوند گسترده نظامی و سیاسی با آمریکاو پادشاهی بریتانیای بزرگ دارد ولی سیاست خارجی آزادانه ای درپیش می‌گیرد.

مسیرهای منتخب بلیط هواپیما و چارتر 4

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت نزد آژانس مسافرتی پرنده مهاجر محفوظ است. کسانی که مایل به اقامت در عمان هستند ابتدا می بایست شرکت ثبت نموده و سپس برای اقامت اقدام نمایند. ویزای فوق یکروزه حاضر گردیده و مدارک شامل اسکن پاسپورت و اسکن عکس می باشد. 30 روزه و قابل تمدید و مبلغ آن 24 ریال عمان که معادل 66.2 دلار آمریکا می باشد.

برنامه پروازی در تور عمان

انتخاب سوم شما برای تجربه تور ارزان عمان این است که در فصل های لوسیزن و کم گردشگر سفر کنید. عمان در قسمت جنوب غربی ایران و در ساحل خلیج فارس قرار دارد؛ شاید به نظر نرسد اما سفر به عمان می تواند یکی از بهترین سفرهای عمرتان باشد. تور عمان به صورت هوایی برگزار می شود و از آنجایی که فاصله زیادی با ایران ندارد شاید نهایتا 2 ساعت در پرواز باشید. یکی از جالب ترین و هیجان انگیزترین سفرها به عمان سفر با تور کشتی کروز است که جزو سفرهای لوکس و بسیار جذاب می باشد. کشتی هایی شیک و مجلل که در آب های نیلگون خلیج فارس لنگر می گیرند و از مرزهای آبی امارات و عمان می گذرند. تور عمان معمولا در فصل زمستان طرفداران بیشتری دارد؛ چرا که هوای آن منطقه گرم است و هرچه به سمت تابستان بریم گرمای هوا شدید تر و آفتاب آن سوزان تر می شود.

به علاوه تور لحظه آخری عمان نیز می تواند یکی دیگر از گزینه های مناسب و ارزان قیمت برای شما باشد. در ادامه از آن جایی که ویزای توریستی عمان فرودگاهی است، دغدغه ای برای اخذ ویزا ندارید و به محض وارد شدن به خاک این کشور ویزای شما در فرودگاه صادر می شود. هزینه این ویزا به عهده مسافر است و هر نفر باید حداقل 300 دلار همراه خود داشته باشد. شما هر زمان که بخواهید یک مقصد گرم سیری و ساحلی را برای سفر خود انتخاب کنید، تور عمان می‌تواند یکی از گزینه های شما باشد، با این وجود بهترین زمان برای سفر به عمان شش ماهه دوم سال بویژه ماه‌‌های آذر، دی و بهمن هستند. اقلیم گرم عمان در طول ماه‌های مذکور تعدیل شده و از خنکای بسیار مطبوعی برخوردار می‌گردد. از این رو در فصول پاییز و زمستان پکیج‌ها پیشنهادی شرکت خدمات مسافرتی آوای بورالان به مقصد عمان متنوع‌تر می‌باشند و بازدید از جاذبه‌های آن را در قالب سفری خاطره‌انگیز به عمان میسر می‌سازند.

قیمت تور عمان، نحوه تعیین قیمت تور عمان چگونه است؟