تکنیک های سئو محتوا در سال 2022

در واقع با تهیه این گواهینامه از شرکت ارائهدهنده هاست، میتوانید در صفحات مهم سایتتان بهجای پروتکل http از پروتکل https ( پروتکل امن انتقال ابرمتن) استفاده کنید. تکنیک اصلی مورد استفاده برای سئوی خارج از صفحه ایجاد بک لینک است، زیرا بک لینک با کیفیت از سایت های خارجی به سایت شما به موتورهای جستجو این مفهوم را میرساند که سایت شما با ارزش و با کیفیت است و این امر قدرت و اعتبار سایت شما را افزایش می دهد. در نظر داشته باشید که موفقیت و شکست سایت شما تا حد زیادی به تیم سئوی شما وابسته است؛ در اینجا است که با اهمیت سئو روبهرو میشوید. رصد کردن و زیر نظر داشتن رقیبتان در رقابتهای شدید میتواند به شما کمک زیادی بکند. توجه به همین نکته تفاوت زیادی در سئو ایجاد میکند. به این نکته توجه داشته باشید، سئو خارجی تنها محدود به درج رپورتاژ و بک لینک سازی نمی شود. اهمیت سئو سایت در آنجایی مشخص میشود که کاربران معمولاً به لینکهای موجود در صفحه اول گوگل اعتماد میکنند و نیازهای خودشان را تنها از طریق همان سایتها پاسخ میدهند. Sitemap یا نقشه سایت، نقشهای از سایت است که به رباتهای گوگل در پیداکردن، کرال کردن و ایندکس کردن تمام محتوای موجود در سایت کمک میکند.

این مورد است که اهمیت آن را افزایش داده است. مقرون بهصرفه بودن سئو رقابت در این زمینه را منصفانهتر کرده است، از طرفی با اعمال کردن سازوکارهای سئو، سایت کاربر پسندتری خواهید داشت؛ در نتیجه نرخ بازگشت سرمایه و همچنین جذب مشتری وفادار شما افزایش پیدا خواهد کرد. این الگوریتم وظیفه بررسی تبلیغات و لینکهای خارجی را بر عهده دارد. این الگوریتم محتوای نامناسب و کپی شده از سایتهای دیگر را شناسایی میکند و باعث جریمه شدن سایتها میشود. اما اگر مورد جریمه این الگوریتم قرارگرفتهاید، با پاک کردن تمامی لینکهای اسپم خود یکراه بازگشت دارید. این الگوریتم روی نتایج مرتبط با مکان (Location) تمرکز دارد. این الگوریتم وظیفه شناسایی لینکهای اسپم را برعهده دارد.

در این قسمت فهرستی از بهترین ابزارهای آنالیز و بررسی موجود را آوردهایم. البته این کار حتما باید با ذکر منبع انجام شود تا گوگل محتوای سایت را کپی تشخیص ندهد. اما باید گفت که شرط و اولویت اصلی این الگوریتم محتوا میباشد. برای درک بهتر وظیفه الگوریتم کبوتر بهتر است مثالی بیان کنیم. برخی از اطلاعاتی است که این ابزار برای شما نمایش میدهد. این ابزار علاوه بر بررسی سرعت، نقاط ضعف شما و راهکارهای بهبود آنها را نیز بیان میکند. چرا سری به آنها نمیزنید؟ حضور در صفحه اول گوگل خصوصا رتبه یک تا سه گوگل به شدت در افزایش ورودی و فروش شما تاثیرگذار است. سئو مخفف سه کلمۀ Search Engine Optimization است که بهصورت خلاصه به شکل SEO نوشته میشود. طبق آخرین به روز رسانی الگوریتم های گوگل چگالی باید ما بین یک تا سه درصد باشد. هزینه خدمات سئو باید منصفانه و معقول باشد، به طوری که قیمت ارزان آن کیفیت را قربانی نکرده باشد.

الکسا با استفاده از Alexa Toolbar که روی مرورگرهای نصب میشود، ترافیک سایت و سایر دادهها را بررسی میکند. با نصب این SSL شما یک قفل سبز رنگ در کنار آدرس سایتتان ظاهر میشود. برای استفاده از این ابزار، کافی است وارد سایت Woorank شوید و در فیلد مربوطه آدرس سایت خود را وارد کنید. قبلاً در مورد اهمیت سرعت بارگذاری صفحات سایت صحبت کردیم؛ شما میتوانید با استفاده از ابزار Google PageSpeed Insights سرعت سایتتان را بررسی کنید و مطمئن شوید که بهینه است. ابزارهای کلمه کلیدی به شما کمک می کنند تعداد افراد هر کلمه کلیدی را جستجو کنید و رتبه بندی در صفحه اول Google برای آن اصطلاح چقدر دشوار است. همچنین با کمک این ابزار گوگل میتوان از قابلیتهای دیگری نیز بهرهمند شد. بعد از گوگل وب کنسول، بهترین ابزار برای تحلیل رفتار کاربران محسوب می شود. ضعف روش تبلیغات در گوگل به این صورت است که نتیجه های آن بعد از تمام شدن تبلیغات پایدار نمی باشد. اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد کارکرد سئو به دست بیاورید حتما لازم است بدانید که از سئو به چند روش میتوان استفاده کرد. با استفاده از ابزار پرکاربرد گوگل آنالیتیکس (google-analytics) میتوانید اطلاعاتی درباره کاربران، مدتزمان سپری کرده در سایت شما، آمار بازدید صفحات، نرخ تبدیل کاربران به مشتری و بسیاری از اطلاعات پرکاربرد دیگر را به دست آورید.

بنابراین در زمان طراحی سایت و تولید محتوا، کاربر را فراموش نکنید. بنابراین برای اینکه این تصویر توسط موتورهای جستجو ایندکس نشه باید از طریق فایل robots.txt اقدام کنیم. باید با حرف و / شروع شود و اگر به دایرکتوری اشاره دارد، باید با علامت / پایان یابد. اگر ادامه دهید این قانون را نقض کرده اید و رتبه شما بسیار کم خواهد شد. ۱- دستور user-agent: توسط این دستور می توانید نوع رباتی را که می خواهید برای اجرای دستوراتی که در ادامه مقاله به آن پرداخته می شود، انتخاب کنید. تیم سئو کیان تجارت با بررسی و تحلیل دقیق کسب و کار نقاط ضعف و قوت کسب و کار شما را شناسایی میکند و به صورت هدفمند با مناسبترین قیمت، بهترین بازدهی را برای سایت ایجاد میکند.

در این مقاله ، ما نگاهی داریم که چگونه SEO باید بخشی جدایی ناپذیر از روند طراحی وب سایت شما (یا طراحی مجدد) باشد. ولی در دراز مدت مزایای SEO باعث افزایش رتبه بندی سایت و افزایش بازدید کنندگان است . سئو ابزاری است که از طریق آن، گوگل تشخیص میدهد که برای یک سرچ خاص، کدام سایت رتبه بالاتر در صفحات اولیه دریافت کند. آنها نحوه تعامل کاربران با نتایج را در نظر می گیرند تا تعیین کنند که کدام صفحات برای جستجوگران بهتر و مفیدتر هستند. علاوه بر این اکثر کاربران خوب یا بد بودن یک سایت را از روی رتبه الکسا آنها نگاه میکنند. یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب متخصص سئو، حیطه تخصصی آن شرکت و یا فرد است. مهم تر از داشتن فایل robots.txt نحوه درست استفاده کردن از آن است.

از این اطلاعات میتوان نتیجه گرفت که گوگل به کارها و رفتارهای کاربران توجه ویژهای دارد. ابزارهای مختلفی برای بررسی سرعت سایت وجود دارد که ابزار Google PageSpeed Insights یکی از معروفترین آنها است. با انتشار این الگوریتم، تحولات بزرگی روی نتایج گوگل به وجود آمد. درواقع با انتشار این الگوریتم تحولی بزرگ در محتوای سایتها به وجود آمد. در کسب و کارهای بسیاری شاهد آن هستیم که با وجود نیاز زیاد به محتوا، اقدام به استخدام یک فرد متخصص در همان زمینه صورت نمیگیرد. آنها محتوای شما را جالبتر میکنند و این بدان معناست که بازدیدکنندگان به احتمال زیاد مقاله شما را میخوانند. اما بسیاری از آنها نمی دانند که بهینه سازی موتور جستجو باید در فرآیند طراحی وب تعبیه شود – نه اینکه بعداً به آن اضافه شود. ازاینرو بهجای تمرکز کردن روی یک کلمه کلیدی خاص، باید واژههای هممعنی را نیز در نظر بگیریم.

لینکهای خروجی به منابع از سال ۲۰۰۹ بی ربط هستند و برای رتبه بندی سئو شما مؤثر سایت seocentro نیستند. در سال بعدی یعنی سال 2013 گوگل الگوریتم جدید تحت عنوان مرغ مگسخوار را به موتور جستجوگر خود اضافه کرد. این الگوریتم تقریباً مانند الگوریتم مرغ مگسخوار عمل میکند. درواقع الگوریتم مرغ مگسخوار گوگل بر روی نتایج جستجو شده کاربران تمرکز دارد و مرتبطترین و دقیقترین نتایج را به کاربران نمایش میدهد. با روی کار آمدن این الگوریتم بسیاری از سایتها که از لینکهای بیکیفیت و اسپم استفاده کرده بودند از نتایج گوگل حذف شدند. همانطور که محتوا باارزش تولید میکنید، باید با استفاده از ابزاری، نتیجه سئو خود را مشاهده و آنالیز کنید. تا زمانی که کسب و کار شما زنده و فعال است، رقبا وجود دارند و گوگل هر چند وقت یکبار الگوریتمهای جدیدی معرفی میکند، سئو نیز باید ادامه داشته باشد. تا اینجا حتماً متوجه اهمیت وجود وبسایت و اجرای سئو بر روی آن شدهاید. حتماً روی گسترش پرسوناهای بازاریابی تمرکز کنید یا شخصیتهایی که میتوانند بازدیدکنندگان ایدئال شما باشند را در ذهنتان تصور کنید. اگر در فضای بیزینسی امروز فعال باشید، حتماً با این موضوع برخورد داشتهاید که رقابت و کسب جایگاه بالا و البته ماندگار، نیازمند کار و تلاش زیادی است، از طرفی نمیشود اهمیت فضاهای آنلاین در فروش و بازاریابی را نادیده گرفت.

بسیاری از افراد تصور میکنند که بعد از کسب جایگاه مورد نظر و رسیدن به یک نرخ رشد ثابت در جذب و فروش، دیگر نیازی به سئو نخواهند داشت. بهتر است پیش از بستن قرارداد از آنها بخواهید نمونه کارهای قبلی که در حال حاضر نیز جایگاه خوبی دارند را به شما نشان دهند. به جای تمرکز روی ژاکت آبی، خرید ژاکت آبی و یا ژاکت آبی ارزان، رنک گرفتن برای آنها، بهتر است روی آن عباراتی که کاربر از آنها برای جستجو استفاده میکند، تمرکز کنید. بااینوجود زمانی که یک کاربرد بعد از ورود به صفحهای از یک سایت، از آن سریع خارج میشود، این مفهوم و پیغام را برای گوگل داد که این صفحه دارای محتوای باارزش نبوده و یا برای آنچه کاربر به دنبالش بوده است، مفید واقع نشده. با این کار بعد از وارد شدن به هر سایتی، اطلاعاتی راجع به اعتبار دامنه و اعتبار صفحات سایت، لینکهای داخلی و خارجی و… همه و همه از تکنیک های کلاه سفید هستند از این جا که در این پست تمرکزمان بیشتر بر روی انواع سئو است می توانید برای آگاهی بیشتر از آن ها به مقاله ی انواع سئو داخلی مراجعه کنید. صفحات محصول شما باید شامل اطلاعات ارزشمندی باشند که برای موتورهای جستجو و همچنین بازدیدکنندگان بهینه سازی شده است.

ما اخیراً در مارکتینگ ایران تلنت به SEO و طراحی وب سایت بیشتر توجه کرده ایم و به تازگی راهنمای برنامه ریزی طراحی وب سایت و سئو را منتشر کرده ایم که به فرایند پیچیده ای کمک می کند. تماس گیرنده: “سلام. ما به تازگی یک وب سایت ساخته ایم و … در کسب و کار اینترنتی، موقعیت فروشگاه (وب سایت) شما را، جایگاه و رتبه آن تعیین میکند. تعیین استراتژی مناسب برای انجام فرایند سئو یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در هر کسب و کاری است و در این میان بهترین شرکت سئو با تعیین استراتژی مناسب، تحقیق کلمات کلیدی پرترافیک و کم رقابت، انجام لینکسازی داخلی و خارجی به صورت طبیعی این امکان را به شما می دهد تا درآمد خود را متحول کنید. همانطور که بالاتر درباره اهمیت سرعت بارگذاری صفحات سایت صحبت کردیم؛ متوجه شدید که این امر بسیار مهم است. با این واقعیت که تعداد زیادی از ناشرها در زمینههای مختلف همین الان هم مفهوم فشار آوردن برای «محتوای خوب» بیشتر با سرعت رو به رشد ثابت را قبول کردهاند. یکی از موارد مهمی که باعث ارتقا سایت در گوگل میشود بالا بودن سرعت سایت است. رقابت در همچین فضایی برای کسب جایگاه بهتر باید با توجه به قدرت سایت، پیشینه آن، میزان رقابت بر سر کلمه کلیدی مورد نظر و بقیه موارد صورت بگیرد.

از قابلیتهای این ابزار میباشد. به صورت تعریفی دقیقتر، این فایل راهنمای خزندگان سطح وب (Web Crawlers) که از سوی موتورهای جستجو به منظور بررسی و ثبت اطلاعات سایتها ایجاد شدهاند، میباشد. با استفاده از کدهای بالا به ربات ها اجازه ورود و دسترسی به فایل عکس با اسم photos را نمی دهید. درواقع صفحاتی که محتوای بیکیفیت دارند و از لینکهای خارجی زیادی استفاده کردهاند، مورد جریمه این الگوریتم قرار می گیرند. با منتشر شدن الگوریتم مرغ مگسخوار، وبسایتهای زیادی که از کلمههای کلیدی خاصی بیشازحد استفاده کرده بودند، مورد جریمه قرار گرفتند. موتورهای جستجو و علی الخصوص گوگل علاقه زیادی به محتوا و مقالات جدید دارند. گوگل در سال 2011 الگوریتم جدید را با عنوان پاندا معرفی کرد. گوگل در سال 2013 الگوریتم جدیدی بانام مرغ مگسخوار به موتور جستجوگر خود اضافه کرد. بعد از انتشار الگوریتم پاندا، درست در سال بعدی یعنی سال 2012 گوگل الگوریتم جدیدی بانام پنگوئن معرفی و منتشر کرد. گوگل مدام به دنبال سایتهایی است که محتوای جذابتری برای کاربران تولید کرده و لینکهای جدیدی دریافت میکنند. سئو ابزاری است که به کمک آن میتوانید رتبه خودتان را کنترل کنید؛ به دنبال آن تعداد بازدیدکنندگان و مشتریان نیز برای شما قابل حدس خواهد بود.

کنسول جستجوی گوگل یا همان گوگل وبمستر تولز، یکی از مهمترین ابزارها است که هر وبمستر باید از آن استفاده کند. آیا این ترافیک در زمینه مالی نتیجه میدهد یا سایر اهداف شرکت؟ برای تبدیل خوانندگان به مشترک، از ارتقا محتوا مانند چک لیست های رایگان و سایر موارد قابل بارگیری استفاده کنید. این بدان معناست که 1.) مگر در مواردی که از سایر صفحات قابل دسترسی در موتور جستجو (به عنوان مثال صفحات مسدود شده از طریق روبات ها نیست. به بیانی دیگر SSL هر گونه اطلاعات در بستر ناامن اینترنت را رمزنگاری کرده و راه دسترسی هرگونه هکر ها را به اطلاعات مسدود می کند. بعد از خطاب قرار دادن ربات در این فایل باید یکی از دستورات بالا را به فایل اضافه کنیم که البته ترتیب این فایل به گونه ای می باشد که ابتدا دستورات سلب اجازه در فایل قرار می گیرند و سپس دستوراتی که به ربات اجازه ایندکس می دهد، قرار می گیرد.