حل مشکل نصب نشدن برنامه در گوشی اندروید

همچنین میزان حافظه رم به صورت مستقمی در تعیین قیمت گوشی شیائومی نوت 8 پرو نقش دارد. علاوه بر موارد فوق، موارد دیگری هم در تعیین قیمت گوشی شیائومی نوت 8 پرو نقش دارند. به همین دلیل شیائومی امکان استفاده از کارت حافظه microSD را در این گوشی تعبیه کرده میتوانید تا سقف 256 گیگابایت از کارت حافظه جانبی استفاده کنید و حافظه داخلی گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو خود را افزایش دهید. گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو دارای دو شیار سیم کارت هیبریدی است که قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت با سایز Nano را داشته و میزان ظرفیت حافظه داخلی آن برابربا 128 گیگابایت حافظه به همراه 6 گیگابایت حافظه RAM است که می توانید از طریق کارت حافظه microSD میزان ظرفیت حافظه را تا 256 گیگابایت ارتقا دهید. صفحه نمایش ردمی نوت 8 پرو از یک پنل IPS با رزولوشن 1080×2340 استفاده میکند. همچنین روشنایی 500 نیتی در کنار پشتیبانی از استاندارد HDR این صفحه نمایش را به عنوان یک نقطه قوت برای گوشی نوت 8 پرو محسوب میکند.

بررسی لوازم جانبی گوشی

این مسئله باعث میشود تا برای باز کردن گوشی حتما لازم باشد تا گوشی را از روی میز و سطوح بلند کنید و قفل گوشی را باز کنید که ممکن است گاهی اوقات کمی اذیت کننده به نظر برسد. سرعت بازشدن قفل گوشی با استفاده از حسگر اثرانگشت در این گوشی بسیار بالا است و در هنگام استفاده روزانه از گوشی که لازم است سریع قفل گوشی باز شود، مشکل خاصی به چشم نمیخورد و خیلی راحت قفل گوشی باز میشود. بنابراین طبیعی است که هرچه میزان رم گوشی بالاتر باشد احتمال این که گوشی شما دچار هنگ کردن و کندی شود و یا از برنامهها خارج شود، کمتر و کمتر میشود. بنابراین با توجه به قیمت گوشی شیائومی نوت 8 پرو میتوان گفت صفحه نمایش یکی از مزایای گوشی شیائومی نوت 8 پرو است که تمام انتظارات را برآورده میکند. این مجموعه دوربین با توجه به بازه قیمت گوشی شیائومی نوت 8 پرو بسیار منطقی و جذاب به نظر میرسد.

خرید گوشی سامسونگ

اما 645 گیگابایت آن قدر فضای زیادی نیست که به این راحتیها پر نشود و پر شدن حافظه داخلی میتواند تاثیر بسزایی در سرعت عملکرد گوشی داشته باشد. یکی از مواردی که در تعیین قیمت گوشی شیائومی نوت 8 پرو نقش دارد، میزان حافظه داخلی آن است. یکی از مهمترین قسمتهای یک گوشی موبایل که در تعیین سرعت و کاربری آن نقش چشمگیری دارد، میزان حافظه رم دستگاه است. گوشی موبایل Xiaomi مدل Redmi Note 8 Pro یکی از جدید ترین گوشی های اندرویدی 2019 است که دارای 4 دوربین اصلی با رزولوشن 64MP/ 8MP/ 2MP/ 2MP مجهز شده که می تواند عکسبرداری را با کیفیت بالایی ارائه دهد و همچنین برای فیلمبرداری با رزولوشن 720P نرخ 960 فریم بر ثانیه، gyro-EIS, فونر سایت خرید لوازم جانبی 2160P با نرخ 30 فریم بر ثانیه، 1080P با نرخ 30، 60 و 120 فریم بر ثانیه نیز امکان پذیر می باشد و از قابلیت LED flash، HDR، panorama بهره می برد و در قسمت جلوی آن یک دوربین سلفی تعبیه شده که امکان ثبت تصاویر به صورت سلفی با رزولوشن 20MP را دارد و دارای قابلیت HDR و Panorama است و با رزولوشن 1080p و نرخ 30 فریم بر ثانیه می تواند فیلمبرداری نماید.

بررسی گوشی نوت 8 پرو در کنار این درگاه، یک بلوتوث نسخه 5، وای فای، NFC و شبکههای مخابراتی LTE و HSPA بالاترین کیفیت ارتباطات را با بهترین سرعت برای شما به ارمغان میآورد. اگر خیلی اهل بازی و تماشای ویدیو نیستید و بیشتر استفادههای شما از گوشی به وب گردی و شبکههای اجتماعی و کارهای روزانه و معمولی محدود میشود، با خیال راحت میتوانید با یک بار شارژ کردن، یک رور کامل از باتری گوشی خود استفاده کنید که این مسئله با توجه به بازه قیمت گوشی شیائومی نوت 8 پرو بسیار چشمگیر و جذاب است.

بررسی گوشی شیائومی

با این حال، این سری معمولا دارای مدلهای جذابتر و از مهمه مهتر برچسبهای قیمت پایینتری هستند. پردازنده موبایل سامسونگ زد فولد 3 یکی از قدرتمندترین مدلهای موجود در بازار است یعنی پردازنده شرکت کوالکام، اسنپدراگون ۸۸۸. این مدل از گوشی موبایل به تراشه 12 نانومتری Mediatek Helio G90T مجهز شده که با پشتیبانی از پردازنده 8 هسته ای و پردازنده گرافیکی Mali-G76 MC4 می تواند اطلاعات را پردازش نماید و همچنین برای اتصال به اینترنت از شبکه پر سرعت 4G LTE نیز پشتیبانی می کند. بدنه ی جلو و پشت گوشی Redmi Note 8 Pro شیائومی از جنس شیشه با محافظ Corning Gorilla Glass 5 طراحی شده و با وزن 200 گرم همراه با رنگ های متنوع به بازار موبایل عرضه می گردد. در صورت تمایل، میتوانید این گوشی را در رنگهای آبی و قرمز رنگ نیز تهیه کنید. لنزهای دیافراگم-دوگانه سامسونگ به شما امکان ثبت عکس هایی با رنگ های طبیغی و زنده را می دهد.

بنابراین لازم نیست ساعت ها برای شارژ دستگاه منتظر بمانید. بنابراین اگر به یک میان رده توجه دارید، گلکسی A53 5G تمام کادرهای مناسب را مشخص می کند اینطور که مشخص است می توان سال 2022، سامسونگ گلکسی A53 5G را به عنوان یک میان رده ایده آل معرفی کرد. با توجه به این که شیائومی ردمی نوت 8 پرو یک گوشی میان رده محسوب میشود، قدرت و سرعت پردازنده این گوشی نسبت به سایر محصولات این سطح قیمیت بسیار پرقدرت و باکیفیت است و تقریبا در اجرای انواع بازیهای سنگین، هیچ مشکلی نخواهید داشت. اما اگر کمی از این اعداد و اراقام دور شویم، عملکرد دوربین شیائومی ردمی نوت 8 پرو بسیار خیره کننده است. علاوه براین به دلیل برخورداری این گوشی از پردازنده ۱۲ نانومتری، برای عملکردهای پردازشی مصرف باتری بسیار کمی دارد.

موبایل شیائومی در مجموع میتوان گفت که با توجه به قیمت گوشی شیائومی نوت 8 پرو این محصول در بخش دوربین تمامی رقبای هم زده خود را به راحتی شکست میدهد و در مجموع کیفیت دوربین بسیار بینظیری دارد. البته که شاید عکاسی در حالت شب را هم بتوان به فهرست کوتاه معایب گوشی شیائومی نوت 8 پرو اضافه کرد. گوشی موبایل شیائومی مدل ردمی نوت 8 پرو از سیستم عامل Android 9 pie استفاده میکند و قابلیت ارتقا به نسخه 10 هم وجود دارد که باتوجه به قیمت گوشی شیائومی نوت 8 پرو بسیار جذاب و قابل قبول است. اگر اینها از جمله ویژگی هایی است که شما در یک تلفن هوشمند جدید به دنبال آن هستید ، می توانید یک موبایل سامسونگ از سری S خریداری کنید. اگر چه که انجام بازیهای سنگین و تماشای ویدیو میتواند سرعت تمام شدن باتری را افزایش دهد.

شیائومی اولین گوشی هوشمند خود را در سال 2011 روانه بازار کرد و با گذشت زمان محصولات این شرکت پیشرفت بسیار چشم گیری داشته اند. اخیرا شیائومی با فست شارژ 120 واتی خود ظرف 15 دقیقه گوشی شما را از 0 به 100 میرساند، البته هنوز استفاده از این تکنولوژی همه گیر نشده است و زمان بیشتری نیاز دارد. تنها در صورتی که فرسودگی قطعه به حدی باشد که نیاز به تعویض داشته باشد با قطعات اورجینال جایگزین میشود. باتری گوشی شیائومی نوت 8 پرو از یک سلول 4500 میلیآمپر ساعتی استفاده میکند که پس از انجام تستهای مختلف و انجام کارهای سبک و سنگین در طول روز، میتوان گفت که با کاربری معمولی و حتی چند ساعت بازی کردن، باتری گوشی به راحتی یک روز کامل را دوام میآورد و شما را از شارژ کردن مداوم بی نیاز میکند.

عکاسی با کیفیت در حالت واید ویژگیای است که در کمتر گوشی میان ردهای میتوان پیدا کرد که نوت 8 پرو به خوبی از پس این کار برآمده است. دوربین اصلی این گوشی هوشمند هم سهگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی و دوربین تلهفوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری است. اما برگ برنده دوربین نسبت به قیمت گوشی شیائومی نوت 8 پرو عکاسی در حالت واید است. تنها موردی که میتوان به عنوان یکی از معایب گوشی شیائومی نوت 8 پرو در نظر گرفت، محل قرار گیری حسگر اثر انگشت است که در بدنه پشتی تعبیه شدهاست. دوستان توجه داشته باشید برخی مدلها هستن که فعلا لوازم جانبی مثل گارد و گلس اونها خیلی کم پیدا میشه حداقل فعلا تو بازار خیلی نمیشه گارد چشم گیری پیدا کرد که گوشی رو خیلی بزرگ و بد دست نکنه.البته این راهکار برای تمامی مدلهای شیا کارایی داره.

گوشی سامسونگ سری اس