خدمات دوربین مدار بسته دوربین مداربسته پشتیبانی دوربین مدار بسته نصب دوربین مدار بسته-امن باش

تصاویر دوربین لامپی را می توانید به صورت زنده از طریق موبایل و با اتصال به اینترنت در هر مکان و زمانی مشاهده کنید. برخی از مدل های دوربین های دام قابلیت چرخش داشته و می توانند در زوایای مختلف تصویر برداری کنند. قیمت دوربین مدار بسته در سایت دوربین مال به روز شده است تا به راحتی آن را به سبد خرید خود اضافه کنید، اما خرید دوربین مداربسته از طریق مراجعه به فروشگاه حضوری، خرید دوربین مداربسته به صورت تلفنی و ثبت سفارش داخل سایت امکان پذیر است. در بعضی موارد دوربین مداربسته با هدف نظارت بر اماکن نصب می شوند؛ نظارت بر کارمندان در محیط کار یا نظارت بر بر کودکان و حیوانات خانگی یکی از اهداف خرید دوربین مدار بسته است. این دوربین های مداربسته اغلب 360 درجه هستند و بیشتر زوایا را پوشش می دهند؛ با نصب این دوربین های مداربسته می توانید علاوه بر نظارت همه جانبه صدای محیط را دریافت کنید و حتا با افراد حاضر کنار دوربین مداربسته مکالمه داشته باشید.

دستگاه DVR

در ادامه قصد داریم به طور کامل به معرفی برند هایلوک و محصولات آن بپردازیم. از جمله مهمترین کاربرد های دوربین مداربسته مربوط به اماکن تجاری و اداری است. فروشگاه ها از جمله این اماکن به حساب می آیند که همواره برای کنترل مشتریان و اجناس زیادی که در فروشگاه موجود است اقدام به نصب دوربین مداربسته می کنند.

دوربین مداربسته باکس که نسل قدیم دوربین های مداربسته بود که بیشتر آنها را در اماکنی مانند بانک ها و طلافروشی ها میبینیم، این دوربین ها به دلیل امکان جابجایی لنز و عدم محدودیت نصب لنز در انواع مختلف آن http://amnbash.ir بسیار محبوب است. با افزایش کیفیت دوربین های مداربسته در سال‌های اخیر، میزان حجم ارسالی دیتاهای نظارتی بیش از پیش شده است. رزولوشن‌های مختلف باید بستری داشته باشند که تمام دیتای آن‌ها بتواند منتقل شود. در این‌صورت می‌توان انتظار ذخیره‌سازی و پهنای باند بهینه‌تر را داشته باشیم. تا این‌که دوربین مدار بسته ایرانی به لطف سنسور و LEDهاشون تونستند، تصاویر سیاه سفید را به رنگی تبدیل کنند.

  • کیفیت تصاویر با واحد پیکسل عنوان می شود و کیفیت تصویر 2 یا 3 مگا پیکسلی دراین نوع دوربین مداربسته، تصاویری با کیفیت بسیار بالا را ارائه می دهد.
  • اما دانستن چند نکته به شما کمک می کند که بتوانید راحت تر و درست تر تصمیم گیری نمایید.
  • این یعنی اینکه پس از نصب، زاویه دید دوربین ثابت است و نمی توان آن را تغییر داد.
  • این شرکت به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان دوربین مداربسته که از استاندارد فشرده سازی H.264 / AVC استفاده می نماید، بهترین عملکرد کدگذاری ROI را در مقایسه با همان محصولات از سایر برندهای تولید کننده ارائه می کند.
  • در این مدت هایلوک ثابت کرد که در همه‌ی عرصه‌های مربوط به تجهیزات حفاظتی امنیتی حرفی برای گفتن دارد.
دوربین‌ های امنیتی در قیمت­‌های متفاوت، کارایی‌ متفاوتی ارائه می دهند. یک دوربین امنیتی هوشمند بر‌اساس ویژگی‌ هایی که دارد قیمت آن نیز متغیر خواهد بود. بهتر است در ابتدا بودجه خود را مشخص کنید تا بتوانید بلافاصله گزینه‌های اضافی را کنار گذاشته و دامنه جستجوی خود را محدودتر کنید. اگر تحقیقات خود را به‌خوبی انجام دهید، می­‌توانید دوربینی در محدوده قیمت مورد‌نظر و با قابلیت‌های اساسی مورد‌نیاز خود پیدا کنید. ضمن اینکه رزولوشن دوربین مداربسته و مدت ضبط روی ظرفیت ذخیره سازی تاثیرگذار است. یکی دیگر از این پیشرفت ها در حوزه دوربین های آنالوگ، ساخت دوربین های آنالوگ HDCVI می باشد.

خدمات دوربین مدار بسته دوربین مداربسته پشتیبانی دوربین مدار بسته نصب دوربین مدار بسته-امن باش

قیمت دوربین های مداربسته با توجه به تعداد دوربین و تجهیزات مرتبط با آن محاسبه می شود، و قیمت سیستم دوربین مداربسته جمعی از تعداد دوربین + کابل+ دستگاه ضبط و هارد می باشد. البته دوربین های بی سیم قیمتی کمتر از یک میلیون تومان دارند و نیاز به تجهیزات جانبی ندارند و به راحتی توسط خودتان نصب و راه اندازی می شود. به طور کلی اگر قصد خرید دوربین مداربسته و یا دستگاه‌های dvr و nvr را دارید برند هایلوک می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. دوربین مداربسته هایلوک را می‌توانید از نمایندگی‌های معتبر این شرکت در ایران تهیه نمایید. ضمنا حتما از نصاب معتبر و مورد تایید جهت راه‌اندازی این سیستم امنیتی کمک بگیرید.

دوربین مدار بسته اسپید دام های لوک مدل PTZ-T4215I-D