خدمات سئو سایت حرفه ای با قوی ترین نمونه کارها

این کار باعث افزایش ترافیک سایت آن هم به طور قابل توجهی میشود زیرا با آزمایشهای که در این زمینه انجام گرفته محققین به این نتیجه رسیدهاند وقتی کاربر محتوایی را جستجو میکند، به گوگل اعتماد میکند و نتایجی که در رتبه بندی گوگل نمایش داده میشود را مرتبط با موضوع میداند. علاوهبراین به وسیله سایت مپ، صفحات به کمک لینک سازی داخلی به یکدیگر وصل میشوند و در نتیجه رتبه سایت در کلمات کلیدی اصلی بهبود پیدا میکند. Googlebot Image – رباتی که تصاویر را پیدا میکند و مورد برسی قرار می دهد. بهینه سازی تصاویر شوخی نیست. اما سوال این است که چگونه تصاویر خود را برای شاخص موبایل بهینه کنید؟

وظیفه موتورهای جستجو مانند گوگل، نمایش دادن مرتبطترین و نزدیکترین نتیجه به کلمات یا عباراتی است که مخاطبان سرچ میکنند. و چون این صفحه محتوای با کیفیت خیلی زیادی دارد سایت های مختلف زیادی نیز به این صفحه لینک دادن. سایت مپ XML تنها برای نشان دادن محتوای سایت به خزنده موتورهای جستجو مورد استفاده قرار میگیرد و کاربران سایت قادر به دیدن آن نیستند. بهطورکلی، سئوی داخلی در ارتباط با جنبههایی از سایت است که کاملا تحتکنترل شما قرار دارد و سئوی خارجی به جنبههای بیرونی بهینهسازی سایت برای موتورهای جستوجو بستگی دارد و در ارتباط با برندینگ و کسب اعتبار است. آیا از یک ارائه دهنده هاست مشترک بودجه ای استفاده می کنید یا اینکه در یک هاست اختصاصی در یک میزبان وب معروف سرمایه گذاری کرده اید که سرورهای خود را برای استفاده با وردپرس تنظیم کند؟ این کار نیز میتواند برای امنیت سایت شما مفید باشد زیرا در صورتی که اشخاصی برای انجام اتک به دنبال افزونه آسیب پذیر خاصی در سایتها باشند نمیتوانند به سایت شما دست پیدا کند. انجام این کار برای خواننده نیز مفید است زیرا قسمت بندی صفحه با استفاده از تگ های H2 و H3 مشخص می شود.

با طی شدن این فرایند، در نهایت شانس شما برای بهبود سئو سایت و کسب رتبه بالاتر از گوگل افزایش سایت seocentro مییابد. هدف از این نوع سایت مپ این است که کاربران انسانی با ساختار سایت به صورت جزء به جزء آشنا شوند. هدف از ایجاد سایت مپ چیست؟ در این مقاله برای فهم بیشتر برخی از شما کاربران که ممکن است درباره سئو اطلاعات زیادی ندارید، به جای واژه “موتور جستجو” ، از واژه “گوگل” که بزرگترین موتور جستجو در دنیاست استفاده میکنیم. داشتن یک صفحه سفارشی ۴۰۴ که با مهربانی کاربران را به یک صفحه کاری دیگری در سایت شما هدایت می کند، می تواند تجربه کاربر را تا حد زیادی بهبود بخشد.

این قسمت به موتورهای جستوجو و جستوجوگرها نشان میدهد که سایت شما چه موضوعی دارد و در چه حیطهای فعالیت میکنید. دوست دارید که مخاطبان پیگیر کوچک ترین حرکات و فعالیت های شما باشند و ردپای آن ها را در قسمت لایک و کامنت پیج های خود ببینید؟ گوگل طی بیانیهای اعلام کرده است که سایت مپ خزیدن سایت شما را ارتقا خواهد داد؛ مخصوصاً اگر سایت بزرگ، حجیم، جدید، سرشار از محتوای رسانهای و مملو از اطلاعات دارید. که امروزه کمتر خانواده ای وجود دارد که حداقل یکی از این تجهیزات را در اختیار نداشته باشد. این نوع سایت مپ، بهصورت دیداری در اختیار مخاطبین سایت قرار میگیرد و آنها می توانند به کمک سایت مپ HTML به قسمتهای مختلف سایت دسترسی پیدا کرده و بهصورت دقیقتر از مسیر و صفحات سایت آگاه شوند.

سایت مپ xml تأثیری در سئوی وردپرس سایت دارد؟ اما اگر از وردپرس استفاده نمی کنید و سیستم شما این ویژگی را ندارد نگران نباشید. این دو مسیر به ترتیب مربوط به پلاگین ها و مدیریت سایت وردپرس می باشد و نیاز به ایندکس هم ندارند. Robots.txt یک فایل متنی است که صاحبان وب سایت ها می توانند با ایجاد آن به رباتهای گوگل بفهمانند که چگونه می توانند صفحات سایت را خزش و ایندکس کنند. بدون وجود یک سایت مپ درست و مناسب، رباتهای گوگل ممکن است فکر کنند سایت شما حاوی محتوای تکراری و کپی شده است. ابتدا یک فایل درست کنید که در آن فهرستی از سایت مپ های کوچکتر را قرار دهید. اگر شما هم به دنبال پاسخ به این سوالات، درک دقیق و درست سایت مپ و اهمیت آن در سئوسایت هستید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. با ما تا انتهای این مقاله از دارکوب همراه بوده تا با سئو محتوا به خوبی آشنا گردید.

هرچند اکثر سایتها بیش از 50 هزار صفحه ندارند، اما برای پیشگیری از بروز این دو مشکل میتوانید سایت خود را به چند بخش تقسیم کرده و برای هر بخش یک سایت مپ تهیه کنید. تنها مشکل این است که وقتی در سایت مپ تعداد صفحات بیارزش (صفحاتی که کاربران مدت زیادی دران توقف ندارند) زیاد باشد، ارزش کل سایت پایین خواهد آمد. افزونههای زیادی برای این منظور وجود دارد؛ مانند افزونه Google XML sitemaps که از محبوبترینهاست. برای انجام این کار آنها از خزندههایی برای خواندن، سازماندهی و ایندکس کردن اطلاعات در فضای اینترنت استفاده میکنند. از این تگ برای تعریف تاریخ استفاده میشود. دقت داشته باشید، هربار که تغییری در فایل سایت مپ xml ایجاد میکنید نیازی به تغییر تاریخ نیست. این مسئله به سئوی سایت شما کمک میکند.

برای نمونه با نصب افزونههای مخصوص ساخت سایت مپ میتوان تنها با چند کلیک و بدون دانش تخصصی برای سایتمان سایت مپ بسازیم. این روش فقط مخصوص سایتهای وردپرسی است. آسانترین روش ساخت سایت از طریق وردپرس است؛ چراکه تنها با نصب یک افزونه میتوان هر هدفی را محقق نمود. همه میدانیم هدف از ایجاد یک وب سایت، نمایش محتوای درون آن به مخاطبین هدف است، این هدف نیز تنها زمانی محقق میشود که سایت و محتوای آن برای گوگل قابل خواندن باشد. فایل XML سایت مپ، کار خواندن محتوای سایت، سازماندهی و فهرست کردن مطالب را برای موتورهای جستجو راحتتر میکند. موتورهای جستجوی گوگل، با خزش روزانه، صفحات وب سایت را بررسی کرده و آنها را قابل خواندن میکنند. سئو یا (Search engine optimization) به مجموعه کارهایی گفته می شود که متخصص سئو بر روی سایت انجام می دهد که بتواند سایت را در اول لیست نتایج گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری نمایش دهد. شاید همه این تکنیک ها در کنار هم بتواند بر سایت تاثیر مثبت بگذارد. محتوای شما باید بهمنظور جلب رضایت کاربران نوشته شود تا بتواند رتبۀ خوبی در گوگل کسب کند. صحبت کنیم. این قسمت میتواند به شما در جهت یافتن راهحلهایی برای بهبود سئو و رتبه سایتتان کمک کند.

این نتایج ارگانیک میتواند شامل صفحات وب پر از متن، مقالههای خبری، تصاویر، ویدیوها، فهرستهای کسبوکار محلی و دیگر انواع محتوای خاص باشد. نتایج طبیعی جستجو که گاهی بهشون نتایج ارگانیک هم میگن به صورت 100 درصد بر اساس لیاقتشون در نتایج نشون داده میشن. ما در وب وان به صورت هفتگی و ماهانه گزارش هایی از رتبه های کلمات کلیدی، اقدامات انجام شده و درصد پیشرفت پروژه برای شما ارسال میکنیم تا به صورت واضح و شفاف در جریان کار قرار بگیرید. پر واضح است که با به روی کار آمدن روزانهی هزاران سایت، اینترنت به فضایی رقابتی و پیچیده تبدیل شده است و از این حیث است که سئو میتواند یک سایت را منتخب و ممتاز کند. بنابراین گوگل به سرعت و بدون مشکل میتواند محتوای وب سایت را بررسی کند و این اتفاق تاثیر مطلوبی روی سئوی سایت دارد.

سئو محتوا مهم ترین کاری است که برای بالا رفتن ترافیک سایتتان می توانید انجام دهید. حتی میتوانید اولویت صفحات برای ایندکس شدن را در نقشه سایتتان به خزندهها نشان دهید. به عنوان یک بازاریاب، باید خودتان را با تغییرات وفق دهید تا انتظارات مخاطبان را برآورده کنید. در انتها روی دکمه Update Options کلیک کنید تا تغییرات ایجاد شده ذخیره شود. به عبارت دیگر، سایت مپ به موتورهای جستجو در مورد مطالب موجود در سایت شما اطلاع رسانی میکنند تا آنها بتوانند آن را راحتتر و با آخرین تغییرات بهروز کنند. این تاریخ برای اطلاع رسانی به خزندههای موتورهای جستجوست.

در ضمن فراموش نکنید نسخه اصلی (canonical) هر صفحه را انتخاب کرده و فقط نسخه اصلی را در سایت مپ قرار دهید تا ارزش سایتتان پایین نیاید. بعد از اینکه نقشه سایت خود را تهیه کردید باید آن را در دسترس خزندههای گوگل قرار دهید تا بتوانند بر اساس آن سایت شما را بخزند و صفحاتی که در آن قرار دادهاید را ایندکس نمایند. این تگ به خزندهها اطلاع میدهد که این صفحه هر چند وقت یک بار تغییر میکند و آنها باید نقشه سایت را هر چند وقت یک بار بخزند و ایندکس کنند. یا حداقل با برگشتن به صفحه طراحی و هدر دادن کل وقت و هزینه روبرو شده اید. نرخ بهروزرسانی (Change frequency): نرخ بهروز رسانی مشخص میکند که محتوای موجود در صفحه هر چند وقت یکبار تغییر میکنند و به روز میشود. سایت مپ هایی که برای موتورهای جستجو ساخته میشوند از فرمت XML پیروی میکنند. همچنین هر تغییری که در صفحات وب سایت صورت میگیرد یا هر نوع بهروز رسانی داخل سایت از طریق این سایت مپ به گوگل اطلاع داده میشود. علاوه بر زمان به روز رسانی، فاصله زمانی میان Update ها و میزان تکرار آنها نیز به اطلاع موتورهای جستجوی google خواهد رسید.

هدف این نوع سایت مپ ها مانند سایت مپ های HTML معرفی ساختار جزء به جزء سایت است اما این بار نه برای کاربران انسانی بلکه برای خزندههای موتورهای جستجو! اگر هدف فروشگاه شما، فروش محصولات به صورت اینترنتی است، پس باید محتوای آن صفحات را بهینه نمایید و از تگ های مناسب در بهینه سازی استفاده نمایید. در واقع هدف از طراحی و ساخت چنین نقشهای، راهنمایی خزندههای موتور جستجوی گوگل است. یکی از مهمترین کارهایی که هر مدیر سایتی باید انجام دهد، ساخت سایت مپ برای موتورهای جستجو و ثبت آن برای ایندکس شدن در موتورهای جستجوی مختلف است. سایت مپ XML به موتورهای جستجوی گوگل این پیغام را ارسال میکند که در سایت شما خزیده و محتواهای درون آن را ایندکس میکند. با افزایش تعداد افرادی که قصد نمایش لینک سایتشان برای یک کلمه یکسان را دارند قیمت هر کلیک افزایش خواهد یافت که نتیجه آن افزایش قیمت مبلغ پرداختی شما به گوگل خواهد بود.

خوش بختانه ما افتخار همراهی و کمک به بسیاری از برندهای گوناگون را داشته ایم و در این راه بدون خستگی از هیچگونه کاری دریغ نکرده ایم. بعد از اینکه تگ تعریف شد، در مقابل آن آدرس نقشه سایت نوشته میشود. موتورهای جستجو به صورت مرتب این فایل را در وب سایت های مختلف مورد بررسی قرار می دهند تا در صورتی که دستورالعمل جدیدی برای خزیدن در وب سایت وجود داشت آن را به دستورالعمل های از پیش تعیین شده اضافه کرده و یا موارد اضافی را حذف کنند. البته ممکن است آنچه شما در اینجا تعیین میکنید تأثیری در رفتار خزندهها نداشته باشد.