خدمات نرم افزاری کامپیوتر و لپ تاپ ، نصب ویندوز و انواع نرم افزار ها در محل

به عنوان مثال، وقتی کاربران برنامه ‌ای را در فروشگاه وب Chrome خریداری می‌کنند، این حق را دارند که خرید خود را در عرض 30 دقیقه لغو کنند، بدون اینکه هزینه ‌ای از کارت اعتباری خود پرداخت کنند. پس از انقضای زمان تعیین شده، می‌توانند از طریق برنامه Google Play برای بازپرداخت با توسعه دهنده تماس بگیرند و درخواست خود را اعلام کنند. در نرم افزار خدمات پس از فروش تیم‌یار، امکان ثبت درخواست خدمت به صورت تکی و گروهی از طریق سایت برای نمایندگان و شعبات دیگر جهت ارائه خدمت وجود دارد که با این قابلیت می‌توان محیط کسب و کار را گسترش داد.

با همراه داشتن این مدل دستگاه کارهای گرافیکی, تعرفه خدمات کامپیوتری 1400 اداری محاسباتی و… انجام دهید. پس از نصب و راه اندازی نرم افزار، طی یک جلسه حضوری، نحوه استفاده از نرم افزار به کارشناسان آموزش داده می شود. آموزش و پشتیبانی کارکنان شرکت شما به منظور افزایش کارایی و بهره‌وری از استفاده نرم‌افزارهای مالی به طور مرتب انجام می‌گیرد. به کمک آن می‌توانید سولات و درخواست‌های مشتریان را مدیریت کرده و پاسخ بدهید. به کمک سیستم سی آر ام برای خدمات پشتیبانی از مشتری‌ها پس از هر درخوست پشتیبانی، گزارش‌های دقیقی بر اساس تاریخچه، پرسش و پاسخ‌ها و اقدامات انجام شده ایجاد می‌شود. در نتیجه عملکرد تیم خود را در همان زمان ارزیابی می‌کنید و استراتژی‌هایی را برای بهبود عملکرد تیم به کار می‌گیرید.

  • پیش از خرید نرم‌افزار با دموی رایگان هر چه بیشتر با نرم افزار آشنا شوید.
  • ارائه خدمات نصب ویندوز در نمایندگی نیز بیشتر در صورت داشتن گارانتی مناسب است و اگر اطمینان داشته باشید که مشکل سخت افزاری دارید بهتر است به نمایندگی های معتبر در این زمینه مراجعه کنید.
  • این نوع نر‌افزار خدمات مشتریان ویژگی‌هایی مانند ضبط تماس، ارتباط دهی با بخش مرتبط، دسترسی به تاریخچه کامل مشتری را ارائه می‌دهد.
  • جهت اطلاع از دفعات تكرار و دریافت انواع مختلف درآمد های واحد صنفی و مبالغ دریافتی و تاریخ های دریافت، این گزارش قابل استفاده خواهد بود.

امکان تعیین مدل دستگاه ، رنگ دستگاه و وسایل همراه و غیره بوده و دارای چاپ اختصاصی فرم پذیرش می باشد و ظاهر فرم نسبت به سلیقه کاربر قابل شخصی سازی می باشد. پس از هر تعامل با تیم پشتیبانی، مشتری‌ها نظرات خود را در مورد کیفیت خدمات ارائه می‌دهند. مثلاً اگر به درخواست مشتری رسیدگی نشده باشد مدیر تیم پشتیبانی به سرعت مطلع شده و اقدمات لازم را انجام می‌دهد. مدیران فروش هم به طور خودکار در مورد بازخوردهای منفی مشتری‌ها اطلاع پیدا می‌کنند. ابزارهای خدمات مشتری به کارکنان کمک می‌کند تا به اطلاعات مشتری‌ها دسترسی داشته باشند. این سیستم کسب‌وکارها را قادر می‌سازد تا مکالمات و اطلاعات مشتری را از کانال‌ها و سیستم‌های مختلف در یکجا گردآوری کنند.

خدمات نرم افزاری کامپیوتر و لپ تاپ ، نصب ویندوز و انواع نرم افزار ها در محل

© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و در اختیار گروه نرم افزار صنوبر می باشد. از نرم افزار خدمات پس از فروش فرادیس جهت بایگانی و ایجاد آرشیوی از اسناد و مدارک مورد نیاز سازمان نیز می توان بهر برد. تعمیرکنندگان کامپیوتر فراهم کرده است تا محاسبات مالی و خدماتی آن‌ها مانند ثبت تاریخ دریافت کالا، تاریخ تحویل کالا به مشتری، گزارش تکنسین و مواردی از این قبیل سریع‌تر و با کمترین میزان خطا انجام شود. معرفی دستگاه‌ها و قطعات در گروه‌بندی‌های مختلفی انجام می‌شود و در هنگام فروش قطعه یا دستگاه در پیش‌فاکتور و فاکتور، می‌توان کالای موردنظر را بر اساس کد مجزا انتخاب کرده و برای قطعات یا دستگاه‌ها هزینه پیک، هزینه اسمبل و هزینه نصب در نظر گرفت. پژوهشکده ICT داراي سه گروه پژوهشي توسعه مدل‌هاي کسب و کار، سیستم‌های اطلاعاتی پیشرفته و دیجیتال بود و مركز خدمات تخصصي توسعه نرم‌افزار در كنار اين گروه‌ها و همسو با اهداف كلان پژوهشکده فناوري اطلاعات و ارتباطات … لپ تاپ از وسایل علم روزدنیا وپرکاربرد است تبدیل به ی بخش جدایی ناپذیر شده مناسب همه افراد درهر رده سنی ست.

در شرکت‌­های بزرگ این مسئولیت برعهده کارشناسان خدمات پس از فروش گذاشته می­‌شود. درآمدهای یک شرکت شاید به صورت مستقیم به خدمات پس از فروش مرتبط نباشد، اما خدمات پس از فروش منجر به معرفی برند شرکت در میان مشتریان، حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید می­‌شود. به همین علت خدمات پس از فروش نیز به اندازه فروش برای شرکت‌­ها دارای اهمیت است. 14سال سابقه کاری و رضایت مشتریان مهمترین نشانه تعهد و تخصص رایان پشتیبان می باشد. کارشناسان ما آماده ارائه خدمات تلفنی ، اینترنتی و حضوری به مشتریان محترم می باشند.

اعلان‌های سفارشی و هشدارهای پیامکی ارتباط را ساده و شفاف می‌کنند زیرا بهترین راه برای نزدیک شدن به مشتریان است. در عين حال ثبت هزينه های توليد نيز به صورت خودكار صورت خواهد گرفت و قیمت تمام شده محصول را نیز می توان تعیین نمود. CRM، يا مديريت ارتباط با مشتری در علم اقتصاد امروز بسيار مورد توجه قرار می گيرد. حفظ ارتباط با مشتری و اطلاع رسانی در زمان ها و موارد مختلف برای وی موجب افزايش رضايتمندی مشتری، تداوم ارتباط می گردد و در نهايت احتمال فروش های آتی به وی را افزايش می دهد.

تیم فنی نرم افزار – شبکه افزار

متخصصانگروه مهندسی یکتا سرویساین آمادگی را دارند تا در صورت نیاز شما نسبت بهنصب و راه‌اندازی انواع نرم‌افزارهای تخصصیمانند فوتوشاپ، کرل، افتر افکت و … اقدام کنند. نرم افزار سپیدار و دشت همکاران سیستم نرم افزار شرکتها،فروشگاه ها و استارتاپهاو… معمولا برای این که بتوانید یک آنتی ویروس حرفه‌ای بر روی سیستم نصب نمایید، نمی‌توانید خود این اقدام را انجام دهید. اما بهتر است یک فرد متخصص در این زمینه شما را یاری کرده و مشورت لازم را از وی دریافت نمایید تا دچار مشکلات نصب آنتی ویروس در سیستم خود نشوید. نصب و راه اندازی نرم افزار‌‌های مهندسی و مورد نیاز که در صورتی که شما به عنوان یک مهندس با رایانه سر و کار دارید این عملیات را‌ می‌بایست انجام دهید. یکی از دغدغه های مشتریان گارانتی تعمیرات و مهلت تست است، دیجی بان تا 4 روز پس از تحویل تعمیرات خود را گارانتی می نماید در این مدت اگر در حال استفاده از کامپیوتر و تجهیزات جانبی آن هر مشکلی ایجاد شود دیجی بان ایراد ایجاد شده را برای شما رفع می کند.

مهندسین یکتا سرویس توانایی عیب یابی حرفه ای قطعات و لوازم جانبی را دارا می باشند و در صورت لزوم می توانند آن ها را تعمیر، تعویض و جایگزین نمایند. به راحتی ‌می‌توانید از طریق تماس با تیم مهندسی ما خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود را انجام داده و آن‌ها را به ما بسپارید. اگر به دنبال مشاوره در این زمینه و یا اقدام به اجرای خدمات نرم افزاری در محل هستید با تیم متخصص ما در این زمینه صحبت کرده و مشکلات سیستم خود را به راحتی برطرف نمایید. خدمات مرتبط با شبکه دسته‌ای جداگانه و دنیایی دیگر از خدمات نرم افزاری است.

در این مقاله قصد داریم در مورد خدمات نرم افزاری و خدمات کامپیوتری توضیحاتی بدهیم. توضیحات در این مقاله خلاصه‌ای از نحوه ی کار با نرم افزار و همچنین دسته‌ای از خدمات ما در رابطه با خدمات کامپیوتری و نرم افزاری آمده است. ما به شما کمک‌ می‌کنیم تا به راحتی بتوانید خدمات نرم‌افزاری و کامپیوتری خود را انجام داده و مشکلات خود را برطرف نمایید. یکی از مشکلات عمده پیش آمده در خرابی کامپیوتر های شخصی و لپ تاپ ها عموما مرتبط با ایرادات درایورها می‌باشد که در صورت عدم تشخیص صحیح توسط تعمیرکار غیر مجرب منجر به تعویض قطعه و تحمیل هزینه سنگین به مشتری می‌شود. ما در این مرکز به لطف تجربه و تخصص کارشناسان زبده این قبیل مشکلات را به خوبی تشخیص داده و با حداقل هزینه و در کوتاه ترین زمان مشکل را برطرف خواهیم کرد. عالی ترین خدمات نرم افزاری با حداقل هزینه در کمترین زمان ممکن را از مرکز خدمات و تعمیرات تخصصی ناوک مطالبه نمایید.

اهداف طراحی یک نرم افزار چیست ؟ براساس اینکه شما چه کسب و کاری را می خواهید مدیریت کنید اهداف طراحی نرم افزار نیز متفاوت می شود. اما در صورتی که سیستم دچار ویروس شود و مشکلاتی در سیستم به وجود آید باید از متخصص های کامپیوتری برای تعمیر کامپیوتر خود کمک بگیرید تا این مشکل شایع که در بسیاری از سیستم ها به وجود می آید را برطرف کنید. نرم افزار های کاربردی به نرم افزار هایی گفته می شود که توسط کاربر مورد استفاده قرار می گیرند و نرم افزار های سیستمی، مدیریت رایانه را بر عهده دارند.

نرم افزار خدمات پس از فروش | نرم افزار CRM | سی آر ام کلار