خرید اقساطی فرش مجتمع فرش زندیه-فرش شادرخ

خرید اقساطی فرش مجتمع فرش زندیه-فرش شادرخ

به منظور تسهیل روند خرید شما عزیزان شرایط متنوع معتبرترین فروشگاه اقساطی فرش اقساطی فراهم گردید. میزان درصد سود با توجه به رعایت حال شما مشتریان و میزان تورم کمترین درصد در نظر گرفته شده است. وام اختصاص یافته برای خریداران با بازپرداخت ۳ ساله (۳۶ ماهه) و کارمزد سالیانه آن 15% خواهد بود. وام اختصاص یافته برای خریداران با بازپرداخت ۳ ساله (۳۶ ماهه) خواهد بود.

شرکت فرش نگین مشهد هلال جهت راحتی خرید شما عزیزان، اقدام به خرید اقساطی فرش و فروش فرش قسطی گرفته است. شما خریداران عزیز می‌توانید از شرایط فرش قسطی استفاده کنید و حداکثر تا سقف 50 میلیون تومان با اقساط 36 ماهه، بدون پیش‌پرداخت و ضامن خرید فرش خود را انجام دهید و با این طرح فروش فرش از دم قسط را تجربه کنید. شرکت فرش نگین مشهد هلال جهت راحتی و آسایش خریداران عزیز، خرید فرش قسطی را در نظر گرفته است. خرید اقساطی فرش بدون ضامن و بدون پیش پرداخت ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی و حقوق بگیران بانک رفاه.

  • همانطور که گفتیم قیمت‌های بالا در برخی مواقع موجب شده تا خیلی از افراد برای خرید فرش با مشکل مواجه شوند و به دنبال راه‌کار جایگزین باشند.
  • ممکنه از نمونه های غیر اصل باشه یا اینکه اصل باشه اما درجه خورده باشه یا اینکه خرید قدیم باشه و ….
  • پس از خرید فرش ماشین اقساطی در قرعه کشی های فصلی نیز شرکت داده خواهید شد.
  • چک های نوشته شده بعد از استعلام صحت چک ها توسط کارشناسان، باید از طریق پست ارسال شود.
  • در نتیجه پس از انتخاب مجموعه‌ای شناخته شده می‌توانید طی اقساط مشخص شده و بدون فشار مضاعف به هزینه‌های خانواده صاحب فرش‌های زیبا و با کیفیت شوید.

ما تنها یک بنگاه اقتصادی نیستیم بلکه نماینده هنرمندان این شهر هستیم که سال‌ها است با عشق تار و پود به هم می‌بافند تا محیط خانه شما را رنگارنگ کنند. زمانی که بتوانید از خود نمایندگی خرید کنید که قیمت منصفانه ای داشته باشد خیلی به صرفه تر و بهتر است. حال به این نکته توجه کنید که این خرید به صورت اقساطی و هدفمندتر باشد. اینجاست که علاوه بر خرید با قیمت مناسب و شرایط هالی، حس رضایت و خوشحالی نیز دارید. شما در طرح خرید اقساطی با چک بدون سود و بهره که در هایپر فرش برای شما فراهم شده است میتوانید به سایت مراجعه کرده و طرح و رنگ و شانه و تراکم موردنظرتان را بپسندید و پس ازآن با کارشناسان در ارتباط باشید.

خرید فرش تا 36 قسط بدون بهره بانکی در آقای فرش

هایپرفرش سعی داشته از بهترین نخ فرش ماشینی که همان اکریلیک صددرصد می باشد استفاده نماید و کالای مرغوبی راعرضه کند. فرش اکریلیک نسبت به فرش های با جنس پلی استر، بی سی اف و … دام بیشتر و زیبایی چشمگیری دارد و البته کمی هزینه بیشتری دارد که با خرید اقساطی و خرید با تخفیف این هزینه بالاتر جبران می شود. عزیزان تهرانی می توانند از سه روش بالا که نیازی به حضور در فروشگاه ندارد خرید اقساطی فرش را انجام دهند. شما ابتدا باید با انتخاب فرش از محصولات شرکت فرش نگین مشهد هلال و ارائه کد ملی، درخواست صدور فاکتور شناسه دار نمایید. سپس همراه با پیش فاکتور به نزدیکترین بانک رفاه محل سکونت خود مراجعه نمایید.

فرش تندیس خاطره کاشان طرح آسمان زمینه فیلی 12 متری کد 1012610

افراد می‌توانند بسته به شرایطی که دارند روش مناسب را انتخاب کنند. برخی مراکز فروش فرش امکاناتی برای افراد کارمند در سازمان‌های دولتی دارند و بعضی با ارگان خاصی قرارداد می‌بندند که خدمات خرید اقساطی فرش را به پرسنل ارائه دهند. هر روشی که برایتان بازپرداخت ساده‌تری ایجاد می‌کند گزینه مناسب‌تری است.

در خرید نقدی فرش شما از تخفیف بیشتری برخوردار هستید و در خرید فرش قسطی با توجه به زمان اقساط که 36 ماهه است، حداکثر شامل افزایش 15% می‌گردد. همچنین از این مزیت برخوردارید که فرش قسطی خود را بدون پیش‌پرداخت خریداری می‌کنید و ماهانه با پرداخت مبلغ کمی از فاکتور خود، از آسایش بیشتری در خرید اقساطی فرش برخوردار می‌شوید. جهت اطلاع از قیمت فرش نگین مشهد هلال می‌توانید با ما در تماس باشید. خرید اقساطی فرش ماشینی یکی از خدمات ویژه ما در قالیکده البرز به شما مشتریان عزیز است. شما میتوانید انواع محصولات فرش ماشینی را با 30 درصد پیش پرداخت و در اقساط دو تا ده ماه خریداری کنید. یکی از مهم ترین محصولات ما که به صورت تخصصی روی آن ها کار میکنیم، محصولات فرش ماشینی هستند.

ارسال رایگان فرش ، ضمانت ده ساله و در خرید فرش کاشان ارائه می گردد . تمامی ابعاد استاندارد فرش ماشینی به صورت قالیچه فرش و کناره فرش در سایت خرید فرش ماشینی عرضه می شود. کارخانه فرش و قالی کاشان بزرگترین مجوعه تولید فرش و سایت این بازار فرش بزرگترین فروشگاه اینترنتی فرش ایران است .

البته قیمت فرش قسطی با فرشی که به صورت نقد خریداری می‌شود مقداری متفاوت است. ما در این بخش به خرید اقساطی فرش ماشینی، خرید قسطی فرش وینتیج، شگی و … میپردازیم. اما در این بخش ابتدا به شرایط و ضوابط مربوط به خرید اقساطی خواهیم پرداخت. برای رفاه بیشتر شما مشتریان عزیز هایپر فرش این امکان را فراهم کرده که بتواند فرش خود را به صورت اقساط و در طی ۳۶ ماه پرداخت کنید.