خرید لپ تاپ دانشجویی راهنمای کامل 2022 + ویدیو دیجی 63

خرید لپ تاپ دانشجویی راهنمای کامل 2022 + ویدیو دیجی 63

این مدل شاید به درد کارهای گرافیکی نخورد اما برای استفاده روزمره و سبک و همچنین استفاده همزمان از چندین برنامه مختلف یک انتخاب بسیار خوب است و می‌تواند شما را راضی نگه‌دارد. همانطور که ملاحظه کردید عوامل زیادی می تواند در خرید یک لپ تاپ مناسب دانشجویان موثر باشد. ما مواردی همچون ظرافت و زیبایی و رنگ لپ تاپ را از ویژگی های این رده ی کاربری نمی دانیم. بنابراین توصیه می کنیم جدا از رنگ و لعاب و زیبایی ، یک برند معتبر را برای خرید لپ تاپ دانشجویی انتخاب کنید.

در کنار همه این مزایا، حاشیه‌های نمایشگر برای لپ‌تاپی به این ارزانی به‌طور به این وبسایت پاپ بپیوندید شگفت‌آوری باریک است. در حال حاضر ایسوس ویووبوک پرو K3500PH با پردازنده اینتل Core i H و 8 گیگابایت رم، برترین لپ تاپ در حد دانشجویی از ایسوس به حساب می‌آید. لپ‌تاپ «اچ‌پی مدل EF2126WM-A» یکی از لپ‌تاپ‌های قدرتمند و زیبای اقتصادی بازار است که می‌توان در پردازش‌های نسبتاً سنگین نیز روی آن حساب کرد.

  • چرا که برخی از آن ها قصد دارند علاوه بر این که از لپ تاپ خود برای امور دانشگاه استفاده می کنند، بتوانند با آن بازی ها را نیز اجرا کنند.
  • تصمیم‌گیری بر اساس قیمت و مبلغی که می‌خواهید هزینه کنید، بسیار مهم است و به شما کمک می‌کند که محدوده ویژگی‌ها و نوع لپ‌ تاپی که می‌خواهید را مشخص نمایید.
  • در بخش باتری که یکی از مهم ترین قسمت ها برای دانشجویان به خاطر حمل و نقل است شاهد یک باتری 37 وات ساعتی هستیم.
  • IdeaPad S145-15IGM یکی از محصولاتی است که برای استفاده عمومی است و برای استفاده روزمره مناسب است.
در دسته لپ‌تاپ‌های 15.6 اینچی، این دستگاه با وزن 1700 کیلوگرمی و ضخامت کمتر از 20 میلی‌متری، یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی زیر 20 میلیون است. یکی از مشکلاتی که لپ تاپ های این رده قیمتی دارند ، فقدان حافظه SSD میباشد که نقش بسیاری کلیدی در عملکرد لپ تاپ دارد . به شدت پیشنهاد می کنیم ، بعد از خرید لپ تاپ حتما با هزینه چند 100 هزارتومانی یک حافظه SSD برای ویندوز و نرم افزار های خود تهیه کنید .

برای اجرای هم زمان برنامه ها در لپ تاپ، نیازمند رم می باشیم و میزان بیشتر رم می تواند دلیلی بر قابلیت های بالاتر این کامپیوتر های شخصی باشد. در صورتی که بودجه ی در نظر گرفته شده برای خرید لپ تاپ شما محدود می باشد می توانید لپ تاپ هایی با رم 4 گیگا بایت خریداری کنید و در آینده آن را تا 4 گیگ دیگر ارتقا دهید. لازم به ذکر است که اگر شما قصد خرید لپ تاپ در برند اچ پی را داشته باشید، باید بدانید که مقدار رم می تواند در قیمت لپ تاپ اچ پی تاثیر گذار باشد. گزینه بعدی که می‌توانید به عنوان یکی از ارزان ترین لپتاپ های دانشجویی درنظر داشته باشید ایسوس ویووبوک R465FA است.

انتخاب جایگزین: X515EA ایسوس

این لپ تاپ دارای کانفیگ های مختلفی نیز می‌باشد که می‌توانید با جستجو در وبسایت ما 2 نسخه قدرتمند تر این لپ تاپ را نیز بیابید. اگر به دنبال خرید لپ تاپ گیمینگ هستید می‌توانید از آن 2 مدل و دیگر لپ تاپ های گیمینگ در دسته بندی لپ تاپ های گیمینگ دیدن فرمایید. این روزها با کاهش ارزش پول ملی (ریال) و افزایش قیمت ارز، قیمت لپ تاپ ها نیز افزایش داشته و مزیت قیمت به اصلی ترین و مهمترین مزیت در انتخاب لپ تاپ برای خرید دانشجویان تبدیل شده است. در این قسمت از مطلب مجله لپ تاپ میخواهیم چندین لپ تاپ که می توانند در دسته لپ تاپ دانشجویی قرار بگیرند را معرفی کنیم.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های ارزان و دانشجویی : از 6 میلیون تا 15 میلیون (تیر

این لپ تاپ با پردازنده نسل 12 و i7 و همچنین گرافیک RTX 3070 برای بسیاری از امور دانشجویی و مهندسی عملکرد فوق العاده ای ارائه می کند. نمایشگر 300 هرتزی از نوع FHD IPS برای کلیه بازی های رقابتی و امور حرفه ای مناسب است. باتری 76 وات ساعتی این دستگاه نیز تا 4 ساعت شارژدهی برای شما خواهد داشت. وزن این لپ تاپ نیز در بین لپ تاپ های گیمینگ به اندازه ای نیست که در حمل و نقل شما را به دردسر بیندازد. که هم سخت افزار قوی دارد هم نمایشگر 15 اینچی با نرخ تصویر 144 هرتز دارد.