خرید پی بی ان | goldlink

PDN مخفف شده مجموعه کلمات Private Domain Network و به معنی شبکه دامین خرید پی بی ان های شخصی است. البته نه هر دامنه‌ای؛ دامنه‌ای که نزد گوگل از اعتبار بالایی برخورد دارد است. یکی از موارد بسیار حائز اهمیت است چون ترکیبی از موضوع سایت شما است. متن ریپورتاژ برند منشن میتواند بیوگرافی شخص، معرفی شرکت و یا محصول شما. سن بیشتر دامنه نشان دهنده تهیه گزارش آگهی رپورتاژ نگاری برای انتشار محتوای رپورتاژ.

بسته به ارتباط سایت ها یا وبلاگ های موجود در شبکه PBN با بک لینک و تعداد سایتهای اصلی در سیستم ، می توانیم انواع مختلفی از شبکه ها را ترسیم کنیم. آنچه مهم است نحوه قرارگیری سایتها در شبکه و نحوه اتصال آنها به یکدیگر است. انجام فعالیت‌های جانبی و دست یافتن به روش‌هایی برای فریب گوگل باعث می‌شود که تمرکز و زمان کافی را صرف سایت خود نکنیم.

✅ آیا بک لینک pbn و pdn همان متد لینک سازی انبوه می باشد؟

لیست قیمت تجهیزات شبکه پی بی ان 23 اسفند آی تی بازار | goldlink

اگرچه استفاده از شبکه وبلاگ می تواند در کوتاه مدت بازدید زیادی را به سایت شما منتقل کند ، اما اگر این موفقیت توسط گوگل شناسایی شود ، این موفقیت یک فاجعه خواهد بود. • اگر بک لینک‌ها در وب‌سایت‌های بدون فعالیتی ایجاد شود که در مدت طولانی آپدیت نشده‌اند، لینک‌سازی در طولانی‌مدت ثمربخش نخواهد بود. شبکه‌های وبلاگ خصوصی جز روش‌های کلاه سیاه نیستند، اما نمی‌توان گفتن که حتما کلاه سفید هستند. این وبلاگ‌ها کلاه خاکستری هستند و شما نباید تمایلی به استفاده از آن داشته باشید. همونطور که در مقررات سایت هم توضیح داده شده (این لینک) ، خدمات لینک سازی دائمی نیستند.

  • اما پس از 3 ماه، برای جلوگیری از جریمه شدن توسط گوگل، این روند را کاهش دهید.
  • اما احتمالاً می توانید از این برای شرایط رقابتی کمتر استفاده کنید و قطعاً ترافیک زیادی را به سایت خود نخواهید رساند.
  • با تکمیلِ اجرای لینک­سازی PBN حدود 1 تا 3 ماه طول می­کشد تا نتایج افزایش رتبه سایت مورد نظر، به صورت افزایش قدرت صفحه و یا افزایش رتبه سایت، مشاهده شود.
  • نگهداری این شبکه ها مستلزم همکاری تیم اختصاصی هست که تمرکز کاملشون بر روی مدیریت شبکه باشه.
  • اگر شما از سایت های خبری و… رپورتاژ تهیه کرده اید توسط ما برای رپورتاژهای شما لینک سازی فوق حرفه ای و قدرتمند انجام می شود.

این اقدام قطعاً به آن‌ها در بالا رفتن رتبه در گوگل کمک می‌کند. بنابراین لازم است در لینک سازی های pbn و pdn و هر نوع لینک سازی دیگر، با یک استراتژی مناسب پیش بروید. ما بک لینک pbn نمی فروشیم که در صورت شناسایی گوگل جریمه شوید ما رپورتاژ pbn ارائه می کنیم. قدرت اجرای لینک سازی با بک لینک pbn و pdn به صورت همزمان چندین برابر بیشتر از خرید رپورتاژهای به ارزش چندین میلیون و به تعداد کم است.

پکیج بک لینک 5 عددیLB5-047

در حالی اگر با روش بک لینک PBN اقدام کنید و اصول آن را نیز جدی بگیرید، رتبه SEO سایت­تان با سرعت بالا می­رود. برخی کارشناسان که تجربه کمی در سئو دارند بر این باورند که PBN کار اشتباهی است. آنها معتقدند بدون هیچ گونه لینک­سازی، باید به نتایج گوگل صعود کرد.

مثال هایی که در تصویر بالا می بینید مربوط به لینک هایی است که کاملا طبیعی هستند و مشکلی ندارند. ده ها مورد دیگر وجود دارد که در یک PBN نقش بسزایی دارد اما موارد بالا جزو مهمترین موارد بودند. گفتنی است که با صرف کمترین هزینه، رتبه سایت خود کنید، توصیه می کنیم.