دانلود کتابهای علوم غریبه و کمیاب بسته طلایی 1 اختصاصی چیمِن بوکز Read books online free, Free books online, Free pdf books | maktabdata

دانلود کتابهای علوم غریبه و کمیاب بسته طلایی 1 اختصاصی چیمِن بوکز Read books online free, Free books online, Free pdf books | maktabdata

کثیری از دوستان و گرامیان خواهان بحث در اموری برای تقویت روح و تاثیر در عوالم روحانیه علویه و سفلیه به جهت استجابت اعمال روحانی و ظهور تاثیر فوری و اسرع من برق الخاطف و البته عجیب و بطور کلی آثار عجیب فوری شده بودند. برخی در زمان پهلوي می‌پنداشتند اگر محمدرضا سقوط کند، در مملکت جنگ داخلی اتفاق می‌افتد و بقای این ملت و کشور به شاه است. تاریخ تولد نه زمانی است که نطفه منعقد می‌شود، نه وقتی که نوزاد به دنیا می‌آید، بلکه زمان ریزش از عالم ملکوت است. نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.

  • سحر و علوم غریبه یک دانش فنی تر است، یک انجام (در بسیاری از زبان ها اصطلاح علوم غریبه ریشه ای دارد که از “انجام دادن” گرفته شده است) و به همین دلیل برخی از علوم مدرن مانند داروسازی، پزشکی، متالورژی ریشه در اعمال علوم غریبهیی پیدا می کنند.
  • آموختن برخي از علوم غريبه از ديدگاه فقهاي اماميه حرام است، مانند فراگرفتن سحر و يا احضار ارواح.
  • اين ارادة تأثيرگذار گاه هميشه هست و گاه در ظرف شرايط خاصي پيدا مي‌شود.
  • متعاقباً، این آموزه ها و اعمال ایرانی، همراه با طالع بینی و کیمیاگری، سنت علوم غریبهیی یونانی را به وجود آورد .
  • به تعبیر براتی، کیمیا به عنوان یکی از ۵ علم نهان (خمسه محتجبه) خاستگاه دقیقی ندارد.
  • علوم غریبه به سه روش قابل دستیابی است , یعنی با کمک هر یک از این سه روش قادر خواهید بود به علوم اتصال به جهان ماورا ملحق شوید و این علم را یاد بگیرید.
براتی در این کتاب مورد نظر، از «طهران قدیم» جعفر شهری که چند سالی است توسط انتشارات معین منتشر و تجدیدچاپ می‌شود، نیز سند و مدرک آورده و در کنار دیگر اسنادی از پژوهشگرانی چون مهرداد بهار از آن‌ها بهره برده است. سفارش بزرگان اهل كمال و معنا اين است كه طالبان كمال و قرب خداوند عمر ارزشمند و سرمايه نفس جواني را صرف اموري ماندگار و اساسي كه آنها را به عالم معنا و به هدف آفرينش و خلقت نزديك تر سازد, بنمايند و از فرصت محدود عمر و جواني, دانلود کتاب علوم غريبه و ناياب رايگان بهترين و بيشترين استفاده را بنمايند. انسان موجود بسیار پیچیده‌ای است و دارای قدرتهای عجیب و غریب فراوان می‌باشد، كه این خود نشانه و آیت عظمت خالق تواناست.از این روست كه می‌تواند كارهای خارق‌العاده و غیر طبیعی انجام دهد، این گونه كارها معمولاًاز ابعاد فیزیك و متافیزیك وجود بشرمنشاء می‌گیرد.

سنت این قوم مملو از اشاره به هنرهای علوم غریبهیی و آیین های غیبی است. از سوی دیگر، این جنبه‌های خلاقانه و «نجیبانه» علوم غریبه هرگز نباید ما را از یاد ببرند که با قدرت و فریب نیز ارتباط دارد. دقیقاً به این دلیل که می تواند حساسیت بسیاری از افراد را تحت تأثیر قرار دهد، دقیقاً به این دلیل که در موقعیت های اضطراب و نگرانی وارد صحنه می شود، علوم غریبه می تواند به وسیله ای برای فریب و استثمار تبدیل شود. امروزه بسیاری از افراد بیمار، تنها و حاشیه نشین به شعبده بازان و فالگیرانی متوسل می شوند که از موقعیت خود برای کسب درآمد و فریب بدبختان استفاده می کنند. در این نوع طلسم و سحر، جن خبیث در مرکز سمع و بصر و دست و پای فرد مورد نظر رخنه میکند.

حکم ارتباط انسان با جن

اگر فرد مریض در زمان قرائت احساس سرگیجه یا سردرد یا اضطراب و لرز کند یا اینکه جسمش دچار تغیر شدید شود، باید مطمئن شد که مشکل پیش آمده در نتیجه طلسم یا حسد و یا چشم زخم است . اگر این تغییرات مشاهده نشد پس باید توسط اطباء و پزشکان معالجه گردد. به تعبیر براتی، هرچند در نگاه جهانی، نویسندگان ایرانی تجربیات وسیعی در زمینه ادبیات علوم غریبه ندارند،‌ با این حال می‌توان برخی رمان‌ها و داستان‌هایی را که ته‌مایه علوم غریبه، جادو، طلسمات و اعتقادات آیینی در آن‌ها به چشم می‌خورد در زمره این نوع ادبیات قلمداد کرد. در سطور بالایی مطلب به رمان‌ها و فیلم‌هایی اشاره شد که با توجه به علوم غریبه و پدیده‌های مرموز متافیزیکی منتشر شده‌اند. نکته مهمی که پرویز براتی در کتابش به آن اشاره کرده این است که نمی‌توانیم در ایران قائل به ادبیات علوم غریبه یعنی مشابه آن چیزی که در غرب ادبیات خفیه می‌نامند، باشیم.

به عنوان مثال، در بسیاری از جوامع باستانی – متشکل از شکارچیان و گردآورندگان، چوپانان، کشاورزان – اعمال علوم غریبهیی با هدف ایجاد باران وجود دارد. ساکنان جزایر کوچک تنگه تورس (بین استرالیا و گینه نو) به برخی از متخصصان این وظیفه را سپردند که خود را در بوته جدا کنند، “باران باران” تهیه کنند، طلسم هایی را با هدف انواع ابرها (قرمز، تیره، سفید) بخوانند. در اینجا یادآوری این نکته مفید است که من در اصطلاح علوم غریبهگری به مجموعه ای از آیین ها و اعمالی اشاره می کنم که هیچ ربطی به علوم غریبهی سیاه ندارند. این شیوه ها همچنین شامل استفاده از گیاهان و سبزیجات و حتی گاهی اوقات قسمت هایی از حیوانات با هدف شفای برخی بیماری ها بود. علوم غریبهگران و علوم غریبهگران اغلب و با کمال میل برای کمک به ساکنان روستاها و مناطق اطراف که در آن زندگی می کردند، اقدام می کردند. گاه از حیوانات نیز مراقبت می‌کردند ، با تشریفات خود سعی می‌کردند تا در صورت خشکسالی با شرایط جوی تداخل داشته باشند و در آخر، برای زنان جوان جویای شوهر، طلسم عشق می‌کردند.

علوم خفیه در چه زمینه هایی کاربرد دارد