دریچه بازدید فن کویل دریچه زیر فن کویل شرکت مهندسی و بازرگانی راهبرد انرژی درفک رادکو

عامل دیگر در تعیین قیمت این دریچه ها، کیفیت اجرای رنگ کوره‌ای میباشد. نوع و کیفیت رنگ به کار رفته در تولید که باعث زیبایی و تنوع ظاهری دریچه بازدید فن کویل می شود، از فاکتورهای تعیین قیمت نهایی محصول محسوب میشود. گزینه ی دیگری که در تعیین قیمت دریچه زیر فن کویل موثر است نوع درب دریچه است. دریچه های بازدید معمولا با دو مدل درب وزنه ای و لولایی با قفل زیمنسی طراحی و ساخته میشوند. هر کدام از انواع دریچه های فن کویل لولایی و وزنه ای با طرح های مختلفی از قبیل گل سقفی ، گریل دار ، معمولی ، مشبک و خطی تولید می شوند.

دریچه زیر فن کویل خطی طرح اسلوت به صورت پیچ ازرو و پیچ مخفی در محل مورد نظر تعبیه می‌گردد. برای پوشش دریچه زیر فن کویل خطی طرح اسلوت از رنگ کوره‌ای پودری استاتیک استفاده می‌گردد. اگر قرارباشد هوای مورد نیاز برای برگشتِ دستگاه فن کویل از طریق درب دریچه زیر فن کویل تامین شود،از این نوع دریچه زیر فن کویل استفاده می‌گردد. این گریل ها با طرح های متنوع و جانمایی های متفاوت بر روی درب دریچه حک می‌شوند. مقدار و محلِ گریل های روی درب به میزان هوای لازم و جای ممکنه‌ی دستگاه فن کویل بستگی خواهد داشت. سطح روی دریچه زیر فن کویل با رنگ کوره‌ای پودری استاتیک در رنگ های متنوع پوشانده می‌گردد.

تولید کننده دریچه زیر فن کویل خیالی

با استفاده از رنگ کوره‌ای استاتیک به افزایش عمر دریچه کمک شده و همچنین ثبات رنگی دریچه فن کویل در اثر رطوبت، سرما، گرما، فرسایش و ضربه از بین نخواهد رفت. تنوع رنگی محصول دریچه زیر فن کویل برای طراحان داخلی ساختمان بسیار کارآمد بوده و آن‌ها با استفاده از طرح و نقش ویژه به دکور محیط داخلی ساختمان خواهند پرداخت. اندازه هر یک از دریچه‌ها بر اساس مدل فن کویل متفاوت بوده و طبق سفارش مشتریان امکان ساخت آن نیز وجود دارد. همچنین پس از ارسال ابعاد مدنظر مشتری، تولیدکننده با ایجاد قاب اصلی طبق اندازه ارسالی اقدام به ساخت محصول خواهد نمود. درپوش دریچه زیر فن کویل نیز بر اساس طرح و مدل انتخابی در یکی از حالات لولایی یا وزنه‌ای برای مشتری تولید خواهد شد.

دریچه فن کویل صنعتی در اصل دریچه هایی با ابعاد بزرگ و سفارشی هستند که اکثرا در سازمان های بزرگ برای برج های خنک کننده و یا تاسیسات آن ساختمان استفاده میشوند. برای اینکه بتوان به سیستم فن کویل که گاه در زیر سقف کاذب قرار می گیرد، دسترسی پیدا کرد، دریچه هایی در زیر فن کویل در نظر گرفته شده اند، تا بتوان عملیات تعمیر و نگهداری از فن کویل را راحت تر انجام داد. قیمت مناسب و مقرون به صرفه دریچه زیر فن کویل پلاستیکی از جمله مزایای ویژه ی دریچه زیر فن کویل پلاستیکی به شمار می آید. عرض فریم و قالبِ شکیلِ فریمِ دریچه زیر فن کویل پلاستیکی در زیباتر جلوه دادنِ ساختار دریچه زیر فن کویل پلاستیکی نقش موثری را ایفا می کند. دریچه زیر فن کویل مختلط بطور مثال می تواند ازترکیبِ شیارهای پره Z و ورق پانچِ آلومینیومی با چشمه های مختلف تشکیل شود.

قیمت دریچه زیر فن کویل

دریچه بازدید فن کویل دریچه زیر فن کویل شرکت مهندسی و بازرگانی راهبرد انرژی درفک رادکو

سطحِ بدنه ی دریچه بازدید فن کویل خطی، بوسیله رنگ کوره‌ای در رنگ‌های متنوع متناسب با رنگ فضای محیط قابل رنگ آمیزی می‌باشد. سطوح بدنه دریچه زیر فن کویل چوبی در هر مدل با رنگ پلی اورتان و پلی استر به صورت شکیل قابل پوشش است. از لحاظ هزینه و قیمت دریچه چهار عامل مدل، جنس، کیفیت رنگ و نوع درب دریچه در قیمت دریچه ها اثر می گذارد. بطور مثال قیمت دریچه های چوبی از آلومینیوم و پروفیل بالاتر است و رنج قیمت بنابر طرح و کاربرد دریچه ها متغیر است. برای مثال دریچه های سقفی قیمت بیشتری دارند و درب لولایی با قفل زیمنس هم از دریچه با درب وزنه ای قیمت بالاتری دارد.

قیمت دریچه بازدید فن کویل با توجه به پارامترهایی نظیر نوع، طرح، مدل، ابعاد، ضخامت بدنه، جنس بدنه، آلیاژ ساخت، لولایی یا وزنه ای بودن، قیمت روزانه متریال مورد استفاده در ساخت دریچه و برند آن تعیین می شود. به طور کلی قیمت دریچه زیر فن کویل چوبی از دریچه آهنی و آلومینیومی بالاتر و گران تر است. همچنین درب لولایی قیمت بالاتر و گرانتری از درب وزنه ای دارد.هنگام خرید این محصول به تمام موارد گفته شده توجه کنید تا بتوانید انتخاب و خریدی مناسب و درست داشته باشید. دریچه بازدید فن کویل به 2 روش کلی پیچ از رو و پیچ از داخل (به شکل پیچ مخفی) نصب می شود. پیچ از داخل نمای بیرونی دریچه را شیک تر و زیباتر می کند اما برای درب های لولایی نمی توان از پیچ از داخل استفاده کرد و باید از حالت پیچ از رو استفاده نمود. قبل از اقدام به نصب دریچه فن کویل باید ابعاد چهارچوب یا داکت اسپلیت را به دست بیاورید و سپس در سقف کاذب یک قاب قرار دهید.

دریچه زیر فن کویل مختلط به طور مثال می‌تواند ازترکیبِ شیارهای پره Z و ورق پانچِ آلومینیومی با چشمه‌های دریچه فن کویل مختلف تشکیل شود. تمام ترکیبات مختلف در روی درب دریچه زیر فن کویل مختلط، به صورت وزنه‌ای و لولایی قابل تولید و عرضه است. همانطور که در دریچه‌های دیگر گفته شد سطحِ بدنه دریچه زیر فن کویل مختلط با رنگ کوره‌ای پودری استاتیک به صورت متناسب و دکوراتیو پوشش داده می‌گردد و به صورت پیچ ازرو یا پیچ مخفی در محل مورد نظر تعبیه می‌شود. اگر فشارِ مکشِ هوای دستگاه از محیط به حدی باشد که به بیشترین مقدار هوای محیط نیاز باشد، در طراحیِ دریچه زیر فن کویل باید از اِلِمانهای مختلف و بدیع استفاده کرد.

  • گوشه زنی با زاویه ۴۵ درجه صورت می پذیرد تا اضلاع کاملاً قائمه باشند.
  • پخش هوا در دو جهت رفت و برگشت ثابت بوده و دارای پره های ثابت و متحرک هستند.امان گذاشتن توری برای دفع حشرات را نیز دارند.
  • یکی از قدیمی ترین دریچه های زیر فن کویل یا دریچه های زیر دستگاهی دریچه های زیر فن کویل پانچی می باشد.
  • در این مرحله جای پیچ ها را روی فریم تعبیه می کنیم، زیرا پس از رنگ آمیزی دریچه زیر فن کویل نباید به آن آسیب و خراشی وارد شود.
  • پس از ساخت فریم دریچه زیر فن کویل شروع به ساخت درب دریچه زیر فن کویل خواهیم کرد .

هرگونه کپی برداری از محتوای موسسه فنی مختاری ممنوع میباشد و مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. هوای بازگشتی به سیستم را افزایش می دهد و به پخش مطبوع هوا کمک می کند. طرح زیبایی دارد و شما می توانید از آن در خانه یا ساختمانتان استفاده کنید . شـركت مهندسـی و بازرگانی راهبرد انرژی درفك (رادکو) با شـماره ثبت٣٦٥٧٣ جهت ارائه خدمات مهندســـــــی و بازرگانی در پروژه های نفت و گاز و تاسیسات صنعتی و ساختمان تأسیس گردیده است.

دریچه بازدید ساده بدون مکش