دریچه سقفی چهار گوش پره هلالی شاهرخی مدل SH SDI T-6 *6 سماسازان

شرکت تهویه سان با تولید انواع دریچه کولر سقفی در مدل‌های متنوع و سایز مختلف محلی مناسب برای خرید است. به‌کارگیری از متریال پلاستیک و آلومینیوم برای افزایش طول عمر دریچه کولر سقفی الزامی بوده و شرکت تهویه سان از آلیاژهای یاد شده استفاده خواهد نمود. تفاوت زیادی در مدل، متریال، رنگ و ابعاد با یکدیگر نداشته و تنها بر اساس محل نصب دریچه هوا در قسمت سقف یا دیوار دارای تفاوت هستند. امکان نصب هر دو دریچه هوا در ساختمان با کاربری تجاری، مسکونی، اداری و صنعتی وجود داشته و بر اساس شرایط محیطی و سلیقه معمار از آن‌ها بهره‌برداری خواهد شد. تیغه‌های موجود در دریچه هوای سقفی در دو حالت ثابت یا قابل تنظیم تولید شده و در صورت استفاده از دریچه هوا با تیغه متغیر امکان تغییر سمت و سوی پرتاب باد وجود دارد. ورق گالوانیزه یا ورق روغنی سیاه حجم زیادی از سازه‌های صنعت تهویه هوا را تشکیل داده و در عدم‌وجود رطوبت بالا در محل استفاده، گزینه بسیار مناسبی برای پخش جریان متناوب هوا است.

  • کاربرد این دریچه این است که از دریچه سقفی چهار طرفه می توان برای هواگیری هم در جهت دمش و هم در جهت ورودی هوا استفاده کرد.
  • ورق گالوانیزه یا ورق روغنی سیاه حجم زیادی از سازه‌های صنعت تهویه هوا را تشکیل داده و در عدم‌وجود رطوبت بالا در محل استفاده، گزینه بسیار مناسبی برای پخش جریان متناوب هوا است.
  • ساختار چهارگوش یا چهار طرفه در این نوع از دریچه هوا مرسوم بوده و شکل قرارگیری پره‌ها تعیین کننده مدل دریچه چهارگوش سقفی است.
  • دریچه هوای سقفی به انواع دریچه گرد، تایلی و چهارگوش در سایزهای متفاوت تقسیم شده است.

دریچه سقفی چهار گوش پره هلالی شاهرخی مدل SH SDI T-6 *6 سماسازان

از این رو با استفاده از دریچه دسترسی سقفی یا دریچه هوای فن کویل امکان بازدید تعمیرکار را فراهم نمود. ابعاد این دریچه به نوع و مدل سیستم کنترل هوا وابسته بوده و در صورت نیاز باید هوای بازگشتی مورد نیاز فن کویل را نیز تامین نماید. دریچه‌های هوا در دو حالت گرد و چهارگوش بر اساس متریال اولیه مختلف تولید شده و دیگر دسته‌بندی خاص برای جداسازی دریچه‌ها از یکدیگر محل نصب آن است. دریچه هوای تعبیه شده برای نصب بر روی سقف گچی یا کاذب ساختمان را دریچه سقفی گویند.

دریچه هوای سقفی دارای مدل مختلف بوده و با متریال ساخت متفاوتی قابلیت تولید دارد. همچنین سایز و استانداردهای ساخت متفاوت در قیمت نهایی دریچه هوای سقفی تاثیرگذار بوده و با در نظر گرفتن عدم‌ثبات قیمت آلیاژها در کشور، امکان درج دقیق قیمت وجود ندارد. جهت استعلام هزینه خرید انواع دریچه سقفی می‌توانید با شماره تلفن … تماس گرفته و یا از طریق پیام‌رسان واتس آپ با نماینده فروش تهویه سان ارتباط برقرار نمایید. عرضه مستقیم محصولات از کارگاه تولیدی برای فروش موجب حذف واسطه و شکسته شدن قیمت خرید برای شما خواهد شد.

پلنیوم باکس

اگر این دو بخش از نظر شکل مطابقت نداشته باشد با استفاده از تبدیل، این دو بخش بر روی هم دریچه سقفی قرار می گیرند. با سلام، برنامه مشکلی ندارد، اگر با گوشی وارد سایت شده اید شاید برنامه گوشی شما بروز نیست یا مشکلی دارد. با سلام، اگر با گوشی وارد سایت شده اید شاید برنامه گوشی شما بروز نیست و یا مشکلی دارد. کالا مالز با تجربه بیش از دو دهه در فروش کالا امروزه به فراخور دنیای تکنولوژی برای خدمات رسانی به هم وطنان سایت فروش آنلاین را فعال نموده است.

طریقه نصب دریچه چهارگوش سقفی نیز بدین بصورت است که جا پیچ در روی قاب تعبیه می گردد ونصاب با پیچ خودکار محصول را روی محل نصب فیکس می کند. دریچه سقفی دارای انواع مختلفی از لحاظ ساختار، متریال ساخت، نوع پره، مدل، متناسب با سیستم هوا خاص و اندازه است. در ادامه مقاله با ذکر نام و توضیحات لازم به معرفی دریچه‌های سقفی خواهیم پرداخت و برای آشنایی با آن‌‌ها با ما همراه باشید.

دسته بندی محصولات

دریچه سقفی سه طرفه، پره ها به صورت سه طرف عمود بر هم و مانند سه ضلع از یک مربع به شکل حرف یو انگلیسی آرایش یافته اند. این آرایش خاص پره های آنها موجبات پرتاب هوا به سه سمت را فراهم می آورد. یکی دیگر از انواع پرکاربرد دریچه های تنظیم هوا که در سقف نصب میشوند دریچه سقفی گرد میباشد. جهت خرید دریچه سقفی کافی است از طریق تماس با شماره تلفن … یا ارسال پیام به پیام‌رسان واتس آپ با نمایندگان فروش تهویه سان ارتباط برقرار نمایید. سمت و سوی پره‌ها بر اساس محل قرارگیری در مرکز سقف یا کنج نزدیک به دیوار یا مانع پخش هوا تنظیم خواهد شد.

دریچه سقفی آلومینیوم سایز 20

همچنین میتوان با استفاده از دمپر های مخصوص در پشت این دریچه ها میزان دبی دلخواه هوا تنظیم و کنترل کرد. این دریچه های سقفی مانند مدلهای چهارگوش علاوه بر رفت هوا برای برگشت هوا نیز قابل استفاده است. چونکه ابعاد بیرونی دریچه به واسطه لبه های آن بزرگتر و ابعاد داخلی دریچه به دلیل داشتن خلاصی کوچکتر از اندازه دریچه در میاد. به عنوان مثال شما اگر یک دریچه به اندازه 30×50 داشته باشید، ابعاد بیرونی آن حدود 35×55 و ابعاد داخلی آن حدود 28×48 میشود. فقط برای دریچه های سقفی که روی سقفهای تایلی نصب میشوند، اندازه دریچه بر اساس ابعاد بیرونی دریچه و قیمت آن بر اساس ابعاد داخلی جای دریچه فرضی میباشد.

دریچه های سقفی یک طرفه برای هدایت هوای ورودب از طرف سقف به یک مسیر خاص مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه های یک طرفه در اغلب موارد پره های اریب دارند و هوای ورودی را به یک سمت هدایت می کند. به طور کلی می توان آنها را به چهار دسته یک طرفه، دو طرفه، سه طرفه و چهار طرفه تقسیم کرد. هر یک از این انواع ویژگی های خاص خود را دارند که در ادامه به اختصار بررسی می کنیم. برای کانال هایی که به صورت افقی از روی سقف عبور می کنند و دهانه انشعاب نیز از طریق سقف کاذب از سقف خارج می شود، از شیرهای سقفی آرمسترانگ استفاده می شود که از یک طرفه، دو طرفه، سه طرفه و چهار طرفه و همچنین شبکه ها تشکیل شده است. در این قسمت از مقاله آشنایی با انواع دریچه سقفی به پرسش‌های احتمالی شما پاسخ خواهیم داد.

قطعه ای در دو طرف شاخه ای از مجاری تهویه که در ابعاد مشخص و استاندارد به آن شیر هوا می گویند. دریچه هوا که در داخل و داخل سقف ساختمان نصب می شود، شیر سقفی نامیده می شود. این شیر اجازه می دهد تا هوا در سیستم تهویه گردش کند و از آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده است.

همچنین در صورت بروز هرگونه سوال جدید آن را از طریق بخش نظرات همین مطلب یا از طریق برنامه واتس آپ با ما در میان گذاشته و به جواب مناسب خود برسید. ب- دریچه سقفی یک،دو،سه و چهارطرفه ی آلومینیومی و آهنی(با دمپر و بی دمپر). این نوع دریچه سقفی با ساختارِ پرّه های داخلیِ “یو”شکل باعثِ پرتابِ جریانِ هوا به سه جهتِ مختلف میشود. دریچه سقفی مشبک باید بوسیله یک باکسِ رابط یا طوقه ای به لاینِ کانالِ اصلیِ هوا متصل شود. بهترین دریچه سقفی براساس نیاز هر ساختمان و مکان مورد استفاده میتواند متغیر باشد.