دریچه هوا PVC فانتونی یراق پلاس فروشگاه آنلاین

دریچه هوا PVC فانتونی یراق پلاس فروشگاه آنلاین

این دریچه قابل استفاده در کمدهای باشگاهی،یخچال،فر و ماکروفر توکار و کلا جایی که نیاز به تبادل جریان هوا دارد تهویه نظری است. دماتجهیز با نگاهی به آینده، مسیر موفقیت برند خود را به عنوان اولین استارتاپ عرضه و فروش تجهیزات تأسیسات ساختمان با راه‌اندازی جامع‌ترین وب سایت فروش تجهیزات تهویه مطبوع، تجهیزات گرمایشی و موتورخانه و … مجموعه تخصصی دماتجهیز علاوه بر جواز کسب معتبر از اتحادیه صنف شوفاژ و تهویه مطبوع، دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و فعالیت سایت فروشگاهی خود را از سال 1383 در دفتر مرکزی تهران آغاز نموده است. کانال های از پیش عایق شده به دلیل داشتن ضخامت عایق موجب دمپ صدا گردیده و نتیجتا آکوستیک صدا بوده و تا ۲۰ دسیبل صدا را خنثی می نمایند.

  • حال که با انواع دریچه تهویه آشنا شدید، نوبت به مبحث مهمی مثل قیمت دریچه تهویه خواهیم رسید.
  • کانال های از پیش عایق شده به دلیل روکش آلومینیوم در دو طرف فوم دارای عمر بسیار بالاتر (10 برابر بیشتر نسبت به کانال های گالوانیزه) و مقاومت بیشتری در برابر اشعه های خورشید، نسبت به کانال های گالوانیزه دارند.
  • این دریچه هوا ی سقفی،می تواند هوای عبوری از خود را به یک مسیر هدایت کند.از این دریچه هوا صرفا در زمانی استفاده می گردد که یک فضای بخصوص نیاز به هوارسانی داشته باشد.
  • در چنین مکانها برای تغذیه هوای مطبوع محیط،نیاز به پرتاب هوا با بیشترین فشار می باشد که دریچه هوا ی مشبک به سهولت این امکان را مهیا می نماید.
  • مواردی که پیش از این به آن‌ها اشاره کردیم تنها بخشی از مهم‌ترین انواع دریچه‌های هوای آلومینیو‌می‌‌ می‌باشد و انواع بسیار زیادی از این نوع ‌دریچه وجود دارد.

دریچه هوا ی مشبک از جنس آلومینیوم با رنگ کوره ای پوشش داده می شود. برای استعلام موجودی و اطلاع از قیمت و خرید دریچه هوا چهارگوشدرجه یک فقط کافیست از طریق شماره هایی که در قسمت بالا و پایین سایت فرا تهویه قرار دارند با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. برای محاسبه و طراحی کانال ها با استفاده از روش ازدیاد مجدد فشار استاتیک، ابتدا با دانستن حجم هوای عبوری و مراجعه به جدول فوق سرعت شروعی و ابعاد کانال اصلی را برای کانال اصلی و نزدیک به فن در نظر می گیریم. ابعاد دیگر قسمت های کانال و انشعابات نیز از نمودار ( نسبت L/Q) و نیز نمودار ازدیاد فشار استاتیک در سیستم سرعت کم به دست می آید. این دریچه هوا ی سقفی،می تواند هوای عبوری از خود را به یک مسیر هدایت کند.از این دریچه هوا صرفا در زمانی استفاده می گردد که یک فضای بخصوص نیاز به هوارسانی داشته باشد.

دریچه هوای آزادِ خطی زاویه دار را هم بر روی نمای بیرونی و هم بر روی سطح نمای داخلیِ ساختمانها می توان نصب نمود. ابعاد دریچه تنظیم هوای مشبک بصورت سفارشی از طرف کارفرما بدون محدودیت جهت ساخت اعلام و توسط شرکت تهویه فراز اقدام به ساخت می گردد. پوشش دریچه تنظیم هوا ی آلومینیومی طرح جدید، از رنگ کوره ای پودری استاتیک در رنگهای متنوع از قبیل سفید،کرم،مشکی قهوه ای و… می باشد. با توجه به میزان هوارسانی یا مکش هوا از طریق دریچه تنظیم هوا،بعضی مدل های دریچه تنظیم هوا بصورت مستقیم زن و بعضی نیز با مانعی که در ساختار خود دارند هوای عبوری را شکسته و در اصطلاح با زاویه به محیط هدایت یا از محیط خارج می کنند. در این نوع نیز پره ها ثابت هستند و تنظیمی روی پره‌ها وجود ندارد. این دریچه جهت بازگردانی هوای تهویه شده به داخل فضا استفاده می‌شود.

همانطور که اشاره گردید دریچه هوا ی چهارطرفه سقفی الومینیومی در سقف قابلیت نصب دارد. از جمله مکانهایی که از دریچه مشبک استفاده می شود فضاهایی با ارتفاع زیاد می باشد. در این مکانها برای تغذیه هوای مطبوع در محیط،احتیاج به خروج هوا با بیشترین فشار می باشد که دریچه هوا ی مشبک به راحتی این امکان را ایجاد می نماید. خالیِ دهانه ی انشعاب را پوشش می دهد و ساختار دریچه هوا را کامل می کند.

دریچه‌های برگشت هوا نیز به دو صورت سقفی و دیواری و به شکل گرد یا چهارگوش ساخته می‌شوند. سطوح این دریچه هوا را میتوان با رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشش داد . در این مطلب از تهران دما می خواهیم با انواع دریچه هوا پلاستیکی آشنا شویم. تولیدکنندگان دریچه کولر پلاستیکی را در مدل های خطی،قابل تنظیم و بازدید می سازند. این کالا معمولا در ادارات و شرکت های دولتی و خصوصی کاربرد دارد.

دریچه جت اسپرت

این نوع ‌دریچه هوا شکلی لایه لایه، با لایه‌های کروی شکل موازی، دارد. در مکانهایی که ارتفاع نسبتا کم‌تری دارند، از این نوع ‌دریچه هوا استفاده ‌می‌شود. ‌دریچه هوای بلندگویی در اندازه‌های مختلف و متنوع، با دمپر و بدون آن، براساس خواست و نیاز مشتری تهیه و عرضه ‌می‌شوند.

دریچه هوا پی وی سی سایز 8*30 سانتی متر

با توجه به این تنوع ابعاد ، ردیف ها و ستون های شیاری روی دریچه هوا ی تازه به تعداد مورد نیاز ایجاد می شود . دریچه هوا ی پلاستیکی وزن سبکی دارد و به همین دلیل می توان به راحتی ان را حمل و نصب کرد . دریچه هوا ی اسلوت دارای ظاهری شیک و دکوراتیو می باشد به همین دلیل در لابی هتل ها ، اماکن تجاری و پاساژها بسیار مورد استقبال واقع می شود .

این فروشگاه به دلیل فروش انواع مختلفی از دریچه‌ های هوا با کیفیت بالا، توانسته است تا در این زمینه به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. در برخی از موارد رنگ‌ های مصنوعی در دریچه‌ های تهویه بکار ‌می‌ روند که جنس بسیار خوبی ندارد و ممکن است حرارت یا رطوبت موجب بلند شدن رنگ آن شود. همچنین توجه داشته باشید که دریچه‌ های مورد استفاده برای کولر گازی و اسپلیت‌ هایی که حرارت تولید می‌ کنند متفاوت هستند.

لذا استفاده از توری در پشت دریچه هوا ی آلومینیومی مشبک لازم و ضروری به نظر می رسد. ساختار این دریچه هوا مانند دریچه هوا ی آلومینیومی مشبک می باشد. طول هر ردیف شیاری که روی دریچه هوا ی تازه ایجاد می شود در دو سایز ۹ و ۱۸ سانت قابل انجام می شود . جای سوراخ های دریچه هوا ی تازه قبل از رنگ آمیزی تعبیه میشود تا نصب به راحتی انجام پذیر گردد . به همین دلیل قیمت تمام شده برای این محصول نسبت به دریچه هوا ی فلزی بسیار پایینتر است .