راهنمای خرید کرکره چوبی + عکس های پرده های چوبی جدید

راهنمای خرید کرکره چوبی + عکس های پرده های چوبی جدید

در این حالت برقی نیز، هم بالا و پائین بردن و هم تنظیم نور و باز و بسته شدن پرده با ریموت کنترل و از راه دور انجام ویستا پرده می شود. در حالت برقی، هم بالا و پائین بردن و هم تنظیم نور و باز و بسته شدن پرده با ریموت کنترل و از راه دور انجام می شود. سیستم ریموت کنترل مجهز به یک موتور الکتریکی ظریف و کوچک است که به وسیله آن می توان از فاصله دور عمل بالا و پایین و سایه روشن کردن را به صورت اتوماتیک انجام داد. که البته نباید به طور مداوم و با پارچه خیس تمیز شود زیرا به مرور زمان چوب را دچار پیچ و تاب می نماید و پرده کرکره را خراب می نماید. نظافت پرده کرکره ای به آسانی و با یک پارچه نرم و تمیز انجام می گیرد اما در هنگام گرد و خاک زیاد می توان از پارچه مرطوب استفاده کرد.

  • اشعه ماورای بنفش خورشید، باعث آسیب رساندن به وسایل چوبی مانند مبلمان خانه می شود.
  • کرکره های چوبی مصنوعی به راحتی تمیز می شوند زیرا می توان از هر نوع مواد شوینده ای استفاده کرد و نیازی نیست که نگران آسیب رساندن به دانه های ریز چوب واقعی باشید.
  • دقت کنید که حداقل متراژ برای خریدپرده کرکره ای چوبی 2مترمربع می باشد.
  • طریقه استفاده آنها به این شکل است که بعد از نصب داخل پارتیشن با قطعه ای که به شکل ولوم رادیو است، از بیرون می‌توانید پرده را سایه روشن کنید.
  • اگر قصد خرید پرده چوبی یا فلزی را دارید، بهتر است با ویژگی‌های پرده کرکره چوبی در مقایسه با کرکره فلزی بیشتر آشنا شوید.

در این مقاله علاوه بر راهنمای خرید، جدیدترین مدل های پرده زبرا اتاق کودک ارائه می شود. تصاویر جدیدترین و زیباترین مدل های پرده اتاق خواب دخترانه و کودک، پرده های فانتزی، چاپی، مدرن و سنتی 2022 را در این مقاله سبک مدرن مشاهده کنید. آیا پرده زبرا را می توان برای پذیرایی به کار برد؟ جدیدترین مدل های پرده زبرا پذیرایی را در این مقاله سبک مدرن میتونید مشاهده کنید. در این مقاله انواع مدل های پرده فانتزی رنگی، پرده دکوراتیو فانتزی، پرده های پوستری فانتزی و پرده فانتزی برای اتاق خواب ارائه می شود.

سوالات متداول در خصوص پرده کرکره چوبی

پرده زبرا اتاق خواب خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ مزایا، کاربرد، قیمت و مشاهده جدیدترین مدل پردهای زبرا اتاق خواب 2022 در این مقاله از سبک مدرن. مشاهده عکس های جدیدترین مدل های پرده زبرا ساده سال به همراه قیمت آنها در سایت سبک مدرن. در این مقاله جدیدترین و لوکس ترین مدلهای پرده سلطنتی پذیرایی ساده و طرح دار برای پذیرایی و اتاق خواب سال 2021 به همراه راهنمای خرید پرده پذیرایی سلطنتی ارائه می شود.

نحوه انتخاب پرده اتاق خواب + نکات مهم

خرید پرده کرکره چوبی را می‌توانید از سه روش خرید اینترنتی پرده، خرید تلفنی یا خرید حضوری انجام دهید. توصیه‌ و تاکید ما خرید اینترنتی پرده کرکره چوبی از فروشگاه اینترنتی ویکی دکو است. در نهایت اینکه تیغه ها در چه ابعادی ساخته شده اند می تواند در قیمت پرده کرکره چوبی اهمیت داشته باشد. کرکره هایی که تیغه آنها با عرض 50 میلی متر است، قیمت بیشتری نسبت به مدل دیگر دارند. سیستم ریموت کنترل مجهز به یک موتور الکتریکی ظریف و کوچک است که بوسیله آن می توان از فاصله دور عمل بالا و پایین و سایه روشن کردن پرده کرکره ای چوبی را بصورت اتوماتیک انجام داد. در این حالت با استفاده از ریموت میتوان به آسانی از انواع حالتهای پرده زبرا استفاده نمود و نور محیط را کنترل کرد.

کارشناسان شرکت در مدت اجرای پروژه، مشاوره، نظارت و همراهی خود را از مشتریان، دریغ نخواهند کرد. طراحی ۳ بعدی توسط تیم متخصص طراحان شرکت، رایگان انجام و با تأیید نهایی کارفرما اجرا می شود. کلیه موتور ها با قدرت های مختلف از ۶ نیوتن تا forty نیوتن، از نوع سبک تا فوق سنگین موجود می باشند. باعث شده تا از پر طرفدارترین نوع پرده در بین مشتریان به حساب آید. برای استفاده از مطالب سروین دکور، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست.