سئو خارجی Off-Page چیست؟ تکنیک های سئو آف پیج 2021 -بهترین بک لینک

سئو خارجی Off-Page چیست؟ تکنیک های سئو آف پیج 2021

سئو خارجی می تواند به شکل فعالیت در انواع شبکه‌های اجتماعی انجام شود. شبکه‌های اجتماعی همانند فیسبوک، گوگل پلاس، توئیتر و لینکدین، تاثیر خوبی در این زمینه دارند. می‌بایست تولید محتوای باکیفیت و انتشار محتوای سئو شده در بازه‌های زمانی مشخص در وب‌سایت و دیگر شبکه‌های اجتماعی انجام پیرد.

  • لینک بیشتر، رنک بالاترتمرکز اصلی Off-Page SEO بر افزایش اعتبار دامنه از طریق دریافت بک‌لینک از دیگر سایت‌ها است.
  • علاوه‌براین، ترافیک ارگانیک بالایی برای سایت به همراه داشته و می‌تواند نشان‌دهنده یک رفتار حرفه‌ای از سوی مدیران وب‌سایت باشد.
  • نتایج بدست آمده نشان می‌دهد که لینک های صفحاتی که ترافیک ارگانیک زیادی دارند، نسبت به لینک های صفحاتی با ترافیک ارگانیک کم و یا بدون ترافیک ارگانیک، ارزشمند تر هستند.
  • برای اینکه بهترین مسیر استراتژی لینک سازی و سئو آف پیج را اجرا کنید می‌توانید در ابتدا از ابزارهای تحلیل سایت، کمک بگیرید.
  • دوم، اگر محتوای خوبی نداشته باشید، حتی اگر بتوانید لینک بگیرید، صفحه شما رتبه‌بندی نمی‌شود.

سئوی فنی به فعالیت هایی اطلاق می شود که مستقیماً بر نمایه سازی و خزیدن سایت شما توسط موتورهای جستجو تأثیر می گذارد. شما باید از اینفلوئنسری استفاده کنید که در حیطه ی کسب و کار شما فعالیت دارد و یا زمینه ی فعالیتش، ارتباطی با وب سایت شما دارد. استفاده از اینفلوئنسرهای غیر مرتبط، به سختی می تواند نتیجه ی مثبتی بدهد مگر آن که اینفلوئنسر شما، بسیار در کارش حرفه ای باشد. یکی از تکنیک های سئو خارجی، پاسخ به سوالات پرسیده شده در وب سایت هایی مانند Yahoo Answer است.

۹) از خبرنامه در وبسایت خود استفاده کنید

البته این تکنیک مانند شرکت در فروم ها می باشد که شما می توانید در آنجا سوال بپرسید یا پاسخ سوالی را بدهید. هر چه سوالات شما یا پاسخ تان تخصصی تر باشد، محبوبیت شما بیشتر می شود چونکه شما را به عنوان یک متخصص در این زمینه می شناسند. اگر شما دارای یک فروشگاه اینترنتی می باشد، برای افزایش سئو و فروش محصولات خود می توانید از شبکه های و سایت های فروش محصولات آنلاین کمک بگیرید. برای مثال یکی از سایت هایی که می توانید محصولات خود را در آن معرفی کنید، سایت دیجی آنلاین یا میهن مارکت می باشد. در این سایت ها شما امکان قرار دادن لینک های مستقیم سایت خود را دارید که این می تواند یک نوع بک لینک برای سایت شما باشد. سئو داخلی بسیار فراتر از محتوا است دقیقا تصویری که برخلاف تصور عموم است.

سئو offpage

حتما تا به حال به این نتیجه رسیده اید که تکنیکی که در سئو خارجی اجرا می کنید نمی دانید که دقیقا باعث می شود شما در کدام جایگاه در صفحه نتایج جستجو قرار بگیرید! اگر به این نتیجه نرسیده اید احتمالا با رقیب های سرسختی روبه رو نبوده اید. اما آنچه همیشه در سئو خارجی مطرح می شود این سوال است که آیا همه چیز کاملاً تحت کنترل شماست؟ اگر پاسخ شما به این منفی باشد، به احتمال زیاد از سئو خارجی صحبت می‌کنید.

اهمیت انجام سئو خارجی چیست؟

لینک یکی از سه فاکتور مهم رنکینگ گوگل است و در نظر نگرفتن آن در استراتژی سئو، هزینه جبران ناپذیری در پی خواهد داشت. در واقع گرفتن لینک نباید تنها دلیلی باشد که به خاطرش پست مهمان می‌نویسید. هدف اصلی شما باید گرفتن مخاطبین جدید، برندسازی و دیده شدن در یک وب سایت پر ترافیک باشد. گذاشتن پست مهمان، اگر درست انجام شود، می‌تواند بسیار روی استراتژی بازاریابی شما موثر باشد. پست مهمان یعنی شما در وب سایت دیگری درباره کسب وکار خود بنویسید و یا ارزشی برای مخاطبین آن ایجاد کنید که در نهایت به وفاداری به برند شما بیانجامد.

  • متن رپورتاژ به معرفی یک کسب و کار می پردازد و هزینه انتشار آن بسته به سایت منتشر کننده دارد.
  • اسپم اسکور یکی از فاکتورهای مضر برای سئو است که به دلیل استفاده از محتواهای نامناسب یا کپی شده به یک وب سایت داده می‌شود.
  • مفهوم سئو خارجی چیست “سئو آف پیج Off-Page” بر‌خلاف سئوی داخلی که بر روی وب‌سایت و طراحی و عملکرد درونی آن انجام می‌شود، شامل اقدامات و تغییراتی است که خارج از مرزهای سایت، صورت می‌پذیرند.
  • ترتیب مقالات بالا برای تمرکز بیشتر بر روی آموزش و یادگیری مسائل مربوط به سئو است و با دنبال کردن مرتب آن می توانید به یک کارشناس ماهر تبدیل شوید.
  • PBNها یا شبکه وبلاگ خصوصی ، یک مجموعه از وب سایت‌ها است که صرفاً جهت لینک‌ دادن با وب‌سایت دیگر و بهبود قابلیت نمایش در جستجوی ارگانیک ایجاد شده‌اند.