شرکت توسعه پردیس سبز

این روش درمانی معمولا در یک جلسه انجام می شود.لیزرهای غیرتخریبی باعث دلمه بستن بافت تحت تاثیر می شوند و در عین حال لایه بیرونی پوست را برای التیام و بهبودی سریع تر دست نحورده باقی می گذارند. برای پاک کردن تاتو بین یک تا سه جلسه با توجه به نوع کار و عمق رنگدانه نیاز به زمان می باشد، اما نهایت کار در شرایط خاص سه جلسه، گاهی نیز ممکن است در جلسه اول ۸۰ تا ۹۰ درصد رنگ خارج شود. روش های درمانی ساده به یک یا دو روز زمان بهبودی نیاز دارند، در حالی که در درمان کامل پوست، باید یک بانداژ بر روی پوست بسته شود و برای مدت ۷ تا ۲۱ روز در آن محل باقی بماند.درروش های تهاجمی تر، گاهی اوقات پوست حساس می شود، تاول می زند و یک مایع زرد رنگ از نواحی درمان شده بیرون می آید و یک زخم دلمه بسته ایجاد می کند.

پیگمنت های مصنوعی: که این نوع پیگمنت در یک فرآیند شیمیایی و مخلوط شدن با دیگر مواد بدست می آید. این صابون ها که به صابون های سفیدکننده مشهورهستند، اغلب از عصاره میوه طبیعی مثل انبه هندی یا میوه های استوایی بدست می آیند. پیگمنت ها ذرات جامدی به رنگ سفید، سیاه و فلورسنت هستند که به دلیل خاصیت جذب یا انتشار نور، ظاهر اشیا را تغییر می دهند.اولین مرکب ها از آب سبزیجات و میوه ها تهیه می شد. از خواص مرکب های غیر ارگانیک می توان به خاصیت درخشندگی و صدفی بسیرا زیبای آنها اشاره کرد که استفاده از آنها را غیر قابل اجتناب می کند. پودر رنگدانه از دسته های به هم چسبیده ذرات رنگدانه تشکیل شده که برای بدست آوردن خواص رنگ دهی مطلوب باید یه ذرات ریز شکسته شوند. در روش جوان سازی پوست با لیزر فرکشنال برای بدست آوردن نتایج بهتر با خطر کمتر و زمان بهبودی سریع تر از شیوه های جوان سازی پوست با لیزرتخریبی و لیزر غیرتخریبی استفاده می شود.

در صورتی که مشتری از رنگ های به کار رفته استقبال نکند، می توان از تکنیک های روشن کردن رنگدانه ها یا از بین بردن آن ها استفاده کرد که پرهزینه نیز خواهد بود. این کار از ایجاد چین و چروک دور چشم شما جلوگیری می کند. شیرین بیان سیاه یکی از مواد اصلی صابون های روشن کننده پوست است.فن آوری های لیزر برای درمان بیماری پوستی مثل چین و چروک ریز، جای زخم آکنه، ملاسما، مشکلات رنگ پوست و لکه های تیره مورد استفاده قرار می گیرند. کشور چین یکی از تولید کننده ها و عرضه کننده ی رنگ های پودر ی در دنیاست پودر لاجورد چینی معمولا در بسته های 100 گرمی در بازار موجود هستند. پاک کننده تاتو یا ریموور تاتو رجوی محصول کشور امریکاست و کیفیت بالایی دارد. دوره درمانی و برداشتن تاتو با ریموور رجوی بسیار سریعتر و موثرتر از برداشتن لیزر است. با توجه به تنوع تزئینات معماری و تعدد دوره های ساخت وساز در عمارت رحیم آباد شناخت رنگدانه های به کاررفته در دیوارنگاره های این اثر تاریخی تأثیر مهمی در شناخت و دوره بندی (کرونولوژی) آن دارد.

بعد از یک هفته تا 4 هفته طور می کشد ریموور کامل خشک شود و زخم و پوسته شکل گیرد و بین یک تا سه ماه طول می کشد که لایه های پوسته ریزش پیدا کرده و دوره ریکاوری پوست شروع شود. پس از جوان سازی پوست با لیزر، پوست به شکل های مختلف واکنش نشان می دهد. برطبق گفته مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی، جوان سازی پوست با لیزر در ابتدا در دهه ی ۱۹۸۰ عرضه شد. به جز لایه برداری سطحی، شیوه های لایه برداری عمیقی مثل جوان سازی پوست با لیزر، کرایوتراپی ( سرمادرمانی)، لایه برداری شیمیایی عمیق و غیره وجود دارد. تفاوت روش های جوان سازی پوست با لیزرتخریبی و غیرتخریبی چیست ؟

شکل 2، Silver dollar که با متد های جدید تری ساخته می شود و دارای لبه های منظم تر و گرد تری می باشد و شکل 3 گونه های مقاوم در برابر فرسایش با ضخامت بیشتر، لبه های منظم تر و گرد تر. با وجود آن که استفاده از لیزر و نور درمانی (فتوتراپی) میتواند عوارضی را برای شخص به همراه داشته باشد (بخصوص بر روی پوست نواحی سالم)، در مواردی که بیماری شکل گستردهای دارد، انتخاب دیگری برای درمان لکههای پیگمنت یا رنگدانه چیست پوستی باقی نمیماند. این عارضه درمان قطعی ندارد اما می توان پیشروی آن را کند کرد و یا بر بهبود ناحیه آسیب دیده تلاش نمود. محصولات ریموو تاتو سوییس کالر براساس اسید لاکتیک، هاشورهای رنگی که قابل اصلاح نیستند را بدون لیزر پاک یا روشن می کنند. و خیلی از پیگمنتر ها برای پاک کردن تاتوهای قدیمی، بدون بر جای گذاشتن اسکار از این ریموور استفاده می کنند.

در ساختار آن ها کربن وجود ندارد و در عوض نمک های فلزی دارند که پس از جدا شدن از محلول رسوب کرده اند. ناگفته پیدا است که در بحث تولید آنهم برای کارخانههای بزرگ (که تولیدات متنوع و انبوهی دارند)، صرفهجویی در زمان و رسیدن به تولید بیشتر امکان افزایش نرخ تولید و بالا بردن ارزشافزوده میدهد. این زمان بسته به نوع روش درمانی متغیر است. میزان آب مورد نیاز برای این سوسپانسیون متغیر است. مخلوط کردن با چسب و جدا کردن این سنگدانه ها به ذرات اولیه اصلی ، پراکندگی رنگدانه (در سوسپانسیون کلوئیدی) نامیده می­شود. لایه برداری زیاد باعث می شود که دورترین لایه های سلول خشک و مرده جدا شوند، تولید سلول جدید تحریک شود و ظاهر شدن لایه های سلولی روشن جدید سرعت بخشیده شود. لیزرهای تخریبی باعث بخار شدن بافت تحت تاثیر می شوند، لایه بالایی پوست و بخشی از لایه زیرین بوجود آورنده آن را جدا می کند.

براقیت و جذابیت فام رنگ با پیگمنت آلی ( ارگانیک ) ممکن است لذا کاربرد این پیگمنت از نوع معدنی بیشتر است هر چند خالص ترین و پررنگ ترین رنگدانه سفید و سیاه به ترتیب از دی اکسید تیتانیوم و کربن بلک که از دسته پیگمنت های معدنی هستند یافت می شود. در این زمان لیزرهای دی اکسید کربنی برای اولین بار برای عرضه پرتوهای نور پایدار به پوست مورد استفاده قرار گرفتند. اکسید آهن و دی اکسید تیتانیوم رنگدانه های معدنی و طبیعی هستند. مقدار مصرف این رنگدانه های طبیعی بر اساس درجه رنگ مورد نظر مرغدار می تواند تعیین شود. این پیگمنت ها دارای اهمیت خاصی بودند، زیرا علاوه بر موارد استعمال پیگمنت های معدنی ( لاکها ، رنگهای روغنی ، صنعت چاپ و … ) در رنگرزی الیاف و منسوجات هم بکار میرفتند. همچنین علاوه بر پوسته زمین، از گیاهان و حیوانات مختلف نیز ما به رنگدانه ها می رسیم به عنوان مثال از یک نوع حشره انگلی که در آمریکای جنوبی و مرکزی وجود دارد رنگدانه کارمین که به رنگ قرمز بوده گرفته می شده است.

پس از اینکه نمونه مورد آزمایش در معرض روشنایی نور روز یا نور مصنوعی دستگته قرار گرفت، تغییر رنگ مشهود در نوار مورد آزمایش با نمونه های آبی رنگ استاندارد و به روش مقیاس خاکستری ارزیابی می شود. نمونه هایی از لومینسانس شامل فسفرسانس ، فلورسنس ، شیمی بلوری و بیولوومینسانس است. همچنین یک نمونه برداری (بیوپسی) کوچک از پوست آسیب دیده انجام می شود. در مقایسه با روش های معمولی، مثل کرایوتراپی یا لایه برداری با تریکلورواکتیک اسید، لیزر یک روش بسیار تاثیرگذار پیشنهاد می شود؛ با کمترین عوارض جانبی. اگر می خواهید محصول آرایشی شگفت انگیز و خاصی را امتحان کنید پیشنهاد ما رژلب جامد حرارتی است این رژلب جذاب، زیبایی فوق العاده ای به لب شما داده و صورت ظاهری شما را قشنگ تر می کند. این محصولات که همچنین کرم های برطرف کننده لک، روشن کننده، درخشان کننده پوست یا محو کننده پوست نامیده می شود با کاهش رنگدانه ای به نام ملانین در پوست باعث سفید شدن پوست می شوند.

همانطور که بسیاری از افراد در کشورهای غربی برای بدست آوردن زیبایی پوست خود را تیره می کنند، در کشورهای شرقی مردم برای روشن شدن پوست خود تلاش می کنند. از رنگدانه های آلی برای رنگ کردن کاغذ به روش های پوششی وبه هنگام مخلوط شدن با خمیر سلولز در حین کاغذ سازی استفاده میشود.رنگدانه های آلی همچنین برای رنگ کردن لوازم آرایشی، صابونها، ترکیبات موم، تولید گچ، مدادهای نقاشی، رنگ های نقاشی در تابلو ها وغیره مصرف می شوند.

جوان سازی پوست با لیزر هر دو روش لیزر تخریبی و غیرتخریبی را شامل می شود.در روش جوان سازی پوست با لیزرهای تخریبی از یک لیزر دی اکسید کربن قدیمی تر و لایه برداری شیمایی متوسط استفاده می شود. این نوع بَرَص ناحیه ای بیشتر در سنین جوان تر رخ می دهد. این ماده در اشکال گوناگون سوزنی، مکعبی، گره گره، ورقه ای و کروی وجود دارد. اگر در نخستین مراحل رنگ آمیزی و چاپ روی پارچه با رنگ پیگمنت خطایی رخ دهد، پوشش اصلاحی روی آن، با این گونه رنگ، تاثیر کمتری خواهد داشت. اما فارغ از آن، پیگمنت ها وطایف غیرمستقیمی نیز دارند.

این زمان بسته به نوع روش درمانی متغیر است.

علاوه بر این، پوست نرم می شود، هیچ اثری از رنگ روی پوست باقی نمی ماند و درد آن کمتر از لیزر است. به دلیل اینکه رنگ های دیسپرس برای الیاف طبیعی قابل استفاده نیستند ولی چاپ پیگمنت را بر روی هر نوع الیافی می توان مورد استفاده قرار داد و از طرفی تقاضا برای الیاف طبیعی به طور روز افزون در حال افزایش است چاپ پیگمنت رو به رشد است و آیندهای بهتر برای آن انتظار میرود. امروزه محصولات متنوعی از رنگدانه طبیعی فیکوسیانین در بازار موجود است و بازار جهانی فیکوسیانین نیز توانسته سهم خوبی از رنگدانه های طبیعی را از آن خود کند و تقاضا برای جایگزینی رنگ های طبیعی با رنگ های سنتزی رو به افزایش است. استفاده از رنگدانه های طبیعی به عنوان رنگ خوراکی نیز مورد بررسی قرار گرفته شده است.

این پیگمنت با فرمولاسیون شیمیایی خاص، به صورت آزمایشگاهی، تحت کنترل و شرایط ایدهآل ساخته میشود. لکههای پیری به لکههای صاف خاکستری، سیاه یا گاهی قهوهای رنگی گفته میشود که روی سطح پوست ایجاد میشود. تیتان دارای خاصیت پوششی است از رنگ دهی، رزین حالت شیشه ای و عبور نور نخواهد داشت و تضاد بسیار زیبایی از قرار گرفتن رزین سفید در کنار چوب و سطوح براق مانند ورق طلا و قابهای برنجی ایجاد میشود. به منظور به دست آوردن یک اثر روشن کنندگی نمایان به مجموعه ای از درمان های بیشتر نیاز است. ریموور تاتو رجوی در از بین بردن هر دو تاتو حرفه ای و خانگی و آرایش دائم بسیاری از قسمت های بدن مناسب و مؤثر است. این روش ها باعث جدا شدن لایه های پوستی و سلول های رنگ دانه ای عمیق تر و سفید شدن نمایان پوست ( که گاهی اوقات دائمی است) می شود.لایه برداری عمیق علی رغم کارایی بالایی که دارد، خطرات و عوارض جانبی شدیدی مثل ایجاد جای زخم و اختلالات رنگ دانه ای دارد.لایه برداری پوست معمولا برای افراد دارای پوست سیاه و تیره توصیه نمی شود.به منظور کاهش خطرات لایه برداری زیاد و عمیق، روش های لایه برداری متوسط وجود دارند که نتایج روشن کنندگی پوست نمایانی را عرضه می کنند و خطر آسیب دیدگی و اثرات ناخواسته دیگر کمتری دارند.محافظت از پوست در برابر برنزه شدن یکی از مسائل مهم دیگر در سفید کردن پوست است.محافظت از پوست در برابر قرارگیری در معرض نور خورشید و استفاده روزانه از کرم های ضد آفتاب ضروری است.

رنگدانه مصنوعی

اگر دنبال ریموور تاتو خوب هستید این محصول پاک کننده تاتو کاملا گیاهی و بدون عوارض داروهای شیمیایی می باشد که پاک کردن را براحتی انجام می دهد. ما در این مجموعه با هدف جلب رضایت مشتریان و ارائه بهترین و با کیفیت ترین کالاها فعالیت می کنیم و شما نیز می توانید خریدی بسیار راحت و البته خوب را تجربه نمایید. ثبات خوب پیگمنت در برابر قلیاها یک ویژگی مهم برای استفاده از آن در تولید لعاب و نقاشی سطوح گچی است. در کاربردهای جدید، رنگدانه های پایدار در برابر حرارت با دماهای بالا بیشترین اهمیت را دارند. حتماً باید پوست خود را در برابر نور آفتاب محافظت کنید، استفاده روزانه از SPF میتواند از پوست در برابر اشعههای مضر UVA و UVB که باعث بدتر شدن پیگمانتاسیون میشوند محافظت کند. در این میان، یکی از نوین ترین روش ها که می توان آن را بهترین راه حل نامید، لیزر می باشد که در زمانی کوتاه و با هزینه ای منطقی قابل دسترس است و روش دیگر پی آر پی پوست صورت است که در هر دو روش می تواند این زیبایی و شادابی و سفید شدن پوست را برایتان به ارمغان بیاورد.

مرکب ها همچنین دارای ترکیبات دیگری مثل واکس ها، روغن ها، نگهدارنده ها، فعال کننده های سطحی و رطوبت دهنده ها، تشکیل شده اند که در کیفیت و پایداری مرکب چاپ شده تأثیر به سزایی دارند، پیگمنت های متالیک مانند پودر آلومینیوم و زینک، در مرکب های طلایی و نقره ای کاربرد عمده ای دارند. افرادی که پوست تیره ای دارند ملانین بیشتری دارند. به عنوان مثال، رنگ آمیزی پلی اتیلن، پلی پروپیلن و پی وی سی به رنگ سفید (با استفاده از تیتان) یا زرد یا قهوه ای (با استفاده از اکسید­های کروم) در آورد اما از رنگ­ های ترکیبات آبی آهن نمی­ توان در فرمولاسیون پلی­ اتیلن و پلی ­پروپیلن استفاده نمود. مرکب “بال پوینت” نیز معمولا دارای 40 تا 50 درصد پیگمنت خالص است در هر مرکب های سفید عموما از تیتانیوم دی اکسید به عنوان پیگمنت استفاده می شود اما به خاطر ویژگی سمی بودن فلزات سنگین مانند زرد کروم با قرمز کادمیوم، پیگمنت های ارگانیک دیگر جایگزین این نوع ترکیات فلزی می شوند که باعث درخشندگی و ثبات نور بهتر و جلوگیری از انتشار مواد سمی مضر برای انسان و محیط زیست می شود.

اولین نشانه های ویتیلیگو همان تغییر رنگ لکه ای پوست است. بعد از سنتز اولین رنگ مصنوعی توسط “ویلیام پرکین” در سال ۱۸۵۶ متعاقباً در اوایل قرن بیستم ، پیگمنتهای مصنوعی آلی تهیه و به بازار عرضه شدند. طیف وسیع پیگمنتهای اکسید آهن شامل آهن اکساید قرمز، آهن اکسید زرد، سبز، آبی و قهوهای، سرب قرمز، کادمیم قرمز، سیلیکوکرومات سرب، کرومات سرب، کادمیم زرد، اکسید کرومیوم، پلمبیت کلسیم، پراشین بلو و آبی لاجورد مثالهایی از پیگمنتهای رنگی هستند. همانطور که پیشتر ذکر شد، پیگمنتها را میتوان به دو دسته آلی ( پیگمنتهای حاوی عنصر کربن) و معدنی تقسیم نمود.