صرافی ارز دیجیتال کوینکس coinex چیست؟ صفر تا صد صرافی کوینکس-اینانس

ثبت نام در کوینکس با گوشی هیچ تفاوتی با مراحل ثبت نام از طریق سایت ندارد. هم چمنی شما می‌توانید با ثبت نام در سایت با همان یوزرنیم و پسورد خود وارد حساب کاربری در اپلیکیشن کوینکس نیز شوید. در بخش معرفی سایت کوینکس به معرفی اپلیکیشن این صرافی نیز خواهیم پرداخت و جزئیات بیشتری را در این باره با شما در میان می‌گذاریم. کاربرد و مزیت دیگر این فعال سازی در بالاتر رفتن امنیت برداشت رمز ارز از کیف پول صرافی است. در زمان برداشتن رمز ارز و بعد از وارد کردن کیف پول مقصد، یک کد ۶ رقمی برای شماره موبایل شما اس ام اس خواهد شد که باید این کد را در بخش مربوطه وارد کنید تا عملیات انتقال هایی شود.

اگر با سایت بیت سرور همراه بوده باشید در مقاله‌های گذشته دیدید که به معرفی صرافی کوینکس و مزایای آن برای کاربران ایرانی پرداختیم. در این مقاله می‌خواهیم برای افراد علاقه‌مند به صرافی کوینکس، آموزش گام به گام ثبت نام و ساخت حساب در این صرافی را آموزش بدهیم. ثبت نام در صرافی کوینکس اصلا کار سخت و دشواری نیست و به راحتی می‌توانید با انجام چند مرحله به فعالیت خود در این صرافی بپردازید. آموزش صرافی کوینکس به شما کمک می‌کند به آسانی در این صرافی معتبر به خرید و فروش ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری در این بازار بپردازید. و در ادامه آموزش ثبت نام کوینکس با گوشی اگر بخواهید وارد حساب کاربری خود شوید از گزینه please sign in استفاده کنید تا به صفحه لاگین منتقل شوید.

اگه برای اولین بار بخواین از صرافی کوینکس برای خرید و فروش رمز ارزها استفاده کنین، شاید ندونین باید چکار کنید. برای خرید و فروش باید ابتدا حساب خودتون رو شارژ کنید و برای این کار میدونید که نمی تونین از کارت بانکی خودمون استفاده کنیم. بهترین کار اینه که در یک صرافی داخلی ابتدا تتر بخرین و بعد اونو به کوینکس انتقال بدین.

مارجین در صرافی کوینکس

برای ثبت نام با کوینکس در قدم اول بعد اینکه از یک وی پی ان استفاده کردین، وارد سایت صرافی با نام coinex.com بشین و دقت کنین وارد سایت دیگه ای که نادرست باشه، نشین. بعد اینکه وارد سایت شدین می تونین در قسمت گوشه بالا سمت راست، زبان فارسی رو انتخاب کنین و راحت تر ثبت نام خودتون رو انجام بدین. اگه هم نه روی گزینه Sign Up کلیک کنین تا ثبت نام رو انجام بدید.

به طور مثال در قیمت ۶۰ سنت پوزیشن شورت میگیریم که پوزیشن به سرعت بسته شود. در اینجا پیش بینی کرده ایم که قیمت XRP کاهش پیدا می کند. در این حالت اگر قیمت انتخابی از قیمت متوسط ورودی کمتر شود می توان روی قیمت پایین تر قرارداد را خریداری کرده و سود خود را برداشت نماییم. در ادامه آموزش فیوچرز کوینکس پوزیشنی را مثال می زنیم که برای قیمت ریپل مقدار کمی بیشتر از ۵۸ سنت در نظر گرفته شده است.

صرافی ارز دیجیتال کوینکس coinex چیست؟ صفر تا صد صرافی کوینکس-اینانس

بعد از نصب از شما نام کاربری و کلمه عبور خواسته می شود. اگر قبلا در کوینکس ثبت نام کرده اید ، آنها را وارد کنید و اگر ثبت نام نکرده اید ، رو گزینه Sign Up کلیک کرده و ثبت نام کنید. فعال کردن کد ورود ۲FA هیچ ارتباطی به احراز هویت در این صرافی ندارد. از این رو توصیه می‌کنیم که برای استفاده از ایمن از خدمات کوینکس بدون احراز هویت حتماً این مهم را برای حساب کاربری خود فعال کنید. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ورود به کوینکس با موبایل دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. در نهایت و در انتهای این بخش تیک I Promise … را بزنید و بر روی گزینه Submit کلیک کنید تا فرایند احراز هویت در صرافی کوینکس به پایان برسد.

هدف من از انتشار وبسایت بهترین هست، در میان گذاشتن تجربیاتم و نکاتی که به نظرم مهم بوده، با شماست. اگر شما هم احساس می‌کنید مطلبی را باید به گوش دیگران برسانید، مقاله‌ی خود را نوشته و برایم ارسال کنید تا از طرف شما، منتشرش کنم. برای مطالعه بیشتر صرافی های ارزدیجیتال در مشهد مقالات صرافی های آنلاین و صرافی های فیاتارز دیجیتال در مشهد را مطالعه کنید. در ایران قوانین روشنی برای فعالیت در این صرافی ها وجود ندارد در نیتجه تمامی عواقب معامله در این صرافی برعهده کاربر می باشد. با کلیک بر روی گزینه Deposit به صفحه واریز و با کلیک بر روی گزینه Withdraw به صفحه برداشت هدایت می‌شوید.

پس دوست عزیز، این نرخ کارمزدهایی هست که همه صرافی های داخلی و خارجی که فیوچرز دارند و آنها را می گیرند و فکر نمی کنم که حرام باشه. من یه مقدار توکن CET فرستادم به آدرس تراست ولت خودم.حدود یک ساعت و نیم می گذره؛ اما هنوز واریز نشده.صرافی نوشته که ارسال شده.آدرس واریز تراست ولت رو هم چک کردم؛ درسته. بله شما می تونید هم تتر و یا هم ترون به صرافی های ایرانی ارسال کنید تا به ریال تبدیل بشه.

استیک کردن در صرافی coinex مستلزم نگهداری مقداری از سرمایه رمزنگاری کاربر، در جایی به نام «استیک ماینینگ کوینکس» است. این کار باعث می شود تا میزان دارایی سرمایه گذار که از قبل نگهداری کرده بود، افزایش یابد. زیرا به مرور زمان، رمز ارزهای دیگری نیز به آن دارای اولیه اضافه می شوند.

توجه داشته باشید بازارهای مالی همیشه ریسک بالایی دارنند و حتماباید قبل از ورود به آن آموزش کامل ببینید تا ضرر و زیان مالی نبینید. روی گزینه ریمو remove که در عکس نشان داده‌ایم کلیک می کنید تا پول تان را همراه با سود خود به حسابتان بازگشت دهد. گزینه پیش فرض در صفحه، انتقال عادی یا Normal Transfer است، می توانید مستقیماً یک آدرس وارد کنید یا می توانید بر روی آدرس فعلی کلیک کنید و از گزینه اضافه کردن آدرس برای ذخیره آدرس جدید استفاده کنید.

آموزش خرید و فروش (ترید) در صرافی کوینکس: