صرافی کوکوین برای ایرانیان ثبت نام، انتقال و برداشت وجه در kucoin اینوست یار

در مقاله آموزش صرافی کوکوین بصورت کامل در مورد رت پاکت صحبت کردیم. در صرافی کوکوین ، می‌توانید Pay Fee را با KCS فعال کنید تا از ۲۰٪ تخفیف در کارمزد معاملات برخوردار شوید. سپس در صفحه ورود آدرس ایمیل خود را وارد کرده و روی دکمه “Send Code” کلیک کنید. لطفاً برای کد تأیید ایمیل، صندوق پستی ایمیل خود را بررسی کنید. پس از پر کردن کد تاییدی که دریافت کردید، روی “Submit” کلیک کنید. امنیت حساب کاربری خود را با انجام روند احراز هویت انجام دهند.

کوکوین حسابمو بلوکه کرد و وقتی ب پشتیبانی تیکت(ریکویست) زدم گفت ک برای موارد امنیتی حسابتو بلوکه کردیم شاید از ی سایت فیشینگ بازدید کرده باشی . اگر هیچ امکانی وجود نداره که پسورد رو به خاطر بیارید از بخش security setting در حساب کاربری پسورد رو ریست کنید. توجه داشته باشید که اگر بخواین بازیابی کنید نیاز به احراز هویت خواهید داشت که حساب شما رو در معرض ریسک مسدود شدن قرار میده. احراز هویت در صرافی کوکوین برای کاربران با هویت ایرانی امکان پذیر نمی باشد. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ثبت نام در کوینکس با گوشی. توجه داشته باشید که از لحظه دریافت کد تایید ایمیل تا فشردن گزینه “Sign up” نباید مدت طولانی سپری شود چرا که کد تاییدیه منقضی می شود و اخطار قرمز رنگی بالای صفحه ظاهر می شود.

در بحث مربوط به صرافی کوکوین چیست؟

این رمز ارز توسط بسیاری از کیف پول‌های رمزنگاری شده اتریوم پشتیبانی می‌شوند. در واقع توکن KCS به عنوان یک روشی برای توزیع سود به بازار عرضه شده؛ و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از این طریق سود کسب کنند. در بحث مربوط به صرافی کوکوین چیست؟ سعی کردیم شما را تا حدودی با این صرافی اشنا کنیم. اگه بخوایم این صرافی رو بطور خلاصه معرفی کنیم باید بگیم که صرافی کوکوین به عنوان یکی از خوشنام ترین و محبوب ترین صرافی های ارز دیجیتال در بین فعالان بازار کریپتوکارنسی مطرح هستش. صرافی کوکوین برای کاربران خودش ارزش زیادی قائله و سعی کرده حدااقل سخت گیری ها رو داشته باشه. در این مقاله به معرفی صرافی کوکوین پرداختیم و ویژگی های مهم اون رو شرح دادیم.

صرافی کوکوین برای ایرانیان ثبت نام، انتقال و برداشت وجه در kucoin اینوست یار برای اینکه بتوانید از آن برای ترید استفاده کنید باید دارایی را به حساب معاملاتی (تریدینگ اکانت) منتقل کنید. وارد حساب کاربری خود در کوکوین شوید و از بخش «Assets» که موجودی را نمایش می‌دهد، روی دکمه «Deposit» بزنید. پس از ساخت حساب در کوکوین، برای امنیت بیشتر باید تأیید هویت دو عاملی را فعال کنید.

بنابراین جهت انتقال دارایی از حساب اصلی به معاملاتی کافی است تا بر روی گزینه Transfer کلیک کنید. برای واریز یا شارژ کردن حسابتان در کوکوین بعد از ورود در همان صفحه اصلی موس را روی گزینه assets نگهدارید و از منوی باز شده گزینه main account را انتخاب کنید. صرافی کوکوین یک رمز ارز مختص به خود به نام KCS را راه اندازی کرد تا برای تخفیف در معاملات از آن استفاده کند که در ادامه در رابطه با تخفیف معاملات بیشتر صحبت خواهیم کرد . با استفاده از لینک‌های زیر از تخفیف کارمزد بهترین صرافی های ارز دیجیتال بهره مند شوید.

گام به گام ساخت حساب در صرافی کوکوین

برای انجام این کار کافیست مطابق با مراحل زیر عمل کنید. بعد از وارد کردن ایمیل، یک کد تایید از سایت به ایمیل فرستاده می شود که باید در قسمت بعدی آن را وارد کنید. کادر بعدی باید یک رمز عبور قوی متشکل از 7 کاراکتر شامل حروف و عدد قرار دهید. در آخرین قسمت نیز کد معرف یا همان ریفرال کد را وارد کنید و از این طریق می توانید در کارمزد پرداختی صرافی تخفیف بگیرید.

آیا صرافی KuCoin تابه‌حال هک شده است؟