طراحی داخلی ویلا به روش کلاسیک معاصر اروپایی – شهرک های ویلایی آرش

برای نمونه استفاده از نور طبیعی محیط، سقفهای بلند و فضاهای بزرگ میتواند کارساز باشد. یکی از مهم ترین نکاتی که در طراحی و ساخت ویلاهای کوچک و بزرگ با مساحت ها و زیربنا های متفاوت باید به شدت مورد توجه و احتمام قرار بگیرد، داشتن فضایی کاملا متفاوت و تامین حداکثری آرامش در جای جای ویلا و باغ و خانه ییلاقی است. برای گشت و گذار در رامسر هم انتخاب این ویلای استخردار خیالتان را راحت میکند، این ویلا دسترسی راحت و فاصله کمی با تله کابین و مراکز خرید رامسر و مناطق ییلاقی و جنگلی دو هزار و سه هزار دارد. به طور کلی در طراحی و ساخت انواع سازههای شمالی سعی بر این است که فرم کلی دارای پیچیدگی کمی باشد و پلان ساختمان سادهتر طراحی میشود زیرا کم شدن پیچیدگی موجب میگردد تهویه در این مناطق برای ویلا با شرایط بهتری ایجاد گردد.

بخشهای مختف یک ویلا میتواند کاملا با سلیقه و یا سبک زندگی شما هماهنگ باشد. همچنین ایجاد طرحهای مدرن در این کابینتها میتواند یکی از گزینههای جذاب برای ساکنان ویلای شمال کشور دکوراسیون داخلی ویلاهای شمال باشند. به عبارت دیگر، اگر کیفیت بخش نازک کاری و سفت کاری بالا باشد، آن ساختمان مستحکم و امنیت ساکنان آن جا بالاتر می رود. این شرکت برای رفاه حال مشتریان و آسوده نمودن خاطر ایشان، تمامی پروژه های اجرایی خود را به بهترین حالت ممکن، بیمه کیفیت می کند.

داشتن یک نقشه درست و اصولی برای ساخت ویلا در شمال بسیار ضرورت دارد. اینها را با یک رنگ عمیق تر/تیره تر کنتراست کنید. به دلیل ویژگی سادگی در این سبک، استفاده از رنگ های خنثی یکی از بهترین گزینه ها است. بد نیست بدانید که برخی از مهمترین ویژگی های ساخت و طراحی ویلا مینیمال شامل سادگی در فرم و بافت، پوشش ساده و بدون پرداخت دیوارها، فضاهایی با نورگیری عالی، جزئیات به شکل ساده، استفاده استراتژیک و هدفمند از متریال های مختلف و استفاده حداقلی از بخش های جداکننده در فضای داخلی است. در حقیقت بخش نازک کاری، مواردی از قبیل؛ سرامیک، درب و پنجره ها، شیرآلات، گچ کاری، کاشی و چیزهایی که در ساختمان به راحتی قابل رؤیت باشند، را شامل می شود.

خرید چنین زمین هایی باعث میشود دچار دردسر و مشکل شوید.

بعضی دیگر از ویلاهای دوبلکس را هم خواهید دید که اثری از تجمل گرایی در آنها مشاهده نخواهد شد. ایده کلی در این نوع طرحها عبارت است از روی هم گذاشتن تزیینات و همیشه چیزی به چیز دیگر اضافه میشود. خرید چنین زمین هایی باعث میشود دچار دردسر و مشکل شوید. هوشمند خانه یا ویلای مورد نظر نیز باعث افزایش قیمت آن بوده و همچنین باعث بالا رفتن امنیت ویلا یا خانه شما شود. از لحاظ امنیت هم خیالتان راحت باشد چون ویلا داخل شهرک است و از نگهبانی ۲۴ ساعته برخوردار است.

توجه به مسیر سازی مناسب و تعیین موقعیت صحیح ورودی یکی از موارد مورد توجه میباشد زیرا این قسمت به راحتی در معرض دید قرار گرفته و ایجاد یک فضای دلنشین علاوه بر بالا رفتن قیمت سازه موجب احساس آرامش و راحتی بیشتری برای ساکنان خواهد شد. از نکات خیلی مهم در طراحی ویلا استفاده از مصالح مناسب است زیرا اقلیم مناطق شمالی ممکن است در اثر استفاده از مصالح بیکیفیت موجب فرسایش سریع ساختمانها شود. از آنجایی که تفاوت دما و رطوبت در مناطق مختلف شمال کشور وجود دارد برای بهتر شدن کیفیت ساخت لازم است این نکته در طراحی مورد توجه باشد. کیفیت شیشه و ضد عایق صوتی و حرارتی بودن آنها بسیار حائز اهمیت می باشد. تمیزی آب استخر را کنترل کنید؛ تمیز و شفاف بودن آب استخر یکی از مهمترین نکاتی است که میتوانید قبل از اقامت با میزبان چک کنید .

ناگفته نماند که کیفیت بالای این دو بخش، منوط به صرف هزینه های بیشتری می شود. برای ساخت ویلا در شمال، دو بخش نازک کاری و سفت کاری در کیفیت آن بنا و اصل ساختمان سازی بسیار مهم هستند. از این جهت توجه به اصول صحیح معماری و رعایت استانداردها در این زمینه موجب افزایش کیفیت فضایی و در نهایت کاهش هزینههای ساخت و افزایش ایمنی و مقاومت سازه خواهد شد. در سبک مدرن، طراحان به دنبال اهداف خیالی نیستند و همین امر موجب دشواری کار آنها خواهد شد. وجود طبیعت زیبا و برخورداری از آب و هوای بینظیر در مناطق مختلف شمال کشور موجب شده که افراد زیادی به ساخت ویلا در شهرهای شمالی به ویژه استان مازندران گرایش پیدا کنند. این افراد با توجه به فضای موجود و طبق سلیقه افراد اقدام به ایجاد طرحی بی نظیر در فضای داخل ساختمان می کنند.

اگر ویلای شما ساخته نشده باشد و تازه تصمیم به ساخت ویلا گرفته اید توصیه ما به شما این است که حتما به طراحی پلان آن توجه کنید و این کار را به متخصصین طراحی ویلا بسپارید. گروه ساختمانی لوکس آبان با تجربه 10 ساله در زمینه های مختلف طراحی و ساخت انواع ویلا و ساختمان های خاص و هم چنین داشتن رزومه کار در موسسات دولتی و فرهنگی کشور و مهم تر از همه این موارد رضایت بالای مشتریان خود، توانسته جایگاه خاص و ممتازی را در این عرصه داشته باشد.

دمای آب استخر بسته به فصلی که سفر میکنید باید مناسب باشد و مجهز بودن استخر به موتورخانه و تنظیم دمای آب خیالتان را از این بابت راحت میکند. اگر فکر میکنید نسبت به استفاده از طرحهای گل دار در طراحی داخلی ویلایتان آمادگی ندارید، از طرحهای هندسی استفاده کنید. تفاوت در انتخاب پردهها ، در طراحی داخلی ویلا به سبک کلاسیک از پردهها مانند طرحهای گلدار یا راه راه استفاده میشود. در اغلب ویلاهای شمال برای ایجاد یک سازه مطلوب از چوب استفاده میشود که طراحی متنوعی دارند و از مقاومت بالایی در برابر شرایط متغیر جوی برخوردار هستند. علاوه بر لذت یک آبتنی حسابی در استخر سرپوشیده ویلا، انواع بازیهای گروهی مثل بیلیارد و فوتبال دستی بساط کل کل و شادی و خندهتان را فراهم میکند. این قسمت به طور کلی ظاهر ساختمان را در بر می گیرد و با وجود این که کیفیت این بخش مهم است اما اگر مصالح به کار برده در آن منطبق بر سلیقه شخص نباشد، به راحتی با صرف هزینه ای قابل قبول امکان تغییر و اصلاح آن وجود دارد.

طراحی داخلی ویلا کلاسیک اما آنچه را که نباید فراموش کرد، بخش سفت کاری ویلا است که امنیت ساکنین در گرو استحکام سازه یا همان اسکلت و سفت کاری است که اگر کیفیت لازم را نداشته باشد؛ جان ساکنان در خطر است و این مهم را با صرف نمودن هزینه نمی توان جبران نمود. ویلا را نباید برروی سطح زمین قرار داد و حتما باید فاصله ای بین ویلا و سطح زمین ایجاد شود که در اصطلاح به آن کرسی چینی می گویند. در این اقلیم طراحی به نحوی است که ویلا روی سطح زمین قرار نمیگیرد و باید به فاصله قرار گرفتن ویلا و زمین دقت کرد و محاسبات دقیق در این زمینه الزامی است که به اصطلاح آن را کرسی چینی میگویند. اگر این کار با دقت هرچه تمامتر انجام شود در نتیجه هارمونی و تقارن مناسبی در محیط به وجود خواهد آمد و فضا لذت بخش و جالبتر مشاهده میشود. این امر یک کار تخصصی است که نیاز به افراد متخصص در طراحی دارد.

طراحی داخلی ویلا کوچک

این ویلای لوکس و سه خوابه در حومه رامسر و نزدیکی ساحل چابکسر قرار دارد، به طوری که فقط با سه دقیقه پیاده روی از این ویلا به ساحل دریا میرسید. اصولا در یک ویلا با متراژ بالا راحت تر می توان سبک های مختلف را پیاده کرد. در مدت اقامت در این ویلا برای تهیه مایحتاج روزانه هم به مشکلی نمیخوردید و فروشگاه مواد غذایی و نانوایی در فاصله یک کیلومتری از شما قرار دارد. این ویلای دو خوابه در مکانی آرام و زیبا در روستای لشگر آباد و فاصله ۵ کیلومتری جاده اصلی کرج واقع شده.

از سویی دیگر ممکن است روزی بخواهید ویلا را بفروشید. به دلیل رطوبت زیاد موجود در هوای شمال ایران، نگهداری از گیاهان زنده در نواحی شمالی بسیار آسانتر از دیگر نقاط کشور بوده و به همین دلیل، میتوانید با استفاده از گیاهان علاقهمند به رطوبت در فضای ویلای خود، به دکوراسیون خود رنگ زندگی بدهید. مبلمانهای شیک و آنتیک، تابلوهای نقاشی فاخر، قالبها و قرنیزآلات، سرویسهای چوبی کندکاری شده، پردههای پارچه ای، حاشیههای نرم، استفاده از رنگ مایههای چوبی جذاب و قدرتمند، گچبریهای زیبا، فرشهای دست بافت ایرانی، آباژور، لوسترهای پر نور و درخشان، استفاده از رنگهای مناسب (ترجیحاً کرم و قهوه ای) همگی درکنار هم فضایی زیبا و با شکوه که تداعی کننده اصالت میباشد را به نمایش میگذارد. از آنجایی که در مناطق شمالی هوای ابری غالب است معمولا نور خورشید به اندازه کافی وجود ندارد به همین جهت سعی بر این است که پنجرههای طراحی شده به صورت کاملا عریض و طویل با ارتفاع زیاد ساخته شوند و جهت قرارگیری آنها نیز به صورت جنوبی، جنوب غربی و شرقی باشد تا امکان تابش نور خورشید به بیشترین میزان ممکن در محیط فراهم گردد.

طراحی داخلی ویلا های مدرن

این کار هم میتواند به راحتی فضا را بزرگتر نشان دهد و هم شما را از طبیعت بیرون منزل بی نصیب نگذارد. اصلی ترین نکته ای که برای نقشه ویلا 100 متری باید در نظر گرفته شود، به کار گرفتن کادری ماهر که در این زمینه مهارت کافی داشته باشند و بتوانند سلیقه کارفرما را به درستی لحاظ فرمایند. این ویلای سه خوابه در 50 متری ساحل ماسه ای و طرح سالمسازی دریا برای شنا واقع شده که امکانات تفریحی ساحلی مانند جت اسکی و … شنا کردن در استخر روباز آبگرم ویلا با عمق 1.5 متر و مجهز به سیستم تصفیه اتوماتیک، لحظات خاطرهانگیزی برایتان رقم میزند. استخر سرپوشیده ویلا به ابعاد 9 در 5 و به آبگرم و سیستم تصفیه اتوماتیک مجهز است.

اجاره ویلا استخردار در کردان که تمیز و مرتب باشد و یک میزبان مهماننواز خوش برخورد داشته باشد، بهترین انتخاب برای گذراندن یک آخر هفته حسابی و در کردن خستگی کار روزانه است. درست است که با اجاره ویلا استخردار، سند ویلا به نام شما نمیخورد، اما با پرداخت هزینهای کم، میتوانید لذت اقامت در یک ویلای لوکس و شیرجه در آب استخر و ریلکس کردن در جکوزی شخصی را تجربه کنید. اجاره ویلا استخردار، یک راه حل ساده است برای برآورده کردن آرزویی در دور دست. یکی از رایجترین متراژها برای ساخت ویلا دوبلکس یا یک طبقه نقشه ویلا 100 متری است زیرا هم اقتصادی است و هم نیاز اکثر خانواده ها را تامین می کند نحوه طراحی این نوع بناها امری بسیار مهم است که در بزرگ نشان دادن خانه، بسیار حائز اهمیت است. برای ساخت ویلا، اولین چیزی که اهمیت دارد، ساختن پنجره هایی بزرگ و بلند است که هم خانه را بزرگ نشان می دهد و هم موجب می شود نور فضای داخلی بیشتر باشد که همین امر موجبات آرامش را فراهم می آورد.

دکوراسیون داخلی خانه ویلایی

سعی کنید در قسمتهایی که در معرض تابش نور مستقیم آفتاب میباشد، از دیوارهای شیشه ای برای طراحی ویلا مدرن دوبلکس خود بهره ببرید. رنگ: رنگ مصالح استفاده شده برای سقف شیروانی، بسیار مهم است و میتواند از زیبایی ساختمان بکاهد یا بر آن بیفزاید. حال تصور کنید این ویلا از صفر تا صدش به سلیقه و میل خودتان ساخته شده باشد و از آجر به آجر ساخت آن مطمئن بوده و بر پروسه ساخت آن تسلط داشته و از کیفیت مصالح خاطر جمع باشید.

طراحی داخلی خانه ویلایی یک طبقه

با سبک ها و روش های اجرایی نوین و مصالحی که امروزه برای بازسازی استفاده می شود می توان بنا را به راحتی و با هزینه های کم و زمان کم مطابق با نیاز کارفرما بازسازی نمود. در ردیف عناصر مهمی هستند که برای خانه های کوچک حتی طراحی نقشه ویلا 100 متری باید مورد توجه قرار بگیرند. عناصری که در دکوراسیون داخلی دارای اهمیت هستند عبارتند از نور، رنگ، بافت، دیوار و مبلمان که باید توسط طراح دکوراسیون، به صورت متناسب در یک طرح قرار بگیرند. اما در طراحی ویلای مدرن استفاده یک بار از پانل ها برای صرفه جوی در انرژی طولانی مدت به کار گرفته می شود. پس از این که این مراحل انجام شد، باید نتایج حاصله در اختیار کارفرمای پروژه قرار بگیرد که در صورت رضایت داشتن کارفرما، کار ساخت و ساز شروع خواهد شد. مواردی که در بالا برای شما شرح داده شد اطلاعاتی بود که آگاهی و زمینهای برای ساخت ویلا در شمال را به شما میداد تا بتوانید فکر شده تر شروع به این پروسه مهم و سنگین در حوزه ساخت و ساز کنید.

طراحی داخلی ویلا