طراحی ویترین مغازه

ده – نور، رنگ و تماشا ، طراحی معمارانه… نور پردازی درست می تواند زیبایی ویترین و طراحی فروشگاه شما را، چندین برابر کند. در حال حاضر مقوله رقابت در دنیای تجارت، نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری را ایفا می کند. نورپردازی در دکوراسیون مغازه کوچک بسیار مهم است. پس طراحی و اجرای نورپردازی درست و دقیق، یک گام مهم در ساخت و اجرای ویترین و دکوراسیون مغازه در تهران است. ساخت و اجرای دکور تهران برای مغازه ها، فروشگاه ها و خانه ها انجام می شود. گروه راشا با داشتن نیروهای زبده و با تجربه آماده خدمت رسانی به متقاضیان طراحی دکوراسیون مغازه در تهران می باشد. دیواره های این بخش از فروشگاه از قفسه های چوب بلوط پر شده، روی این قفسه ها با صفحات فلزی سفید و قفسه بندی شیشه ای پوشیده شده.

سردرِ مغازه، از دو دایره درهم پیچیده تشکیل شده که یادآور دوربین دوچشمی و همچنین لوگوی فروشگاه می باشد. در این گونه از موارد، هدف از طراحی قفسه بندی آجیل فروشی این است که علاوه بر توزیع کالا، جلوهی خاصی نیز به فروشگاه بخشیده شود. طراحی این شعبه، سطح استانداردهای دنیای خرده فروشی لبنان را بالا برده و از همین الان نظرات و نتایج رضایت بخشی از مشتری و مستاجرها دریافت کرده ایم”. از پرطرفدارترین طراحی های دکوراسیون داخلی مغازه در تهران می توان به طراحی های مینیمال اشاره کرد. نور از مهم ترین عوامل در یک طراحی داخلی بی نقص ویترین و دکوراسیون مغازه در تهران است. مهم ترین عامل در به کارگیری رنگ و بافت در طراحی کوراسیون مغازه شما رعایت توازن و تعادل، تاکید، نسبت و سهم، ریتم و هارمونی است.

قیمت طراحی دکوراسیون داخلی مغازه

جهت مطالعه بیشتر در خصوص قفسه بندی انبار به این مقاله رجوع کنید. اگر قصد دارید به وسیله طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه تان به جذب مشتریانی بیشتر بپردازید، توجه به سلیقه احتمالی مخاطبیتان و شناخت و دسته بندی آنها بسیار مهم است و می تواند به شما کمک به سزایی بکند. داشتن دکور و ویترینی خاص، با المان های مشخص به شهرت و فروش فروشگاه شما بسیار کمک می کند. شرکت مسئول طراحی دکور فروشگاه پوشاک ، نه تنها طراحی کانسپت کلی فروشگاه، بلکه ایجاد هویت برای هریک از بخش ها و همچنین طراحی سردر را هم بر عهده داشته. در طراحی دکور فروشگاه پوشاک بخش پوشاک مردانه هم مانند بخش زنانه از نورپردازی مخصوص به خود برخوردار است اما به جای چراغ های آویز حلقوی، از نوارهای LED کوتاه با تقاطع های تیز استفاده شده.

طراحی داخلی فروشگاه آجیل و خشکبار

در طراحی داخلی این فروشگاه هم از هویت منحصر به فرد و شاخص این شهر الهام گرفته شده، چون بر پایه انرژی، تئاتر و مجاورت (همزیستی) بنا شده. پیشخوان های این طبقه در دو طرف پله های برقی قرار دارند و بدنه آن ها از مرمر سفید فوق براق ساخته شده و پشت آن ها هم صفحات شکل گرفته از منبت کاری لوگوی فروشگاه و جلای سفید قرار دارد. در کنار پله برقی هر طبقه، ویترین های شیشه ای به شکل جعبه وجود دارد. این مدل از قفسه بندی ها برای مغازه هایی که فضای بزرگی دارند مناسب است و برای مغازه های کوچک هرگز انتخاب خوبی نخواهد بود برای اجرای روسری در داخل قفسه های دایره ای شکل نیاز به مقوا دارید و روسری می بایست به دور مقوا پیچیده شده و در حلقه مورد نظر قرار بگیرد.

طراحی داخلی مغازه مدرن

ویترین های کشویی معمولاً برای دکوراسیون مغازه شال و روسری گزینه خوبی هستند اما کمی هزینه بر هستند بنابراین پیش از اینکه اقدام به سفارش ویترین کشویی برای مغازه شال خود داشته باشید بررسی کنید که آیا فضای کافی برای آن دارید یا خیر. مشتریان از ویترین ها متوجه می شوند که آیا اجناس موجود در فروشگاه به درد آن ها می خورند یا خیر. آیا دکور مغازه روی فروش مجازی هم تاثیر گذاشته است؟ این فروشگاه که طراحی دکور فروشگاه پوشاک برای آن صورت پذیرفت متعلق به یکی از معروف ترین و محبوب ترین برندهای لبنان می باشد و بیش از ۸۰ سال است که در قلب و ذهن مردم این کشور نام خودش را ثبت کرده. طراحی دکور فروشگاه پوشاک در این شعبه، به پیروی از یکی از شعب قبلی آن که در سال ۲۰۱۶ دوباره راه اندازی شد انجام شده. بخش کفش های مردانه با قفسه های چوبی تیره، نیمکت های چرمی و پارکت خاکستری روشن دکور شده و حس بودن در یک کلاب خصوصی را منتقل می کند.

برای ساخت صفحه باید از قسمت برگهها بر روی دکمه “افزودن جدید” کلیک کنید و المان ها، متون، تصاویر و ویدئو ها و… در این قسمت نمایش های کودکانه، عروسک گردانی و قصه خوانی، جشن تولد و کلاس های هنری برگزار می شود تا کودکان بتوانند مرزهای خلاقیت خود را بشکنند. بدین ترتیب، گنبد مزبور، حقیقتاً بیانگر سبک معماری خود برونلسکی نیست. در این دوره که بالغ بر 230 جلسه آموزش PHP تصویری و فارسی می باشد،از صفر تا صد طراحی وب و برنامه نویسی php را به صورت معماری سه لایه (mvc) می آموزید.این آموزش برای اولین بار در بین سایت های فارسی زبان و حتی سایر زبان ها، توسط کلیک سایت ارائه شده و به هیچ عنوان نمونه قبلی از آن وجود ندارد.آموزش PHP کاملا بروز می باشد و طی دوره های زمانی مشخص همواره جدیدترین آموزش PHP را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.این مجموعه ،یکی از سری مجموعه های آموزش php می باشد.

طراحی نمای مغازه

به طور معمول در هر مغازه شال و روسری یک یا چند قفسه فروشگاهی دیواری نیز قرار دارد. در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه قنادی و در زمانی که می خواهید فضای خود را بین این چند محصول پخش کنید، صرفا توجه داشته باشید که بهتر است قفسه های روبروی درب ورودی شامل شیرینی ها و کیک ها شوند که نظر مشتری را به خود جلب کنند. زیرا باعث بیشتر شدن رنگ و لعاب زیبای شیرینی ها خواهد شد و همچنین حس تمیزی و قابل اطمینان بودن را در مشتریان به وجود خواهد آورد . یک فروشگاه نان و شیرینی فرانسوی که هر بیننده ای را به یاد حال و هوای فرانسه می اندازد، به همراه چشم انداز زیبای خیابان مجاور، فضای اصلی این طبقه را تشکیل می دهند. بعضی از برندهای جدید که در بخش محصولات زنانه و مردانه دیده می شود، فقط برای یک دوره آزمایشی به نمایش درآمده قیمت طراحی داخلی مغازه اند.

طراحی داخلی مغازه چوب

برونلسکی از یک الگوی آجری طرح چپ و راست بری انتقال وزن آجرهای به تازگی گذاشته شده به نزدیکترین ضلع عمودی از گنبد غیر مدور استفاده کرد. طراحی داخلی فروشگاه لباس که در جنوب میامی واقع شده، به تازگی توسط یکی از شرکت های معماری منطقه به اتمام رسیده. همین نکات صنعت لوازم آرایشی را به یکی از مهمترین صنایع چه برای فروشندگان و چه برای مشتریان تبدیل میکند. ارتباط درون و بیرون که دو جهان و دو حال و هوای متفاوت را تداعی میکنند آنقدر مهم بود که باعث شد هم ورودی و پنجره و هم نما نیز در ذهن انسان نقش یک مفصل را بازی کرده و هرکدام از آنها تبدیل به مکانی خاص گردند. چراغ های آویز سقفی حلقوی و بزرگی که بالای سرِ پایه ستون های هندسی مخصوص مانکن ها نصب شده، به نقاط کانونی چشمگیر این طبقه تبدیل شده اند. پاساژها، مال ها و فروشگاه های بزرگ زنجیره ای در تمام نقاط شهر تهران حضور دارند.

در این قسمت تعدادی کاناپه بنفش قرار دارد که رومبلی آن ها از جنس مخمل خواب دار است و برای امتحان کردن کفش ها توسط مشتری استفاده می شوند. سپس تعدادی برند بین المللی و بومی پیشرو انتخاب کرده و کلکسیونی درجه یک جمع آوری کردند. آخرین شعبه آن که اخیرا تاسیس شده به دست یکی از شرکت های پیشرو در زمینه طراحی داخلی ساخته شده که به خاطر سوابق درخشانش در دوبی و لندن جایزه های متعددی دریافت کرده. از دیگر موارد با اهمیت و مهم در این زمینه توجه به خواست و تمایلات مشتری است که دکور مغازه را تعیین می کند. مطالعه این ده نکته مهم به شما کمک می کند یک راهکار درست در طراحی ویترین و دکور مغازه یا هر نوع فضای تجاری در پیش بگیرید و بدون انجام هزینه های غیرضروری و هنگفت، یک طراحی جذاب با میزان بازدهی بالاتر و موثر در افزایش مشتری و فروش برای فروشگاه تان داشته باشید.

طراحی داخلی مغازه خشکبار فروشی

خوشبختانه شلف های دیواری ابعاد و مدل های متنوعی دارند و برای چیدن روسری و شال ها مورد استفاده قرار می گیرند و خبر خوب اینکه قیمت زیادی ندارد و فضای زیادی از مغازه شما را اشغال نمی کنند. برای چیدن روسری ها و شال ها به تعداد زیادی از این قفسه ها نیاز ندارید. در سرتاسر این بخش شاهد قاب های برنزی توخالی و برس خورده هستیم، از پایه قفسه های زمینی گرفته تا قفسه های عمودی که نه تنها قسمت های مختلف طبقه و قفسه ها را از هم جدا کرده، بلکه محل نمایش محصولات روی این قفسه های معلق و سفید هم هستند.

دکوراسیون داخلی مغازه با چوب این سبک از دکوراسیون مغازه شال بسیار جدید بوده و با رضایت بیش از ۹۰ درصد از افراد همراه است. در ابتدای هر فصل، اجناس جدید را روی پایه ستون های هندسی در وسط فروشگاه به نمایش می گذارند. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم هزینه کردن برای طراحی مغازه حرفه ای و کارآمد به هیچ عنوان نباید به منزله ی یک هزینه ی بی فایده تلقی شود. برای شروع میتوانید بدون داشتن دفتر فیزیکی تنها با راهاندازی یک سایت اینترنتی این کسب و کار را راه بیندازید که هزینه خاصی هم لازم نخواهید داشت.

فرض کنید مشتری به دنبال خرید یک عدد روسری به رنگ قرمز گوجه ای است و وقتی روسری را به منزل می برد احساس میکند که رنگ روسری بیشتر مشابه به رنگ زرشکی است و این موضوع دقیقا وابسته به نورپردازی اشتباهی است که در مغازه شما اجرا شده است. پس در صورتی که به دنبال یک کسب و کار کوچک و پردرآمد هستید و باقی شرایط گفته شده را نیز دارید حتما به تاسیس نمایندگی بیمه فکر کنید. این دیوار گسترش فضاهای مسکونی در داخل «چهار دیواری اختیاری» و بدون پنجره به فضای عمومی را به دنبال داشت.

در این بخش که تقریبا یک طبقه پایین تر قرار دارد، از کاشی های طرح چوب کمرنگ برای زمین و سنگ آهک طوسی پولیش شده برای دیوارها استفاده شده و به همین خاطر با بخش آرایشی و زیورآلات کاملا متفاوت است. به جای مرمر و جلای سفیدی که در طبقه همکف به کار رفته، از الوار نیمه طوسی استفاده شده، و به جای برنز از اسکلت های مشکی و شبکه ای استفاده شده. تنوع شغل ها معمولاً بسیار زیاد است سعی کنید از قفسه هایی استفاده کنید که مشتری را از سردرگمی خارج کند. البته اگر مسیر آموزش را در پیش بگیرید میتوانید با هزینههای بسیار کمتری آن را شروع کنید. هنگام طراحی داخلی مغازه وجود آینه در مغازه را در نظر بگیرید چرا که آینه باعث دلباز و بزرگتر شدن فضا می شود. اگر فکر میکنید، قفسه بندی های وسیع و یا استفاده از ماکت های انسانی برای دکوراسیون مغازه شال شما مناسب نبوده و فضای کافی برای این کار ندارید، می توانید یک سری ایده های جالب برای نمایش بهتر محصولات خود در نظر بگیرید.

طراحی داخلی مغازه با چوب

قسمت اعظمی از آن به رنگ سفید درآمده، و در بقیه نقاط هم رنگ های شاد و تندی مانند آبی، نارنجی و طوسی-آبی می بینیم. این فضا می تواند خالی باشد و دکوراسیون مغازه در سقف و کف این قسمت طراحی و سپس به اجرای دکور مغازه بپردازید. دقت نمایید که هر چه محصولات مغازه شما از کیفیت بالایی برخوردار باشند، اگر به قفسه بندی دکور مغازه دقت نکنید نهایتاً مشتری مغازه را ترک می کند چون به او احساس سردرگمی دست می دهد و به طور کلی نمیتواند آنچه در ذهن خود وجود دارد، را پیدا نماید بنابراین قفسه بندی می بایست با هدف سازماندهی اجرا شود. در یک منزل چون قرار است فقط طرح به تایید صاحب و مالک ملک برسد کار، زیاد دشوار نیست اما اینجاست که یک طراح حرفه ای باید خودش را به کارفرمایش ثابت کند و با ارائه طرحی خاص و بی نظیر رضایت خاطر عمومی بازدید کنندگان را به همراه داشته باشد.

فکر می کنید چرا فروش روسری در اینستاگرام این روزها طرفدار زیادی دارد؟ در صورتی که فضایی دارید که میتوانید از آن به عنوان دفتر بیمه استفاده کنید، فکر کردن به گرفتن نمایندگی یک بیمه خیلی ایدهی خوبی به نظر میرسد. برای اطمینان از این مورد بهتر است خود را همانند یک رهگذر فرض کرده و از جلوی مغازه خود رد شوید. شاید ایده یا موضوعی در ذهن شما باشد که در ابتدا بسیار جذاب به نظر برسد اما پس از اجرا متوجه می شوید که فضای داخلی مغازه بسیار شلوغ شده و این موضوع اصلاً برای شما جالب نخواهد بود.