قیمت تلویزیون شهری ، خرید تلویزیون SMD و LED

همه چیز می تواند به سادگی جابجایی بین تصاویر به صورت دوره ای باشد، به طوری که چندین تبلیغ کننده بتوانند با اشتراک گذاری یک بیلبورد، هزینه ها را کاهش دهند، یا با استفاده از انیمیشن و به روز رسانی های زمان واقعی، پیچیده تر شوند. در هنگام جابجایی تلویزیونهای شهری دقت زیادی لازم است مخصوصاً تلویزیونهای که در باشگاهها و فضاهای بسته مورد استفاده قرار میگیرد. اصلی ترین قطعاتی که در تلویزیونهای شهری مورد استفاده قرار میگیرد به نام ماژول شناخته میشود این ماژولها درون کابینتهایی که در کنار یکدیگر قرار میگیرند نصب شده تا صفحه نمایشگر LED به صورت افقی کار خود را انجام بدهد. 13. به عنوان یک تبلیغات مدرن و کار آمد در فضای تبلیغاتی امروزه مورد استفاده قرار میگیرد. بنابراین میتوان انتظار داشت که این تبلیغات در ذهن افراد مانا شده و آنها را برای بازدید از محیط کسب و کار و خرید محصول یا خدمات ترغیب کند.

ماژول LED اصلی ترین قطعه الکترونیکی در ساخت تابلو روان LED میباشد که سطح کیفی و طول عمر یک تابلو روان و تلویزیون شهری ارتباط مستقیم با نوع ماژول ال ای دی به کار رفته دارد و به زبان ساده در واقع ماژول LED ماتریسی از ال ای دی ها میباشد . تابلوهای روان امروزه یکی از مهم ترین و اصلی ترین ابزارهای تبلیغات تبدیل شده اند. ماژول را می توان جزو حیاتی ترین و اصلی ترین قطعات تابلو روان به حساب آورد.

این ابزارهای مبلمان شهری به دو روش گوناگون آفلاین و آنلاین قابلیت اجرا داشته و می توانند انواع محتوای تبلیغاتی کسب و کار مانند فیلم و عکس را با کیفیت مطلوب به نمایش درآورند. لذا نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات کسب و کارها ایفا می کنند که در ادامه به آنها می پردازیم. همانگونه که می دانید تلویزیون شهری یکی از روشهای تبلیغاتی برای بالا بردن فروش محصولات میباشد این روش که هم اکنون در بسیاری از کسب و کارها مورد توجه قرار گرفته است مزیتهایی را دارد که در این قسمت به آنها میپردازیم. پیشنهاد می شود که آن ها با مراکز تابلو سازی و یا آژانس های تبلیغاتی ارتباط برقرار .کرده و نسبت به اجاره تلویزیون شهری اقدام نمایند. 1. برای اینکه بتوان قطعات ریزی را که بر روی برد تلویزیون شهری وجود دارد را جدا سازی کرد از پنس استفاده میشود. به جای استفاده از یک تصویر دائمی، تابلو روان یا تلویزیون شهری دیجیتال اساساً صفحه نمایش های کامپیوتری بزرگی هستند که می توانند برای نمایش پیام ها به طرق مختلف برنامه ریزی شوند.

این نوع تبلیغات برای ایجاد آگاهی از برند و کسب و کار (یا محصول یا کمپین) شما بسیار مؤثر است. این تشخیص را بهتر است که به دست تعمیرکار و متخصص این کار واگذار کرد. طراحی در تلویزیون های شهری به صورتی است که به راحتی با تغییرات آب و هوا دچار مشکل نمیشوند و همچنین در صورت بارندگی آب به سختی درون آنها نفوذ میکند با این حال نیاز است که توجه زیادی داشته باشید چرا که امکان ایجاد هر مشکلی وجود دارد پس بهتر است که از ایجاد مشکلات بعدی جلوگیری نمایید. همانطور که می دانید تولید گرما توسط تجهیزات در حال کار، امری بدیهی و قابل انتظار است. همانطور که مثلا در تعمیر آیفون تصویری آن هم مدل های جدید یا تعمیر جک درب پارکینگ میبینیم، تنها متخصص بودن در کابل کشی یا الکترونیک کافی نیست، بلکه سیستم های جدید دارای شبکه و ارتباط اینترنتی هستند که متخصصین این کار از پس آن برخواهند آمد.

در یک تابلو روان ال ای دی، هر تعدادی ماژول استفاده شده باشد به همان تعداد منبع تغذیه یا پاور هم احتیاج خواهیم داشت. ما برای ساخت تابلو روان به ملزوماتی چون ماژول الایدی، کارت کنترل، پاور سوئیچینگ یا همان منبع تغذیه، قاب cnc یا همان قاب تابلو روان نیازمندیم. در هر صورت اگر قصد خرید این تلویزیون های شهری را دارید و می خواهید قیمت فروش آنها را از مجموعه ما جویا شوید لازم است که به صورت مستقیم ارتباطی با ما داشته باشید تا مطابق با درخواست شما لیست تلویزیون های مناسب شما استعلام شود .

شرکت های تعمیر تلویزیون شهری یا تابلو روان همواره دارای متخصص بالا در تعمیرات هستند و خوبی این گونه شرکت ها داشتن نیرو متخصص متعدد است که در صورت خراب کاری یک شخص شرکت نیروی متخصص دیگری را ارسال خواهد کرد و به طور کلی شرکت ها بابت تعمیرات خوب یا بد خود پاسخگوی شما خواهند بود. ترمینال های تغذیه، جریان الکتریکی ( نیروی لازم برای عملکرد لامپ های ال ای دی ) را برای ماژول ها فراهم می کند. کشتی ها و بسیاری از وسائل نقلیه بزرگ زمینی مانند ماشین های سنگین و نظامی و قطارها نیز از موتور دیزل نه فقط برای تامین برق توسط ژنراتور به حرکت درآمده توسط آنها روشنایی خود را بلکه نیروی محرکه مورد نیاز خود استفاده می کنند. میباشد ماژول ها نیز طبق کیفیت ساخت،انواع LED یا SMD ویا 3in1 ، دات پیچ قیمت گذاری میشود به فاصله بین پیکسل ها در ماژول ، دات پیچ Dot Pitch گفته می شود .

برای مجموعه ژنراتورهایی که کاربرد اضطراری دارند، استفاده از بار پشتیبانی شده برای انجام آزمایش میتواند غیر عملی باشد. مجموعه دیزل ژنراتورها در مکانهایی بدون اتصال به شبکه توان، مانند مواقعی که نیاز ضروری به فراهم کردن توان و انرژی است و نیز زمانهایی که شبکه وجود ندارد، مورد استفاده قرار میگیرند زمانی که شبکه قطع میشود، درست به خوبی کاربردهای پیچیدهتر مانند اوج برش، پشتیبانی شبکه و ارسال به شبکههای توان، انرژی فراهم میشود. فناوری ال ای دی که در حال توسعه و پیشرفت زیادی است و کاربردهای بسیار زیادی دارد. با استفاده از تلویزیونهای شهری آمار بازدید و تبلیغ بالا رفته است و هزینه ی این تبلیغات کمتر است، به همین خاطر در جهان به عنوان یک تبلیغ مؤثر در حال رشد میباشد. یعنی هرچه ارتفاع تابلواز زمین کمتر باشد تلویزیونهای با تراکم بیشتر، مناسب تر است که واضحتر دیده شود و هرچه فاصله از زمین بیشتر باشد، می توانیم از تلویزیون با تراکم کمتری استفاده کنیم که وضوح زیادی لازم نیست.

، این تابلو قابلیت نمایش متن، عکس، فیلم، افکت و … اگر می خواهید تابلو روان تبلیغاتی شما کیفیت بهتری داشته باشد بهتر است پیکسل ها به همدیگر نزدیک تر باشند زیرا هر چه پیکسل ها به هم نزدیکتر شوند می توان پیکسل های بیشتری را روی تابلو جای داد و تصویر باکیفیت تر خواهد شد. پس سعی کنید از ماژول هایی که دارای قدرت بیشتر و کیفیت بالاتر هستند استفاده نمایید. 14. هر کسی می تواند از آن استفاده کند چرا که استفاده از آن محدودیت زمانی ندارد. به خاطر این که استفاده کردن از افراد ناوارد باعث خرابی بیشتر و همچنین صدمه زدن و هزینههای فراوانی میشود. این تابلوسازی با سابقه درخشانی که در زمینه ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی دارد توانسته است در این کار رضایت مشتریان را جلب کند.

انتخاب بهترین تابلو با توجه به سلیقه، طول عمر و ماندگاری، هزینه و با مد روز می باشد که ساخت تابلو روان و ثابت (led) با توجه به این که تقریبا از نظر زیبایی جلوه خوبی دارد و هزینه مناسبی نسبت به تابلوهای گرانقیمت دارد تقریبا مورد پسند اکثر کسانی است که نیاز به این نوع تابلو ها دارند و بر همین اصل است که آموزش ساخت تابلو روان و ثابت (ال ای دی) در اکثر آموزشگاه های کشور از جمله اموزشگاه ما، به عنوان یک رشته فنی برای دوستداران آن، آموزش داده می شود تا به محض آموزش دیدن وارد بازار کار شده و شروع به کسب درآمد از این شغل هبه عنوان تابلوساز کنند. به همین دلیل تلویزیون شهری شهری میتواند در موفقیت کسب و کار، اثر مثبتی بگذارد. اما اگر قرار باشد از تلویزیون در شهرهای خیلی گرم استفاده شود باید برای پاور از خنک کننده استفاده کرد تا در اثر گرما صدمه نبیند.

قطعات تابلو روان

به عنوان مثال برای نصب یک تلویزیون شهری در سایز ۳ در ۵ متر با یک پایه باید گودالی را در متراژ ۱٫۵ در 2 متر حفر کرد که توصیه ما به شما این است که برای ساخت تلویزیون شهری از دو پایه استفاده کنید؛ چرا که علاوه بر استحکام بنا و نیز بالا بردن توان تحمل بنای تلویزیون شهری، میتواند در برابر بادهای با سرعت بالا از سازه محافظت کرده و مانع سقوط آن شود ولی متاسفانه زیبایی سازه یک پایه را ندراد.

از لحاظ نحوه کارکرد دو نوع می باشد OUT DOOR قطعات تابلو روان و IN DOOR. دسته بندی دیگری که در حوزه تلویزیون شهری چیست و انواع آن می توان بیان کرد دسته بندی بر اساس نوع کارکرد تلویزیون ها می باشد. چرا که بسیاری از افرادی که این نوع از تابلو ها را می سازند شکافی که میان در تابلو و ماژول ها را با استفاده از نوعی چسب های آب بندی خواهند پوشاند تا آب به داخل آن نفوذ نکند. استفاده از ماژول ها در ساخت تابلوهای روان موجب می شود که شما نیازی به ولتاژ بالا نداشته باشید و این مساله می تواند موجب صرفه جویی در مصرف برق و انرژی شود. همچنین بایستی دارای قفل نرم افزاری باشد که مورد سوء استفاده افراد سودجو از تلویزیون شهری شما نیز قرار نگیرد. پیشنهاد ما برای شما عدد شش است؛ ولی باید در نظر داشت که اکثر پیمانکاران چهار عدد را برای پایه تلویزیون شهری استفاده می کنند.

تلویزیون شهری

کار اصلی در ساخت تابلو روان مونتاژ ماژول هاست. تلویزیون شهری اصطلاحی است برای نمایشگرهای بزرگ که در معابر عمومی و اماکن ورزشی، فرهنگی هنری، تالارهای پذیرایی و تشریفاتی نصب میگردند به کار برده می شود. این نکته را باید در مکانهایی که رفت و آمد وسایل نقلیه و افراد بسیار بالا است توجه نمود. ماژول چیست و در صورت خرابی چگونه میتوان آن را تعمیر کرد؟ قدرتی در تایلوهای تبلیغاتی وجود دارد که دیگر ابزارهای تبلیغاتی نمی توانند آن را بازسازی کنند. پیامهایی که شوخآمیز، حساس به زمان یا مربوط به نیازهای فوری هستند، همگی تأثیر زیادی بر رانندگان دارند. انواع تابلو روان یا تلویزیون شهری به دلیل حضور فیزیکی خود جایگاه منحصر به فردی در فضای تبلیغاتی دارند. این تابلوها برخلاف انواع تابلو روان بزرگ، تنها برای نمایش متون مختلف مانند نام برند، شماره تلفن، آدرس و سایر موارد دیگر کاربرد دارند.

در این بین مدت زمانی که نیاز است تلویزیون شهری تبلیغ شما را به نمایش بگذارد نیز در این زمینه مهم و اثر گذار است. توجه داشته باشید در تعمیرات مربوط به درگاه ها در تابلو روان ها بهترین روش جهت تست کردن این درگاه در ابتدا نگاه کردن به قسمت لحیم کاری این درگاه است و بعد از آن چک کردن این درگاه از روی برد تا انتهای سوکت توسط دستگاه بازر است که قطعی را به راحتی نمایش خواهد داد. تعمیرات تلویزیون شهری را به چه اشخاصی بسپاریم؟ اگر شما در تلویزیون شهری تاریکی را دیدید به راحتی و بدون نگرانی می توانید تشخیص دهید که یکی از LED های آن سوخته است و باید از یک LED جدید استفاده کنید. ماژول ها همان بلوک های مربع و یا مستطیل شکلی هستند که با قرار گرفتن تعدادی از آنها کنار هم کابینت ها بوجود می آیند.

برای برنامه ریزی برد کنترل U62، لازم است از نرم افزار HD2018 استفاده شود. وظیفه برد کنترلر در نمایشگرهای شهری، انتقال تصاویر دریافتی از سیستم، بر روی ماژول های LED است. برنامه تابلو از طریق برد کنترل تابلو LED به تابلو وارد میشود و کنترلر تابلو روان از طریق نرم افزار تابلو روان قابلیت برنامه نویسی دارد. به راحتی توانایی این را دارد که تمام تمام مدت نور تلویزیون شهری را تنظیم و کنترل کند. این تلویزیون ها دارای آفتاب گیر هستند که باعث می شود تصویر در نور شدید خورشید هم به خوبی دیده شود. مردم به طور منظم در کنار بیلبوردها رانندگی می کنند، اما تمایل دارند به سرعت از کنار آنها عبور نمایند، مگر اینکه منطقه به دلیل ترافیک شدید شناخته شده باشد. قابلیت تنظیم کردن سرعت افکت ها را به صورت جداگانه دارد. برای اینکه افکت ها به صورت تکراری نباشد می توان از نمایش خودکار استفاده کرد.

چرا که این نوع نقش کامپیوتر را ایجاد کرده و به همین خاطر باید کامپیوتر به صورت مداوم روشن باشد تا بتواند نمایش را بر روی صفحه تلویزیون شهری ایجاد کنند. در این نوع از تلویزیونهای شهری با توجه به نوع نصب آن، تنها در هنگام راه اندازی آن باید از سیستم کامپیوتر استفاده کرد. 16. برای نصب و راه اندازی نسبت به تبلیغاتی نظیر چاپ از قیمت کمتری برخوردار است. یکی از موضوعاتی که در طراحی ساخت تلویزیون شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است مسئله امنیت آن میباشد که بتواند هم از نظر قطعات سخت افزاری و هم نرم افزاری آن را پوشش دهد. در تعمیرات تلویزیون شهری باید از ابزار مناسبی استفاده نماییم این ابزار باید با شرایط کاری و تعمیر تلویزیون شهری مناسب باشد چرا که تلویزیونهای شهری از قطعاتی حساس تشکیل شدهاند که نیازمند استفاده از ابزار مناسبی هستند. همواره سعی کنید خصوصا تعمیرات تلویزیون شهری را به شخص نسپارید بلکه یک شرکت تعمیرات بهتر میتواند نیازهای شما را برطرف سازد.