لوله فلکسی خرید لوله فلکسیبل قیمت لوله خرطومی فلکسی

لوله فلکسی خرید لوله فلکسیبل قیمت لوله خرطومی فلکسی

با این حال مقاومت این نوع از لوله های فلکسیبل در برابر رطوبت به نسبت لوله های فلکسیبل روکش دار کمتر بوده و به همین دلیل عمدتا در محیط های سرپوشیده مورد استفاده لوله فلکسی قرار می گیرند. این روکش از فلز به کار رفته در این نوع از لوله های برق در برابر رطوبت و همچنین تابش اشعه های مضر خورشیدی محافظت می کند. به این ترتیب لوله های فلکسی روکش دار عموما طول عمر بیشتری نسبت به سایر لوله های برق موجود در بازار دارند.

  • اما به دلیل آنکه پی وی سی به طور ذاتی در برابر نیروهای خارجی چندان مقاوم نیست، با کوچکترین ضربه ای می شکنند.
  • نکته حائز اهمیت در نصب این نوع محافظ کابل تخمین میزان طول مصرفی لوله فلکسی قبل از شروع است.
  • لازم به ذکر است که محل نگهداری و نصب این لوله‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و بهتر است در ارتفاع و یا در زیر زمین با فشار کم نصب و محافظت شوند.
  • مقاومت بالای لوله خرطومی برزنتی در برابر اسید و مواد شیمیایی موجب به‌کارگیری از آن در سطح کارگاه، شرکت، سیلو و آزمایشگاه‌های پتروشیمی شده است.
  • استفاده از لوله خرطومی شیاردار در صنایع خودروسازی به‌‌خصوص در بخش موتور وسیله نقلیه بسیار شایع است.

این نوع محصول از جنس فلزی گالوانیزه بوده، که بر روی آن روکش پی وی سی قرار گرفته که استحکام آن را به مراتب بالا برده است. لوله فلکسی یک ابزار بسیار قدرتمند است که برای حفاظت از کابل های الکتریکی استفاده میشود ، از این لوله ها بیشتر برای محافظت از کابلها در محیط های بیرونی و صنعتی استفاده می شود. برای نصب لوله‌های فلکسی به دیوار باید از بست‌های مخصوص استفاده شود که باتوجه به سایز و اندازه لوله‌های فلکسی، در اندازه‌های مختلفی وجود دارد. حتما توجه داشته باشید که بست متناسب با لوله مورد نظر را انتخاب نمایید.

لوله فلکسی روکش دار

از فلکسیبل نسوز می‌‌توان در کوره‌‌، سیستم هوارسانی و تهویه هوا، تخلیه بخارهای گاز با درجه حرارت بالا استفاده کرد. ماده HCL در اثر حرارت محیطی آزاده شده و از رسیدن اکسیژن به کابل‌‌های داخل لوله جلوگیری خواهد نمود. این ویژگی موجب محافظت از سیستم برق واحد ساختمانی در مواقع آتش‌‌سوزی شده و خطرات ناشی از گسترش خرابی ناشی از حریق را به‌‌شدت کاهش خواهد داد. تنها ایراد این لوله‌ها را می‌توان به مقاومت کم آن‌ها در برابر فشارها و ضربات فیزیکی بسیار سنگین دانست و در این موارد بهتر است که از لوله‌های فلزی به جای لوله فلکسی استفاده شود.

مشخصات فنی لوله فلکسی روکشدار سایز ۲۵

این لوله‌ها را در حلقه‌های مختلف متشکل از چند متر می‌فروشند ومعمولاً این حلقه‌ها 25 متری هستند. این لوله‌ها درسایزهای ،36،42،48، 11،13،16،21،25،21 میلی‌متری خرید و فروش می‌شوند. ما در شرکت تابان پارس تلاش می‌کنیم تا قیمت محصولات را به گونه‌ای انتخاب کنیم که در حین این‌که کیفیت مطلوبی داشته باشد، چندان هم گران‌قیمت نباشد.

که دارای یک پوشش پلاستیکی PVC می باشد و معمولا در نصب دوربین مداربسته از آن استفاده می شود. برای انتخاب و تهیه لوله فلکسیبل مورد نیاز خود می توانید با شماره‌‎های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید. از لوله فلکسی معمولا برای محافظت از کابلها در محیطهای بیرونی و یا صنعتی استفاده می شود. توجه داشته باشید که لوله فلکسی توان محدودی در مقابل ضربات فیزیکی دارد و در صورت نیاز به تحمل فشارهای فیزیکی باید از لوله فلزی استفاده کنید. برای نصب آن ها در ارتفاعات سازه روند سخت و پیچیده ای در پیش نخواهید داشت.

برای اینکه بتوانیم از سلامت کابل ها و سیم‌های ساختمانی اطمینان کافی داشته باشیم باید از هرگونه آسیب نظیر گرمای شدید، رطوبت و حتی خوردگی که ممکن است کابل ها و سیم ها را تهدید کند جلوگیری کنیم. برای این منظور باید از ابزارآلات مخصوص این کار استفاده کرد که یکی از این ابزار لوله‌‌ی فلکسیبل یا لوله‌ی فلکسی است. در ادامه‌ی مطلب به تعریف لوله فلکسیبل می‌پردازیم و همچنین کاربردها، ویژگیهای مهم و انواع مختلف آن را توضیح خواهیم داد. لوله فلکسی (لوله خرطومی فلزی) یک کانال فلزی با مقطع گرد و انعطاف پذیر است که از آن برای محافظت از کابل های الکتریکی استفاده می شود. لوله فلکسی (لوله خرطومی فلزی روکشدار) یک کانال فلزی با مقطع گرد و انعطاف پذیر است که بر روی ان لایه ای پلاستیکی جهت مراقبت در برابر رطوبت در نظر گرفته شده است.

این لوله‌ها در صنایع مختلف و به صورت روکار و توکار مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین بر حسب نیاز مشتری توانایی تولید لوله در حلقه‌‌های به متراژ 5، 10، 15، 25 را دارد. محصول خواسته شده بر حسب نیاز و سفارش مشتری بوده و گروه صنعتی نظری در سریع‌‌ترین زمان ممکن، محصول با کیفیت استاندارد را برای کارفرما تولید خواهد نمود. قبل از آنکه بگوییم چرا استفاده از فلکسی بل حائز اهمیت می باشد، بهتر است با کارایی و عملکرد آن آشنا گردیم.

از دیگر کاربرد های لوله فلکسی برق، می توان به محافظت سیم ها و کابل های تجهیزاتی اشاره کرده که دائما در حال لرزش و حرکت هستند. به طور کلی زمانی که دستگاهی در حال حرکت و یا ارتعاش باشد، تمامی تجهیزات ثابت موجود در سیستم به خصوص لوله های برقی را تحت بارهای نوسانی و ارتعاش قرار می دهد. در صورتی که در این تجهیزات ار لوله ای معمولی به عنوان محافظی برای کابل ها و سیم های برقی استفاده شود، پس از مدتی این لوله ها آسیب دیده و باید تعویض گردند.