لوله فلکسی خرید لوله فلکسی قیمت لوله فلکسیبل تهویه نظری

بنابراین در برابر خوردگی کاملاً مقاوم هستند و باعث بالا رفتن طول عمر و کارایشان می شود. با نایلونی که در قسمت لایه بیرونی دارد بهترین عامل برای نارسانا بودن جریانات برق هستند. لوله‌های پلاستیکی یا فلزی، منعطفی که توانایی محافظت و نظم دهی سیم‌های برق را دارا هستند، لوله فلکسیبل نامیده می‌شوند.

لوله فلکسی روکشدار سایز ۲۵

کانال های فلکسی بل این ضعف ها را پوشش داده و در سایز های متفاوت و جنس های متفاوت برای کاربرد مختلفت تولید میشود. این مجموعه با هدف همراهی در انتخاب، ارائه مشاوره تخصصی و فروش محصولات متنوع با بهترین قیمت بازار شکل گرفته است. حضور 30 ساله در لاله زار، شناخت کامل بازار و برندهای معتبر به همراه تیم پشتیبانی قوی و متخصص به ما این امکان را داده است که علاوه بر فروش محصولات با بهترین قیمت بازار با ارائه مشاوره در تمامی مراحل قبل و بعد از خرید همراه شما باشیم. لوله‌های خرطومی بدون روکش در محیط‌های داخلی استفاده می‌شوند و فاقد روکش‌های پلاستیکی و پی وی سی می‌باشند. از این دسته لوله‌ها در مکان‌های تجاری، دوربین‌های مدار بسته برای پوشش دهی سیم و کابل‌ها استفاده می‌شود. لوله‌های خرطومی تابلویی نیز همانند انواع دیگر لوله‌های خرطومی انعطاف‌پذیر می‌باشند.

فنرهای مخصوصی وجود دارد که برای انتقال دادن کابل ها و سیم ها به درون لوله از آن ها استفاده می شود. لوله فلکسیبل برای محافظت از سیم ها و کابل هایی که برای انتقال الکتریسیته استفاده می شوند، کاربرد دارد. سیم ها و کابل ها از درون این لوله که دارای سر پلاستیکی است رد می شوند و به این واسطه از آسیب هایی مانند لخت شدن سیم، قطع شدن و ساییدگی در امان می مانند. با وجود لوله های فلکسیبل یا خرطومی فرایند برق کشی ساختمان در مدت زمان کمتری صورت می گیرد.

به دلیل وجود ویژگی‌های متنوع در این نوع لوله، برای تخلیه هوای فن انواع دستگاه‌های ماینر از آن استفاده‌های زیادی قیمت لوله فلکسی می‌شود. لوله فلکسیبل هوا به طور گسترده و ویژه در صنایع مختلف از جمله صنعت تهویه مطبوع، معادن، مراکز پزشکی، آزمایشگاهی، فست فود ها، کافی شاپ ها، پاساژ ها، گلخانه ها، انبار ها، چاپخانه ها، کارخانجات نساجی و سایر صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین مزایای لوله فلکسیبل هوا فویلی آلومینیومی داشتن انعطاف‌پذیری بالا در موارد مصرفی گوناگون است.

  • لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد.
  • لوله فلکسیبل به‌‌مانند معنی لغوی کلمه Flexible ، انعطاف پذیر بوده و در بخش‌‌های مختلف ساخت‌‌وساز یک ساختمان از آن استفاده خواهد شد.
  • از فلکسی تابلویی به عنوان لوله خرطومی پلاستیکی صنعتی نیز یاد می‌‌شود.
  • قیمت لوله فلکسیهمچنین با حذف افراد واسطه و دلالان اقتصادی شاهد کاهش هزینه خرید به شکل چشم‌گیری خواهید بود.

در هنگام خرید این لوله خرطومی فلزی نسوز باید علوه بر سایز، طول و ابعاد مورد نظر خود به جنس و مواد اولیه استفاده شده در روند تولید آن توجه نمایید. برای اینکه در صورت استفاده نکردن از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت ممکنه است این لوله‌ خرطومی های برق مقاومت خوبی در برابر عوامل بیرونی نداشته باشند و درنتیجه دچار آسیب رسیدن به سیم‌ها و کابل های عبور داده شده از درون آن شوند. پی وی سی ماده‌ای است که در برابر نورخوشید و رطوبت می‌تواند مقاومت خوبی از خود نشان دهد، بنابراین این لوله عمدتا برای محافظت سیم و کابل شبکه در محیط‌های مرطوب یا محیط‌های باز است.

لوله فلکسی عایق پلی استر فشرده  PL

لوله فلکسی خرید لوله فلکسی قیمت لوله فلکسیبل تهویه نظری

این لوله همانند نامش بیشتر در تابلوهای برق مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای فضاهای داخلی بیشتر مناسب است. شما می‌توانید برای خرید انواع لوله‌های فلکسی به سایت رهاورد مراجعه نمایید. از لوله خرطومی PL در مسیر رفت هوای در سیستم دریچه داکت اسپلیت، چیلرها و دستگاه‌های هواساز استفاده نمود. گلند لوله فلکسی در انتهای کابل منتهی به تابلو برق یا دستگاه خاص نصب شده تا میزان فشار وارده به دو سر کابل را کاهش دهد. لوله فلکسی برای محافظت از کابل های مختلف در محبط بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد .

لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. انعطاف بالا موجب استفاده از آن در سیستم‌‌های مکنده و دمنده شده است. با توجه به روکش دار بودن این لوله‌‌ها، امکان استفاده از آن در زیرزمین نیز وجود دارد.

عدم‌جذب رطوبت، وزن کم و نصب آسان نیز از دیگر خصوصیات مثبت فلکسیبل PL بوده و آن را گزینه مناسبی جهت استفاده در انواع سیستم سرمایش و گرمایش هوا ساخته است. دو لایه کناری از جنس آلومینیوم و لایه وسطی از عایق پلی استر بوده و از خاصیت انعطاف‌‌پذیری، کشسانی و مقاومت در برابر رطوبت، بخار و حرارت بالای مناسبی برخوردار است. لوله فلکسیبل به‌‌مانند معنی لغوی کلمه Flexible ، انعطاف پذیر بوده و در بخش‌‌های مختلف ساخت‌‌وساز یک ساختمان از آن استفاده خواهد شد. این محافظ به شکل کانال ادامه‌‌دار، منعطف و با سطح مقطع گرد توانایی پوشش اضافی برای انواع سیم و هادی را دارد. لوله خرطومی فلکسیبل فلزی از جنس تمام فلز بوده و معمولا در لوله کشی های برق در داخل سوله ها استفاده می شود. این مدل از لوله خرطومی برق از جنس گرانول پی وی سی یا پلی‌ آمید می‌باشند که در برابر آتش و حرارت مقاوم هستند و احتمال آتش گرفتن آن ها بسیار کم می‌باشد.