لیست قیمت باکس و کتابخانه 7 آبان ایمالز

شما می توانید کتابخانه مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از سایت آف دکور خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. کتابخانه های در دار دو دسته هستند دسته اول کتابخانه های کلاسیک هستند که بخشی از درب آنها شیشه ای است، دسته دوم نیز کتابخانه های مدرن هستند که درب چوبی دارند. کتابخانه هایی که درب چوبی دارند را بهتر است در اتاق خواب بگذارید. کتابخانه های فلزی مدل های خاصی داشته و برای دکوراسیون های مدرن مناسب هستند. این کتبخانه ها مستحکم و مقاوم بوده و معمولا برای نگهداری وسایل تزیینی مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید کتابخانه خانگی مدل Fh103

به طور کلی این اسباب، معمولا بدون درب هستند پس اگر در مورد کتاب هایتان حساسیتی ندارید و در بود و نبودتان اجازه دسترسی به آن ها را به دیگران می‌دهید، بهتر است از قفسه های باز استفاده کنید. اما اگر دارای کتاب هایی هستید که خصوصی است می توانید از نوع درب دار آن که قفل هم می‌شوند استفاده کنید. قفسه های کتاب دیواری نیز برای فضاهای کوچک مثل آپارتمان ها و خانه هایی که فضای کمی دارند طراحی و ساخته شده اند که هم از لحاظ بصری بسیار شیک و زیبا بوده و هم امکان استفاده حداکثری از فضای اتاق را به شما می‌دهد.

خرید مدل کتابخانه شیشه دار (ایران میز)

یکی از ملزومات زندگی افراد کتابخوان، کتابخانه، شلف و قفسه‌های دیواری است. کتابخانه‌های قدیمی، شامل یک فضای چهارگوش با طبقه‌های متعدد بودند؛ اما امروزه با روی کار آمدن انواع طرح‌های مختلف و دکوراسیون متنوع خانه، می‌توانید کتابخانه و شلف و قفسه‌های دیواری با شکل و شمایل مختلف را خریداری کنید. قیمت کتابخانه با توجه به جنس آن، تعداد طبقات و ارتفاع متفاوت خواهد بود. برای خرید کتابخانه باید فضای خانه و بودجه خود را مد نظر قرار دهید و برای خرید اقدام نمائید. نمی خواهید هزینه کنید و دنبال خرید کتابخانه ارزان قیمت می گردید ؟ خرید یک قفسه کتاب دست دوم از دیوار یا شیپور، می تواند راه حل خوبی برای افرادی باشد که می خواهند هزینه کمی بپردازند.

  • به همین خاطر است که کتابخانه چوبی محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل موجود در قیمت کتابخانه لوکس بازار است.
  • این کالا در چندین بود مختلف قابل تولید است و متناسب با افزایش طول این کالا به تعداد طبقات کتاب افزایش ..
  • از میان مدل های این قفسه ها، می توان کتابخانه ی دیواری شیک و مدرن را نام برد.
لیست قیمت باکس و کتابخانه 7 آبان ایمالز شما عزیزان چه در حال دیزاین یک اتاق کوچک یا ساختن یک خانه سفارشی باشید، زد دیزاین بهترین، سریعترین و مقرون به صرفه ترین راه برای یافتن ایده ها و طراحی های خاص برای تکمیل پروژه تان می باشد. از آن جا که هدف مدیران مجموعه زد دیزاین، طراحی و ساخت ایده های جدید و نو می باشد ؛ جای محصول پرطرفداری چون کتابخانه و شلف های مدرن بسیار خالی بود . از این رو با استفاده از بهترین اسلب های طبیعی نظیر چوب گردو، راش، روس، سنجد، توت، توسکا و بسیاری از چوب های با کیفیت دیگر، چندین مدل کتابخانه روستیک طراحی و به تولید رسانده ایم .

قفسه کتاب چوبی یکی از انواع کتابخانه و بیش از سیصد مدل محصولات دکوراسیون داخلی است که در چوب فروش عرضه می‌شود. انواع مدل کتابخانه، کمد کتابخانه، کمد زونکن، میز اداری و انواع محصولات کاملا سفارشی مانند پارتیشن، میز گروهی و … با مشاوره و طراحی رایگان در اختیار خریداران قرار گرفته است. برای استفاده از طیف گسترده خدمات چوب فروش می‌توانید از مشاوره رایگان استفاده نمایید.

در صورت اتمام موجودی کتابخانه و سایر محصولات چوبی، حداکثر زمان تحویل 10 روز کاری خواهد بود. فراموش نکنید که کلیه محصولات بلج با تضمین سلامت به شما مشتریان عزیز عرضه می‌شود. شما عزیزان می‌توانید انواع محصولات دکوراسیون خانگی مانند کتابخانه دیواری ارزان یا کمد لباس ریلی را که همه آن‌ها در گروه تولیدی بلج ساخته می‌شوند، فقط با چند کلیک خریداری کنید. انواع کتابخانه در طرح ها، مدل ها و جنس های متنوع و گوناگون برای دوستداران کتاب و دکوراسیون های جذاب، در لیست زیر موجود است. براساس سلیقه و بودجه ی مورد نظر، می توانید با همه نوع قیمتی بهترین کتابخانه را از میان مدل های زیر انتخاب کنید.