نمونه سوالات آیین نامه 1402 + آزمون کاملا رایگان قبولی 100% | driveing

که در این صورت دیگر هیچ نیازی به خواندن کتاب آیین نامه با آن حجم زیاد و حوصله سر برش را نخواهید داشت . اگر زود تر متوجه این سایت و و محتواش می شدم می تونستم همون دفعه اول آزمون آیین نامه رو قبول بشم. بله این مجموعه تستهای اصلی هستند و نیاز به مطالعه تستهای قدیمی نیست همین موضوع باعث میشه در وقت خود صرفه جویی کنید با چند ساعت مطالعه به راحتی می توانید بسته طلایی را مطالعه کنید. این آزمون‌ها علاوه بر این که شما را کاملا آماده قبولی در آزمون می‌کند برای کسب تجربه و مهارت کافی قبل از شرکت در آزمون اصلی نیز به کار می‌رود. یکی از نکات مهم برای شرکت در آزمون آیین‌نامه این است که مطالب آن را به‌خوبی درک کنید.

سخت ترین سوالات آیین نامه چیست؟

پاسخنامه‌ هایی ارائه شده توسط وب سایت های برتر آموزشی آیین نامه باید معتبر و چک شده باشد. این وب سایت اقدام به جمع‌آوری سوالات جامع و کاملی از آزمون های رانندگی نموده است به طوری که کاربران به راحتی توانایی دستیابی به مجموعه کاملی از سوالاتی که در آزمونها طرح میشود را در اختیار داشته باشند. برای قبولی در آزمون مقدماتی، مطالعه تست زنی آزمون های مقدماتی کفایت می کند. هرچند پیشنهاد ما این است که آزمون های اصلی را نیز مطالعه نمایید. هر یک از آزمون های مقدماتی و اصلی شامل 30 سوال می باشند و برای قبولی در هر کدام از این آزمون ها شما می بایست حد اقل 27 پاسخ صحیح داشته باشید. به عبارت دیگر شما مجاز هستید حداکثر 3 غلط داشته باشید و تعداد غلط بیشتر از 3 به منزله مردودی شما در آزمون می باشد.

اپلیکیشنی برای کمک به شما در روند گرفتن گواهینامه رانندگی

با این حال، آیین نامه راهنمایی و رانندگی تنها بخشی از فرایند دریافت گواهینامه رانندگی است. افراد برای دریافت گواهینامه رانندگی باید در کلاس های آموزشی رانندگی شرکت کرده و بعد از گذراندن آزمون های نظری و عملی، می توانند گواهینامه رانندگی خود را دریافت کنند. به همین دلیل، رعایت قوانین و مقررات آیین نامه راهنمایی و رانندگی، از اهمیت بسیاری برای افرادی که به دنبال دریافت گواهینامه رانندگی هستند، برخوردار است. سلام کاربر عزیز به سایت آموزشگاه رانندگی سبقت خوش آمدید اگر قصد گرفتن گواهینامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) را دارید با ما همراه باشید تا به شما کمک کنیم در سریع ترین زمان ممکن در آزمون آیین نامه قبول شوید. بسیاری از هنرجویان با وجود زدن تست‌ها روز آزمون مردود می‌شوند. زیرا همان پاسخ غلطی که در هنگام زدن تست‌های آیین نامه زده اند، در آزمون اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی نیز انتخاب می‌کنند.

در واقع نیاز است که جلوی افسر راهنمایی رانندگی مواردی همچون دور دو فرمان، دور یک فرمان , پارک دوبل , سوالات آیین نامه 1402 دنده عقب و …را امتحان دهید. در نگاه اول این موارد بسیار ساده و ابتدایی به نظر می رسد. پس بهتر است در گام اول تمرین بسیاری بکنید و پس از آن با آرامش روانی در آزمون شرکت کنید. برای قبولی در این دو آزمون‌ نیاز است که منابع مطالعه شود، نمونه سوالات را در اختیار داشته باشید. برای داشتن سوالات جدید باید جستجوی زیادی انجام داد، هزینه زیادی صرف کرد و زمان زیادی هدر داد. ناصرالدین‌شاه با سفر به فرانسه اولین بار اتومبیل را مشاهده کرد.

  • یعنی اصل سوالات را دانلود و آن را به صورت دقیق در مدت زمانی کوتاه تر مطالعه کنید.
  • ما در این سایت به شما کمک می کنیم با آزمون های آزمایشی آیین نامه اصلی رانندگی با جواب در سال 1402 خود را محک بزنید و یا ازمون ایین نامه آنلاین بخوانید و آن ها را یاد بگیرید تا باعث افزایش دانش شما در این زمینه بشود.
  • مزیت این آموزش این است که شما بدون نیاز به خواندن کتاب می توانید آیین نامه را براحتی یاد بگیرید.
  • فایلی که در اختیار دارید رو کامل بخوانید مثل تمامی کاربران به راحتی در امتحان آیین نامه قبول می شوید .
  • که ما در همین صفحه اصل سوالات سال 1402 , با آخرین تغییرات را برای شما قرار داده ایم .
شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که دریافت و دانلود سوالات آیین نامه اصلی چه فایده ای دارد؟! اما تجربه ثابت کرده است هر ساله تعداد زیادی آزمون آیین نامه اصلی در کشور برگزار می شود که سوالات این آزمون، هر ساله تکرار می شوند. به طور قطع مطالعه سوالات سال های قبل می تواند کمک زیادی به متقاضی دریافت گواهینامه رانندگی کند. آزمون آیین نامه اصلی شامل بخش ها و مفاهیم متعددی است که به صورت مدون و کامل در کتاب راهنمای دریافت گواهینامه درج شده است. نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی 97 در بسته بنفش دکتر رانندگی می باشد برای دانلود بسته بنفش و قبولی راحت تر در آزمون آیین نامه مقدماتی راهنمایی و رانندگی می توانید بر روی سوالات آیین نامه مقدماتی کلیک کنید .

اهمیت دانستن آیین نامه در آزمون شهر

نمونه سوالات آیین نامه 1402 + آزمون کاملا رایگان قبولی 100% | driveing