وکیل خانواده ، پیگیری 100 % امور خانواده با وکیل خانم وکیل فرنیان فر

رسیدگی به این پرونده‌ها در شرایط عادی نیازمند رفت‌وآمدهای مداوم و طولانی است. این کار علاوه بر صرفه هزینه زیاد برای شما می‌تواند از نظر گرفته شدن وقت و همین‌طور قرارگرفتن در معرض بیماری نیز مسئله‌ساز باشد. احتمالاً این سؤال برای شما ایجاد می‌شود که وظایف وکیل خانواده چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که اولین مسئله مربوط به اختلافات خانوادگی است. تصور کنید که خانمی خواهان دریافت نفقه، مهریه و طلاق گرفتن از همسر است.

موسسه حقوقی وکلای رای مثبت با استفاده از دانش حرفه ایوکیل پایه یک دادگستریاعم از خانم و آقا همراه و راهگشای دعاوی خانواده موکلین خود اعم از مطالبه مهریه، طلاق،استرداد جهیزیه، نفقه، تمکین، ازدواج مجدد،حضانت، ملاقات فرزند و غیره می باشد. زمانی ‌که عقد نکاح واقع می‌شود، مرد موظف است که مالی را به ‌عنوان مهریه به همسرش بدهد. مهریه ممکن است مادی یا غیرمادی، عین معین یا وجه نقد یا یک حق باشد. در هر صورت مرد مکلف است، هر زمان که همسرش، مهریه خود را مطالبه کند، آن را به او بدهد. اگر شما قصد دارید، برای دریافت مهریه علیه همسرتان طرح دعوا کنید، بهتر است که با استفاده از تخصص و تجربه بهترین وکیل خانواده، برای این ‌موضوع اقدام کنید.

مسلما همه ما برای یکبار هم که شده این ضرب المثل را شنیده ایم که می گویند، پیشگیری بهتر از درمان است. به همین سبب افراد کثیری که به علل گوناگون امکان مراجعه حضوری به وکیل خانواده تهران را ندارند ، می توانند به صورت تلفنی و یا آنلاین با او در ارتباط باشند و مسائل خود را ، مطرح کنند . وکیل خانواده و طلاق ، وکیلی است که از دانش و تجربه کافی در این زمینه ، برخوردار می باشد به گونه ای که می توان با خاطر آسوده ، مسائل و مشکلات حقوقی خود را با او مطرح کرد .

به گفته وکیل خانواده مرد می تواند با رعایت شرایط مقرر در قانون مدنی و پرداخت کلیه حقوق مالی زن مانند مهریه ، نفقه، اجرت المثل و شرط نصف دارایی در صورتی که در عقدنامه ذیل آن را امضاء نموده باشد در هر زمان برای طلاق اقدام نماید. در واقع در برخی موارد ، هدف یکی از زوجین جدایی و طلاق نیست بلکه او قصد دارد تا با این کار ، همسرش از جدیت او به خود بیاید و در نتیجه در زندگی مشترکشان ، تغییراتی مثبت ایجاد کند ( هر چند که این روش ، روش درستی نمی باشد ) . به همین خاطر بهترین وکیل خانواده در این خصوص ، فردی می باشد که در چنین مواردی به چند صورت مختلف عمل کند .

عدم ثبت ازدواج جرم است و مجازات دارد و مجازات آن ( تا یک سال حبس ) می باشد. نحوه مطالبه مهریه به این صورت می باشد که زن از دو روش و راه می تواند برای دریافت آن اقدام کند. راه اول مطالبه مهریه از طریق دادگاه خانواده و راه دوم مطالبه آن از طریق اجرای ثبت میباشد. بعد از طلاق گرفتن زوجین و مشخص شدن شرایط حضانت فرزند، قانون این اجازه را به پدر یا مادری که حضانت به عهده او نمی باشد داده است تا در زمانی مقرر اقدام به ملاقات با فرزند خود کند.

در صورت نیاز به وکلای متعدد در پرونده بدون اتلاف وقت هر دو وکیل با قید توکیل از بین وکلای موسسه در اختیار شما قرار خواهد گرفت و در صرفه جویی هزینه های حق الوکاله و… به نفع موکل می باشد. زن و شوهری که صاحب فرزند می‌شوند باید بتوانند به ‌طور کامل او را حمایت و تربیت کنند. یعنی پدر موظف است هزینه‌های درمان، بهداشت، خوراک و پوشاک فرزندش را برای او فراهم کند.

  • در این شرایط وکیل خانواده شخصی است که می تواند به مسائل پیش آمده رسیدگی کند.
  • حجم زیادی از دعاوی موجود در دادگاه ها را دعاوی خانواده تشکیل داده اند.
  • بنابراین باید در نظر داشت مرد به تنهایی نمی تواند زن را از اشتغال به شغل خود منع نماید.
  • وکیل خانواده و طلاق ، فردی متخصص و کار بلد است که در تمام مسائل حوزه حقوق خانواده ، فعالیت می‌ کند و از تجربه بسیار زیادی در این زمینه ، برخوردار است .
  • همچنین برای افرادی که نیازمند تنظیم دادخواست و لوایح حقوقی هستند متون مورد نظر را توسط بهترین وکیل پایه یک دادگستری ارائه می‌دهد.
  • او باید همه تلاش خود را برای بقای کانون گرم خانواده‌ها انجام دهد و برای دعاوی خانوادگی مانند طلاق در درجه اول به برقراری صلح بین زن و شوهر فکر کند.

تنها راه تعریف شده قانونی برای واگذاری حق طلاق اعطای وکالت از سوی زوج به زوجه است و بدین صورت می‌تواند وکالت در انجام این کار را به خود زوجه محول نماید . شما می توانید به کمک موسسه تهران وکیل از بروز مشکلات احتمالی پس از ازدواج یا در زمان طلاق جلوگیری نمایید و با آگاهی کامل در مورد آینده خود تصمین بگیرید. این نوع دعاوی اختصاص به روابط دعاوی خانوادگی همچون طلاق و مهریه و نفقه و حضانت است که عمدتاً ناشی از احوال شخصی ایشان است . زمانی که یک وکیل مأمور می‌شود که یک پرونده را همراهی کند، باید اسرار این پرونده را در دل خود نگه دارد و آن را نزد دیگران بازگو نکند چرا که موکل به وکیل خود اعتماد کرده و از او کمک می‌خواهد. پس آنچه وکیل کیفری به موکلین خود توصیه می نماید این است که اول هدف اصلی خود از مراجعه به وکیل را با مشاور و روانشناس در میان بگذارند به عنوان مثال با مشورت مشخص نمایند قصد و نیت گرفتن طلاق است و یا این که هدفشان صرفاً جنبه مالی دارد . متاسفانه دیده شده اختلافات خانوادگی در برخی موارد با کش مکش های بسیار درگیری‌های شدید همراه شده و بعد از طلاق نیز زوجین در جهت انتقام گیری از یکدیگر سال ها به اقامه دعاوی متعدد مشغول هستند ، این عامل نه تنها سلامت روحی افراد را از بین خواهد برد بلکه عمر ارزشمند و نعمت بسیار بزرگ حیات رانیز تلف می کند .

وکیل خانواده به وکیلی گفته می شود که متخصص دردعاوی خانوادگی است . دعاوی خانوادگی به آن دسته از دعاوی گفته می شود که مخصوص روابط خانوادگی و فردی میان اشخاص حقیقی می باشد و بر خلاف دعاوی کیفری که مربوط به جرایم و مجازات هاست و بر خلاف دعاوی مربوط به اموال و مالکیت ، این نوع دعاوی اختصاص به روابط خانوادگی و شخصی میان افراد دارد که عمدتا ناشی از احوال شخصیه ایشان است . شروط ضمن عقد به مجموعه تعهداتی گفته میشود که در هنگام ازدواج و با توافق زن و شوهر، مشخص میگردد و معمولا در سند رسمی ازدواج ثبت می گردد و زوجین با امضای خود این شروط را تایید میکنند، به همین دلیل نیز شروط ضمن عقد دارای اعتبار قانونی میباشند و میتوان در دادگاه به انها استناد کرد. در مواردی که زن از مرد خود تمکین نکند و بدون اینکه مانع قانونی وجود داشته باشد از انجام وظایف زوجیت ممانعت کند، مرد میتواند حق نفقه او را پرداخت نکند.

الترام عملی به تعهدات وکیل در قبال افراد ثالث، چرا که وکیل از سوی او انجام وظیفه نموده است. اگر مادر هم توانایی ندارد، اجداد و اجداد مادری ( پدربزرگ و مادربزرگ مادری ) باید نفقه کودک را بدهند. اگر زن در حال مرض، شوهر کند و به همان مرض بمیرد شوهرش اگر چه با او نزدیکى نکرده باشد، از او ارث میبرد. اگر نامزدی به هر دلیل بر هم بخورد ، هر کدام از پسر و دختر می توانند هدایایی را که به طرف مقابل داده اند ، پس بگیرند (مانند طلا و جواهرات ، اتومبیل ، موبایل و … ) . اگر هدایای تقدیمی، از بین رفته باشد، قیمت واقعی آنها به کسی که هدایا را داده اعطا خواهد شد .

وکیل خانواده ، پیگیری 100 % امور خانواده با وکیل خانم وکیل فرنیان فر