چگونگی تولید محتوای سئو بیس

بلاگهایی با بیش از یک نویسنده میتوانند از سئو به روش مستقیم و غیرمستقیم سایت seocentro بهرهمند شوند. موتور جستجوگر آنها بهطور تخمینی بیش از ۹۰درصد بازار را در اختیار دارد و در نتیجه هر روز تقریباً سه و نیم میلیارد جستجوی شخصی را روی سیستم عامل خود انجام میدهد. از آنجایی که از این صفحه فقط برای ورود به قسمت بک اند سایت استفاده می شود، منطقی نیست که ربات های موتور جستجو وقت خود را برای خزیدن در آن تلف کنند. به همان روشی که یک روبات. ۱۰ نکته ای که به آن ها اشاره خواهیم کرد، در بهینه سازی گوگل بات و توسعه وب سایت شما کمک شایانی می کند. با توجه به محتوای جدید و مطالب موجود که اخیراً تغییر یافتهاند، خزندگان وب به کشف دادههایی از جمله URL، نقشههای سایت و کدهای مربوطه میپردازند تا انواع محتوای نمایش داده شده را کشف کنند. به گفته آنها، جدید بودن ویدیو و عملکردهای بارگذاری کانال مهمترین عوامل هستند. در این زمان، نخستین وب سایت در جهان راهاندازی شد و پس از آن بهسرعت به تعداد وبسایتهای اینترنتی افزوده شد.

با توسعه تکنولوژی و دانش روز جهان چیزی که قبل از قبلی رونق پیدا کرده مارکتینگ و بیزینس اینترنتی هست. با اینکه گوگل و سایر موتورهای جستجو زیاد علاقه ای به افشاگری درباره الگوریتم ها و نحوه رتبه دهی به سایت ها ندارند ولی افرا مختلفی در سرتاسر جهان به عنوان سئوکار مشغول پیدا کردن تکنیک های نوین در این زمینه هستند و طبیعتا در وب بنا به اهداف مختلفی که دارند این موارد را به سایرین به اشتراک قرار می دهند. گوگل به دنبال سیگنالهای رتبهبندی مثبت و منفی مانند کلمات کلیدی و بهروز بودن سایت میگردد تا بتواند بفهمد هر صفحه تازهای که ایجاد شده مفید است یا نه. فرآیند نمایهسازی و فهرستسازی زمانی است که آنها دادههای وبسایت را برای سیگنالهای رتبهبندی مثبت یا منفی مرور میکنند و آن را در مکان صحیح روی سرورهای خود ذخیره میکنند.

افرادی که این سایت را با جستجوی گوگل یا یاهو پیدا کردهاند بیشتر احتمال دارد که آن را در فیس بوک، توییتر یا سایر رسانهها هم ببینند. هر پلتفرم از یک سری عوامل رتبهبندی منحصربهفرد استفاده میکند تا تعیین کند که وبسایتها در کجای نتایج جستجو قرار میگیرند. در حالی که کاملاً در مورد نحوه دقیق عملکرد الگوریتم آنها بیاطلاعیم، اما خود گوگل برخی از زمینههای سطح بالا در مورد چگونگی اولویتبندی وبسایتها در صفحه نتایج را ارائه داده و درباره آنها راهنماییها را در سطح عموم توضیح میدهد. در نوشتن نام ربات گوگل یا نام صفحاتی که میخواهید آنها را پنهان کنید نباید اشتباه نوشتاری داشته باشید.

یا نشان دادن یک فرایند که به کسبوکار شما ارتباط دارد نیز پیشنهاد خوبی است؛ بهعنوانمثال فرض کنید یک لولهکش از فرِایند رفع مسدودیت یک سینک ویدیو تهیه میکند. اینکه صفحهی تازه ایجاد شده و یا تازه بروز شده به چه کلیدواژههایی مرتبط است، در این مرحله انجام میشود. در این تکنیک به هیچ وجه از فریبکاری استفاده نشده و همه کارها دقیقا براساس قوانین انجام میشود. اینها همه با هم کار میکنند تا به گوگل کمک کنند که مناسبترین محتوای ممکن برای کاربران پیدا کرده و ارائه دهد. همه این دادهها باید به روشی ارائه شوند که برای مخاطبان نهایی راحت و در دسترس باشند.

عملا فایل ربات از طرف مدیر سایت برای موتورهای جستجو تهیه و ارائه می شود. البته حتی اگر مکان نقشه سایت XML را در ربات ها مشخص نکنید، موتورهای جستجو همچنان قادر به یافتن آن هستند. این بدان معناست که برخی سایتها نتایج خود را با نظم دیگری ارائه میدهند یا حتی ممکن است در کل نتایج کاملاً متفاوتی نشان دهند. همچنین افرادی که در لحظه آماده دریافت خدمات یا خرید محصولات هستند از طریق سرچ در گوگل وارد سایت شما می شوند و این امر به معنی فروش و کسب در آمد می باشد. محتوا باید مزایای رقابتی محصولات را نشان داده و به تمام سؤالات کاربران پاسخ دهد.

شما باید هر بار که محتوای جدیدی منتشر می کنید، بهترین روش های فوق را دنبال کنید اما همزمان باید یک استراتژی محتوا داشته باشید. اما چطور می توان در میان این همه رقیب و حتی سایت هایی که قبل از شما جایگاه اول ( لینک اول ) را در گوگل فتح کرده اند ، جا باز کرد؟ خب ، اگر لینکی در وب سایت دیگری مرده است ، می توانید به مدیر وب سایت آن صفحه اطلاع دهید و از آنها بخواهید که به جای آن ، لینک مرده را با یک لینک به وب سایت خود جایگزین کنید. بدون شک با افزایش روزبه روز میزان جستجوها و اینترنی شدن کسب و کارها، تمامی بیزینس های موفق به دنبال دست یافتن به جایگاه های برتر گوگل هستند، هوشیار باشید که از رقبای خود عقب نمانید. به همین دلیل باید گوگل را به نحوی هدایت کنیم که صفحات سایت ما به صورت صحیح و طبق برنامه ایی که برای سئو سایت داریم ایندکس شود. با بهینه سازی داخلی ، شرکت خدماتی شما بر بهینه سازی ویژگی های وب سایت شما برای موتورهای جستجو مانند Google متمرکز است. برای استفاده از این امر و جلب کاربران به سمت برند یا فروشگاه اینترنتیتان، وبسایت شما باید در یکی از موقعیتهای برتر ظاهر شود.

با کمال میل ما مشتاق به پاسخگویی به شما عزیزان هستیم. قابلیت استفاده همهچیز را از سرعت سایت گرفته تا پاسخگویی پوشش میدهد. این بخش تکنیک ها و فعالیت هایی را شامل می شود که نتیجه ی آن باعث بهبود سئو و رتبه وب سایت شما می شود. در هر دقیقه ۳۰۰ ساعت ویدیو در یوتیوب بارگذاری میشود و تقریباً یک و نیم میلیارد کاربر در این پلتفرم فعالیت دارند. در حالی که گوگل توضیح نمیدهد عمل خزیدن در هر سایت چندبار انجام میشود، هر محتوای جدیدی که به محتوای موجود مرتبط باشد، در نهایت نیز پیدا شده و به آن وصل میشود.

با نگاهی کلی به تاریخچه سئو در مییابیم که موتورهای جستجو و در رأس آنها گوگل، بهطور مستمر درحال تلاش برای ارتقا و بهبود فرایندهای رتبهبندی خود هستند تا بهترین تجربهی ممکن را برای کاربران خلق کنند. یک استراتژی SEO قدرتمند، این امکان را فراهم میکند تا برندها بتوانند وب سایت و محتوای خود را مطابق با نتایج موتور جستجو بهینه سازی کنند. در بهینه سازی تصاویر برای موتورهای جستجو باید مواردی را رعایت کنیم از جمله: نام تصویر، که باید مرتبط، مختصر و مفید باشد. نفعی هم که برای سایت مقصد دارد این است که یک محتوای اورجینال و ناب را به صورت رایگان به دست آورده.

سخت ترین و پیچیده ترین نوع سئو مربوط به فروشگاه های اینترنتی می شود ، مخصوصا اگر آن فروشگاه بزرگ و دارای محصولات زیادی باشد. در همان زمان، «اینترنت» به معنای هرگونه کار اینترنتی با استفاده از TCP / IP هم به کار میرفت. وبسایت builtin هم درآمد سئو را در این زمان در آمریکا حدود 52000 دلار اعلام کرده است. در سال ۲۰۱۶ رکورد خرید از فروشگاههای آمریکا شکسته شد. در حدود نیمی از خردهفروشان میگویند که مشتریان حتی اگر در نهایت برای خرید بهطور حضوری به فروشگاه بروند، باز هم دوست دارند در اینترنت و بهصورت آنلاین تحقیق کنند. فراتر اینکه آنچه را که می توانید هنگام صرف مبالغ مختلف در سئو انتظار داشته باشید، به شما نشان خواهیم داد.

همانطور که در بخشهای قبلی توضیح دادیم، هر موتور جستجو به روش خاص خودش به جستجوی نتایج جستجو میپردازد. با این حال چند عامل دیگر هستند که به نظر میرسد یوتیوب بر روی آنها نیز حساسیتهای خاص خودش را دارد. آنها اطلاعات گستردهای را از یک وبسایت میگیرند، آن را تجزیه میکنند و تصمیم میگیرند که چقدر خوب به یک سؤال خاص پاسخ میدهد. این درک همچنین به شما کمک میکند تشخیص دهید که چرا محتواها در رتبهبندی خوب یا بدی قرار میگیرند و به نتیجه نمیرسند. رباتهای خوب و رباتهای بد وجود دارند و یک نوع ربات خوب، ربات خزنده وب نامیده میشود. فایل robot.txt یک فایل متنی است که وب مسترها ایجاد می کنند تا به ربات های وب (به طور معمول ربات های موتور جستجو) نحوه بررسی صفحات در وب سایت خود را آموزش دهند. کتاب بهینه سازی محتوا به شما کمک میکند که یک محتوای کاملا سئو بیس تولید کنید و آن را در وبسایت خود منتشر کنید. سئو کردن محتوا مهم است، زیرا به شما کمک می کند تا به طور پیوسته ترافیک بیشتری را به سمت وب سایت خود هدایت کنید.

هر میزان لینک وبسایت شما در کنار وبسایت های قدرتمند هم صنعت، توسط یک سایت سوم بیاید، قدرت هم استنادی برای سایت شما بیشتر شده و احتمال این که گوگل به وبسایت شما اهمیت بالاتری بدهد، بیشتر است. با توجه به این استراتژی که در رقابت سئو نیز کاربرد دارد ، چنانچه جایگاهتان در مقایسه با رقبا تغییر محسوسی نمی کند باید بدانید که زورتان با آرایش فعلی به آن ها نرسیده و مستلزم صرف انرژی زیادی هستید . قطعاً بخش اعظمی از این حوزه را به مقایسه رتبه و ارزش یک وب سایت نسبت به رقبای خود اختصاص میدهید. در مقایسه با سایر اشکال ابزارهای بازاریابی آنلاین، سئو می تواند به شما کمک کند تا با بازگشت سرمایه بهتر به اهداف تجاری خود برسید. سعی کنید پیرامون کلمات استخراج شده محتوای خود را پیش ببرید. منظور از طول محتوا تعداد کلمات و کاراکترهای می باشد. حالا باید علت این تفاوت را پیدا کنیم که چرا گوگل از این سایتها بیشتر خوشش می آید و رتبه بالاتری را به آنها می دهد؟ دلایل خاصی که باعث میشود فیلمهای خاص بالاتر از سایرین قرار بگیرند، مانند همه ویژگیهای گوگل، از نظر خارجی به وضوح تعریف نشدهاند. رتبه صفحه (PageRank) بهترین الگوریتم شناخته شدهای است که برای بهبود نتایج جستجوی وب استفاده میشود.

استفاده از تکنیکها در هر وبسایت و انتظار داشتن نتیجه یکسان از آنها ساده انگارانه است. تاثیر الگوریتمهای موتورهای جستجو بر نتایج جستجو بسیار مهم بوده و اطلاع داشتن درباره آنها ضروری است. در واقع سئو به منزله یک فعالیت بازاریابی ضروری به حساب می آید. برای مثال اگر سایت شما در حوزه تکنولوژی فعالیت دارد نباید به هیچ عنوان از سایتی که لوازم کودک بفروش میرساند لینک دریافت کرد! در فرآیند سئو ما باید از بهینه سازی فنی سایت گرفته تا تولید محتوا و فعالیت های خارج از سایت که در ادامه بیشتر به اونها میپردازم کار بکنیم؛ این که در شبکه های اجتماعی فعال باشیم، سایتمون رو توی سایت های دیگه معرفی بکنیم، مقالات با کیفیت و دقیق بنویسیم و این که بتونیم از نظر فنی سرعت سایت خودمون رو بهتر بکنیم و مواردی از این قبیل.