کابل و شارژر گرین اپل

کابل و شارژر گرین اپل

وقتی کابل شارژ را به گوشی خود متصل میکنید ولی شارژ شدن آغاز نمیشود، از خودتان چند بار کابل شارژر سامسونگ سوال خواهید پرسید. یعنی گوشی مشکل پیدا کرده است؟ باتری خراب شده است؟ سوکت شارژ ایراد پیدا کرده است؟ و شاید آداپتور شارژر گوشی آیفون 7 پلاس ایراد پیدا کرده! ولی در آخر متوجه خواهید شدکه این معضل به خاطر قطع شدن کابل شارژبوجود آمده است. همچنین این روکش کابل را در برابر له‌شدگی، کشیدگی و پارگی تا حدودی مقاوم می‌سازد.

کابل اصلی آیفون 13 پرومکس

همین کار ساده باعث می‌شود فکر کنید شارژر هم یک وسیله ساده‌ است؛ اما فقط اینکه تلفن همراهتان را شب به شارژ بزنید و صبح هم از برق بکشید، کافی نیست. آیا می‌توانید از همان کابل شارژر قدیمی، برای تلفن همراه جدیدتان هم استفاده کنید؟ آیا می‌توانید کابل شارژر خود را با بقیه افراد خانواده به اشتراک بگذارید؟ یا شاید هم تلفن همراه شما از یک شارژر کاملا منحصر به فرد استفاده می‌کند. آیفون های قدیمی دارای کابل 30 پین به USB یا کابل لایتنینگ اپل اصلی به USB و آداپتور شارژ USB بودند.

مزیت و معایب لوازم جانبی اپل

برخی دیگر از ویژگی کابل شارژر آیفون ایکس خدمتتان شرح می‌دهیم. این فناوری از مهمترین و پرکاربردترین مواردی است که حتما باید یک کابل داشته باشد. از این رو شرکت های تولید کننده گوشی با ساخت کابل هایی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع، در تلاش اند تا این زمان انتظار را کاهش دهند.

این کابل زیبا علاوه بر قابلیت شارژ، می‌تواند برای انتقال اطلاعات نیز مناسب باشد. با این کابل اپل می‌توانید از شارژرهای 29، 30، 61 و 87 وات استفاده کنید. اگر به دنبال یک کابل حرفه‌ای، مقاوم و باکیفیت هستید، پیشنهاد می‌کنیم این محصول را از دست ندهید. این کابل سه‌کاره کیفیت قابل توجهی هم از نظر ظاهری و هم از نظر سخت افزاری دارد.

از کجا باید کیفیت اصل و مناسبترین قیمت را پیدا نماییم؟ خب این که جایی را پیدا نماییم که بتوان به کیفیت محصولاتش اعتماد کرد کار راحتی نخواهد بود. چون که متاسفانه در حال حاضر حتی بسیاری از مغازه ها لوازم جانبی گوشی هم سیم شارژ iPhone 7 Plus فیک را با قیمت محصول اصلی به فروش می رسانند. گرچه، همیشه راههایی وجود دارد که بتوان با استفاده از آنها اصل و تقلبی بودن کابل شارژ اپل را فهمید.

بعضی اوقات با توجه به شرایط شما فقط به یک کابل بلند برای شارژ نیاز دارید، یکی از بهترین کابل های بلندبرای شارژی آیفون که مشاهده کرده ایم کابل باسئوس مدل CATLSP-B01 می باشد که بسیار قابل اعتماد است. اگر شما کابلی بلند را قبول دارید، این محصول برای شما بسیار مناسب است. کابل تبدیل سه کاره وایکینگز مدل aio-100 از سری محصولات این کمپانی بوده که قابلیت شارژ تمام اسمارت‌فون‌ها و یا تبلت‌ها را با پورت‌های لایتنینگ‌، USB-C و MicroUSB دارد. حداکثر سرعت انتقال شارژ این کابل 2.4 آمپر است که در محصولات کابل‌های سه کاره سرعت بسیار خوبی به شمار می‌رود. جنس نقاط مهم این کابل از فلز Zinc (زینک) بوده که باعث مقاومت حداکثری و زیبایی و کیفیت ساخت بالا شده.

در ادامه به المان هایی که باعث بالا رفتن طول عمر مفید و شناخت کابل با کیفیت در هنگام خرید کابل لایتنینگ آیفون می شوند پرداخته ایم. با توجه به این نکات خرید مطمئن و هوشمندانه ای خواهید داشت. فروشگاه باتری اورجینالبه عنوان یکی از فروشگاه های آنلاین معتبر در سراسر ایران آماده ارائه محصولات اصلی و اورجینال به تمامی متقاضیان می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کابل شارژر اصلی آیفون و نکات مربوط به آن بپردازیم. یکی از بهترین مدل های کابل شارژر آیفون که در بازار وجود دارد، کابل انکر مدل PowerLine+ است.

دسته آخر هم کابل لایتنینگ متراژ بالاست که با خرید این کابل از چسبیدن به پریز برق بی نیاز می شوید. کابل شارژر اصلی آیفون 6s Plus از نوع USB به لایتنینگ به طول 1 متر در صورت نیاز به آداپتور شارژر گوشی 6S Plus، می توانید از گزینه نوع درخواست، آن را انتخاب کنید. خبر خوب اینکه حتی اپل هم کابل شارژر USB-C را تصویب کرده‌است.