کلاهک کلبه ای هواکش کلبه ای بام کانال کولر

کلاهک کلبه ای هواکش کلبه ای بام کانال کولر

با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید. شیر دروازه ای کشویی سیم یکی از معتبر ترین برندها در صنعت شیر آلات برنجی در جهان می باشد. فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. آگهی خود را بلافاصله در همین موقعیت و در همین صفحه به صورت vip و بالا نشین نمایش دهید. روغنی و سیاه و آجدار و مشبک و توری انواع آهن نوردی ، هاترول ، یزدی فولاد اتومات ، فولاد… رنگی بصورت رول و شیت فابریک به شرط و با کیفیت عالی از ضخامت 0/18 میلی متر تا 0/7…

دریچه سقفی چهار طرفه

شکل ظاهری هر کدام از کلاهک‌های نام برده به شکل حروف انگلیسی H و T بوده و از ورود هرگونه جاندار، باد و بارش به محفظه دودکش جلوگیری خواهند نمود. جنس بدنه کلاهک از استیل، گالوانیزه یا بتن بوده و در ابعاد و سایزهای مختلفی قابل تولید خواهند بود. مدل‌های چهارگوش و گرد نیز از حالت‌ها خاص تولید شده کلاهک دودکش H بوده و امتداد این کلاهک باید 60 سانتی‌متر بالاتر از محل نصب و تلاقی کلاهک و دودکش باشد. ساخت و نصب انواع کانال کولر به صورت گرد و چهارگوش فروش و نصب و راه اندازی و اجرای کانال کشی پاکت اسپلیت ….

قیمت کلاهک پره ای

تهران بام عرضه کننده انواع کلاهک های دودکش مدرن و کانالهای تهویه که تهیه شده از انواع ورقهای گالوانیزه و استیل و آلومینیوم با ضخامت های مختلف به سراسر کشور میباشد . از جمله مزیت های این دودکشها داشتن توری برای جلوگیری از ورود پرندگان و حشرات و همچنین جلوگیری از ورود برف و باران به داخل محیط نصب شده میباشد. سقف تیغه کاور به سه صورت تک شیب، دو شیب و هلالی قابل ساخت و اجرا می باشد. برای تثبیت روکش درب در حالت مورد نظر، حاشیه 3 سانتی متری در قسمت پایینی درب از بیرون یا داخل تعبیه می شود که به وسیله پیچ و غلطک به محیط مورد نظر متصل می شود.

  • تعداد پره های کلاهک کلبه ای به طور معمول ۴ پره میباشد که این پره ها هم قابل افزایش میباشند .
  • از آنجا که میزان گرم و سرد شوندگی در سیستم دودکش موتورخانه متعدد و متوالی میباشد لذا امکان تعرق و انبساط و انقباض به شدت در این کلاهک کلبه ای بالا بوده و رفع معضل استهلاک منوط به کاربرد متریال خوب می باشد.به همین دلیل ضخامت ورق،نوع ورق و نوع پوششِ کلاهک کلبه ای از اهمیت خاصی برخوردار است.
  • درپوش گرد از آهن ساخته شده و جلوه زیبایی به سقف ساختمان ها می دهد.
لازم به ذکر است این نوع کلاهک دارای ابعاد استانداردی هم می باشد که به طور کلی در آن سایز و ابعاد ساخته می شود. ارتفاع استاندارد پایه کلاهک پره ای ۳۰ سانتی متر است و دارای چهار پره ی گریلی می کلاهک کلبه ای باشد. ولی باز هم یادآوری می شود که منعی در ساخت کلاهک پره ای با ابعاد غیر استاندارد نیز وجود ندارد. با توجه به شکل نامناسب انتهای لوله های تهویه در پشت بام ساختمان، امکان ادغام خروجی تمامی لوله های تهویه و نصب آنها در پایه روکش بیل برای ظاهری زیباتر وجود دارد.

اما معمولاً طبق سلیقه مشتری از ورق فلزی یک طرفه غنی با پوشش الکترواستاتیک در کوره ساخته می شود. اما محدودیتی در ضخامت ورق یا ابعاد کلاهک تیغه نداریم و این کلاهک بنا به درخواست کارفرما ساخته و ارائه می شود. البته روکش تیغه دارای ابعاد استاندارد نیز می باشد که معمولا در این ابعاد تولید می شود.ارتفاع استاندارد روکش تیغه 30 سانتی متر و دارای چهار لت توری می باشد. اما باز هم ما شما را از ساخت ابعاد تیغه های غیر استاندارد منع نمی کنیم.