کوینکس (CoinEx) – بررسی ویژگیها و کارمزد صرافی کوینکس -ایران ارز دیجیتال

هم چنین امکان شرکت در دوره ارز دیجیتال و یا استفاده از دوره غیرحضوری ارز دیجیتال نیز برای کاربران ایرانی در مجموعه کانون بورس وجود دارد تا حرفه ای ترین مطالب آموزشی را در این باره در اختیار شما قرار داده باشیم. تمام کاربرانی که مراحل احراز هویت خود را تکمیل کرده باشند و در سرویس P2P صرافی هوبی حداقل ۱۰۰ دلار رمز ارز خریداری کنند مشمول دریافت سهمی از استخر جایزه به ارزش ۶۵۰۰ دلار به صورت توکن DOGE خواهند بود.

طبق آخرین بررسیهای صورت گرفته، صرافی CoinEx یکی از اصلیترین شرکتهای اینترنتی حوزه مالی در جهان است که در بسیاری از زمینهها پیشرو میباشد. Repayment: این بخش برای پرداخت بدهی شما میباشد که از طریق یکی از ارزهای اتریوم یا تتر صورت میگیرد. جزییات: سرویس Dual Currency سرویسی است که در آن کاربران با سپردهگذاری رمز ارزهای بیت کوین یا اتریوم میتوانند در تاریخهای تعیین شده سود خود را به صورت یکی از سه رمز ارز BTC, ETH, سایت صرافی کوینکس USDT دریافت کنند.

3. نوع شبکه را USDT-TRC20 انتخاب کنید.

کاربران ایرانی میتوانند بدون محدودیت در صرافی کوینکس فعالیت کنند. فرایند نحوه معاملات اوراق بهادار برای شرکتهایی است که در بورس رسمی ثبت نشده اند. کادر سوم، دارای (3 انتخاب) است که باید شما روی (USDT-TRC20) کلیک کنید. تعداد ارزهای پذیرفته شده در کوینکس بسیار زیاد است و مشکلی نخواهید داشت، اما در حال حاضر بخشی از معامله باید یکی از این ارزها باشد: بیت کوین، اتریوم، تترا یا USDT و بیت کوین کش، یعنی مثلا نمیتوانید ارز ریپل را مستقیما به ارز لایت کوین تبدیل کنید، ابتدا باید ریپل را به یکی از چهار ارز ذکر شده تبدیل کنید و سپس ارز مورد نظر خود را خریداری کنید. ارزدیجیتال کوینکس یا همون CET ارز مخصوص صرافی coinex هستش که در زمان انتشار این مقاله در رتبه 200 بازار ارزدیجیتال قرار گرفته این توکن در بستر اتریوم قرار داره. پشتیبانی میکند. از این رو انتخابی عالی برای افرادی است که تمایل دارند وارد بازار سرمایه گذاری ارز دیجیتال شوند.

همچنین کاربرانی که حداقل ۳ دوست را به این صرافی دعوت کنند و افراد دعوت شده شرایط طرح اول کمپین را اجرا کنند، مشمول دریافت بخشی از جایزه ۱۰،۰۰۰ دلاری به صورت توکن HT خواهند بود. سایت اصلی این صرافی میزبان چندین زبان بین المللی بوده و خدمات تجارت جهانی را در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا ارائه میکند. صرافی کوینکس یک ارائه دهنده خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال در سطح جهانی و حرفه ای است. هر کسی می تواند این دارایی های دیجیتال را ایجاد، خریداری کند و یا بفروشد. کوینکس یکی از صرافیهای پیشرو ارزهای دیجیتال و همچنین ارائهدهنده خدمات مبتنی بر بلاک چین است. سرویسهای صرافی کوینکس به دلیل بهروزرسانی سیستمهای معاملاتی این صرافی روز سهشنبه از دسترس خارج میشوند. در صفحه بعد، سایت به شما یک کلید پشتیبان میدهد که اگر نرمافزار گوگل شما پاک شد یا به هر دلیل قادر به دسترسی به موبایل خود نبودید، با آن کد بتوانید وارد حساب خود شوید.

ارز های صرافی کوینکس بسیار گسترده بوده و و بسیار زیاد می باشد. همچنین در سایت می توانید به صورت مستقیم هم دانلود کنید. صرافی کوینکس خیلی مجهز است و دارایی یک اپلیکیشن کامل در این زمینه است و شما به راحتی می توانید از پلی استور و یا گوگل پلی نصب کنید. 3. نوع شبکه را USDT-TRC20 انتخاب کنید. کارمزد این صرافی به نسبت سایر صرافی ها مقرون به صرفه تر است و این بدین معنی است که صرافی کوینکس هم مثل سایر صرافی های رمزارز، مقداری از هزینه ها را به عنوان کارمزد از شما کسر می کند. کاربران می توانند با استفاده از کارت های بین المللی، ارزهای خود را معامله کنند. در طرح اول این برنامه کاربران باید حداقل معادل ۴۰۰ دلار توکن BDT را به این صرافی واریز کنند.