پینچ ولو شیرپینچ ولوچیست لیست قیمت و نمایندگی فروش Pinch Valve | کسری سارانپینچ ولو شیرپینچ ولوچیست لیست قیمت و نمایندگی فروش Pinch Valve | کسری ساران

این شرکت پینچ ولو از سایز یک اینچ تا 14 اینچ را به تولید انبوه رسانده ودر اختیار مشتریان وکارفرمایان صنایع مختلف شیرآلات صنعتی در اصفهان میگذارد. بسته به نوع الاستومری که استفاده می شود، عملکرد پینچ ولو در دما و فشارهای کاری تعیین میشود. این مدل ولوها مناسب برای مواد آبکی مانند آهک، مایعاتی با ذرات معلق بالا و سیستم هایی که مواد پنوماتیک را حمل می کنند، هستند.

  • برش انواع کاشی، سرامیک و پرسلان با دستگاه آب برش
    کیفیت عالی

    برش در اندازه های مورد نیاز

    برش انواع قرنیز، سیگاری، نوار کاشی و …

  • در شیر پینچ از لوله لاستیکی استفاده می شود؛ این لوله به لوله پینچ (Pinch Tube) معروف است و مکانیزمی که با آن جریان را کنترل می کند نیز به مکانیزم پینچ معروف است.
  • به طور کلی به تمامی قسمت های قابل تعویض درونی پینچ ولو تریم ولو گفته می شود که به صورت عمده شامل دیسک،سیت،استیم می باشد.به طور معمول از نوع دیسک و سیت عملکرد شیر را مشخص می کنند.
  • اگر مایل به استفاده از این شیر هستید، حتماً انواع خاصی را که به دنبال آن هستید مانند شیرهای دستی، شیرهای برقی و سیستم های سیال شناسایی کنید تا بتوانید انواعی که شما برای سیستم های برقی، دستی و سیال نیاز دارید انتخاب کنید.
  • شرکت مبین فولاد آسیا به منظور عرضه و تامین قراضه های فولادی با استاندارد های بین المللی ، تمامی کالاها و خدمات خود را ضمانت
    می کند و همچنین در راستای قوانین تجاری و مالی و مالیاتی کشور عمل می نماید .

این خواص سبب کمترین آسیب به شیر می شود در نتیجه باعث عدم محدودیت در جریان میشود. حقوق و شرایط |
ورود |
ثبت نام |
آگهی ویژه |
قوانین |
درباره ما |
تماس با ما

جهت شروع درج آگهی، ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید و پس از پرکردن فرم ثبت نام آگهی خود را ثبت کنید. کلیه تجهیزات مربوط به مطب چشم پزشکی و بینایی سنجی
اتو رفراکتو کراتومتر-اسلیت لامپ-فروپتر-چارت ال سی دی-لنزومترچشمی و دیجیتال فول-تریال فریم-جعبه … با سلام فروشگاه تیونکس با بیش از ۱۱ سال سابقه درخشان در زمینه واردات و توزیع لوازم یدکی تویوتا در خدمت شما بزرگواران هست

لوازم یدکی تویوتا …

آگهی‌های ویژه: معدن

بنابراین از پینچ ولو برای کنترل دبی آب استفاده می شود و می توان آن را در حالت نیمه باز یا نیمه بسته استفاده کرد. پینچ ولوهای بدنه باز عموما برای سیالات غیر مضر، فشارها و دماهای پایین طراحی شده اند . این نوع محصولات نا هم مرکزی های اندک را تحمل نموده و جلوی انتقال لرزش های سیستم را می گیرد . همچنین این نوع شیرها از وزن کمتری برخوردار بوده و به سادگی تعمیر می شوند.

پینچ ولو خطی است یا دوار؟

گستره این محصولات از سایز 50 میلی متر تا 350 میلی متر بوده و دماهای 50- درجه سانتی گراد تا 160 درجه سانتی گراد را تحمل می کنند و همچنین فشار قابل اعمال به این محصولات از 0 تا 16 اتمسفر می باشد. پینچ ولو از جمله تجهیزات کنترلی می باشد که در صنایع مختلف با قرار گرفتن در مسیر خطوط انتقال به منظور قطع و وصل و تنظیم جریان در سیالات ساینده و خورنده،پودر ها،ذرات گرانول و … به کار برده می شود. این شیرها از جمله ساده ترین نوع ولو طراحی شده در صنایع می باشد که از آن ها در مواردی استفاده می شود که سیال سخت و دارای سایندگی و خورندگی باشد و استفاده از ولو های معمولی امکان پذیر نباشد.

این مدل شیر برای قطع و وصل و نگه داری جریان سیال در لوله انتخاب مناسبی است. با این وجود محدوده نگه داری سیال توسط این شیر بین ۱۰ تا ۹۵ درصد ظرفیت جریان است. ساختار این شیرها تشکل از یک لوله پلاستیکی و یک استراکچر یا بدنه فلزی است که اغلبا بدنه آنها به دو نوع بسته و باز تقسیم شده و وظیفه بدنه و اجزای آنها انجام عملیات باز و بست شیر و وظیفه تحمل فشار سیال را لوله لاستیکی انجام می دهد . پینچ ولو تا زمانی که دستگاه و تمام اجزای آن به درستی نگهداری شوند، قطعا می تواند تا سال ها بدون هیچگونه مشکلی کار کند. بسیار رایج است که این دستگاه فقط به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز داشته باشد و توزیع تمیز و دقیق سیال را چه با دست و چه حتی از طریق خط تولید تضمین می کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار