خرید چسب بتن استعلام قیمت چسب بتن شیمی ماهان

خرید چسب بتن استعلام قیمت چسب بتن شیمی ماهان

چسب ‌های کاشت میلگرد هیلتی در بسیاری از پروژه‌ های معتبر کاشت میلگرد استفاده شده است. انواع چسب بتن ها بسیار متنوع و زیاد هستند اما در حالت کلی دو نوع از این چسب ها وجود دارد. انواع چسب بتن امروز با ما همراه باشید تا در رابطه با انواع چسب بتن با یک دیگر صحبت کنیم اما قبل از آن بهتر است که یک تعریف کلی و جامع از چسب بتن داشته باشیم.

در صورت امکان مخلوط را در برابر باد و باران و آفتاب قرار ندهید. مخلوط به مدت 3 ساعت در 35 درجه سانتیگراد دارای کارایی است. اختلاط بایستی توسط همزن‌های قوی انجام شود، اگرچه تا 25 کیلوگرم را می‌توان با دست هم زد. باعث خسارت‌های اقتصادی و در نتیجه کاهش عمر مفید سازه‌ها می‌شوند.

موارد كاربرد چسب بتن

تا زمانیکه Dezobond P-1800 به طور کامل خشک نشده ، میتوان آن را با حلال شماره 2 تمیز نمود ولی پس از خشک شدن بایستی با ضربه و یا سوزاندن ابزار را تمییز نمود. به دلیل اینکه هوای سرد باعث تاخیر در گیرش Dezobond P-1800 می شود ، سعی کنید حتی الامکان از اجرای آن در دمای سرد خودداری شود . اگر چه Dezobond P-1800 در دماهای پایین نیز به آرامی سخت می شود ، دمای 7+ تا 10+ درجه سانتی گراد را می توان حداقل دمای کار لحاظ نمود تا اندود کاری با موفقیت انجام پذیرد. با توجه به خاصیت روان کنندگی Dezobond P-2200 دقت شود که اختلاط طولانی نشود ، مخلوط به مدت 3 ساعت در 35 درجه سانتیگراد دارای کارآیی است . در صورت امکان مخلوط را در برابر باد و باران و آفتاب قرار ندهید . کلیه حقوق مادی و معنوی وبسایت شهر نوین عمران و معماری متعلق به آقای اشکان رجبی است می‌باشد و قوانین حاکم بر ما، مبتنی بر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران است.

کاربرد های چسب لاتکس :

چسب بتن به‌صورت مایع و به رنگ شیری است که در صورت ترکیب شدن با ملات یا به صورت خالص، به صورت بی‌رنگ درمی‌آید. چسب بتن با خصوصیات خاصی که دارد در برابر آتش، حریق، نور، گرما، سرما، رطوبت و ضربه مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد. علاوه بر این، مقاومت و استحکام سازه را بالا می‌برد و از لحاظ اقتصادی نیز به‌صرفه است. این چسب می‌تواند سرعت عملیات ساختمان‌سازی را افزایش دهد و وزن کلی سازه را سبک‌تر کند. همچنین به دلیل ویژگی‌های خاص خود، ضد خزه و جلبک است و از خصوصیت آنتی باکتریال نیز بهره می‌برد. برای ترمیم بتن (ریختن بتن جدید روی بتن قدیمی) تنها تهیه ملات سیمانی کافی نیست و این اتصال میان بتن جدید و لایه بتن قدیمی یکپارچه نمی شوند.

محصولات مرتبط

علاوه براین، بهتر است در مکانی که سرمای زیر صفر دارد روی این سایت کلیک کنید نیز انبار نشود. برای استفاده از این چسب به عنوان دوغاب نیاز است که چسب بتن را با نسبت 1 به 1 با آب ترکیب کنید. در صورتی که ترکیب نهایی 1 کیلوگرم وزن داشته باشد، می‌توانید با استفاده از آن 10 متر مربع را پوشش دهید. در ضخامت های بالا استفاده از چسب بتن بصورت لایه لایه مناسب تر می باشد. به گونه ایی که ابتدا چسب روی بتن قدیمی ریخته شده و لایه نازک تا متوسطی از بتن جدید روی آن اضافه گردد و سپس از چسب رقیق شده استفاده شود.

  • احتمالاً، در حین ساخت و ساز یک پروژه برای شما نیز پیش آمده است که به قرار دادن میلگرد یا آرماتور در یک منطقه خاص نیاز داشته باشید و تغییراتی در سازه خود ایجاد کنید.
  • این محصول در حقیقت نوعی پلیمر امولوسیونی است که می‌تواند مقاومت کششی، مقاومت خمشی (تا 50%)، مقاومت سایشی، چسبندگی و دوام بتن، گچ یا آهک را زیاد کند و مانع از بروز ترک در آن‌ها شود.
  • هر چقدر ضخامت بتن کمتر باشد و یا نیروی بیشتری بر آن وارد شود، مصرف چسب بتن‌ بیشتر می‌شود.
  • از خواص مهم و کاربردی این محصول می‌توان به افزایش چسبندگی در بتن، افزایش نفوذپذیری بتن در برابر عوامل محیطی، کاهش انقباض و جمع شدگی، افزایش خاصیت الاستیسیته، افزایش دوام در مقابل عوامل فیزیکی و شیمیایی و… اشاره کرد.
  • شما می توانید برای ترمیم و مرمت ساخته های قبلی، جوش دادن ترک ها و یا اتصال های فلزی از این چسب استفاده کنید.