سئو چیست ؟ آموزش سئو برای افراد مبتدی نوین

پیشنهاد میکنیم با فریب دادن گوگل و استفاده از روش های دیگر سلامت سایت خود را به خطر نیاندازید. در نهایت باید بگوییم که سئو یعنی هر چیزی که به شما کمک میکند جایگاه بهتری در نتایج جستجو داشته باشید. همه تکنیک هایی که در گذشته یاد گرفتید را استفاده کنید ولی در نظر داشته باشید که در سال 2018 برندینگ، تجربه کاربری، طراحی زیبا و رعایت استانداردهای نگارشی را دست کم نگیرید.

  • به عنوان مثال منشن بدون لینک (میزان درج url وبسایت شما در سایت های دیگر بدون لینک شدن)، سوشال سیگنال، بوک مارک، تبلیغات برندینگ و … می تواند در استراتژی های سئو خارجی قرار گیرد.
  • Keyword یا کلمه کلیدی ایده و موضوعی است که مشخص می‌کند محتوا‌ی شما درباره چیست.
  • این اصطلاح مخفف User Interface است و منظور از آن هر چیزی است که کاربر در برخورد با سایت می‌تواند مشاهده کند و با آن سروکار خواهد داشت.
  • با فعالیت های سوشال مدیا مارکتینگ می توان سوشال سیگنال خوبی برای کمک به سئو سایت گرفت.
  • حالا در این مقاله درباره تکنیک‌های مختلف سئو (یعنی کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری) حرف می‌زنیم، با سئو داخلی و خارجی و نکات مهم هر کدام آشنا می‌شویم.

در نتیجه، آن وبسایت دیگر در هیچ یک از صفحات نتایج جستجو آورده نخواهد شد. سئو کلاه سیاه در واقع مانند تلاش کردن برای طی کردن راه صد ساله در یک شب است. دراین نوع از سئو تلاش می‌شود تا با استفاده از روش‌هایی که مطابقت چندانی با الگوریتم‌ها ندارند، رتبه و جایگاه سایت بهینه شود. در یک مثال اگر با هدف کسب جایگاه در دام “Keyword Stuffing” یا تکرار بیش از اندازه کلمات کلیدی بیفتید، در حال انجام سئو کلاه سیاه هستید.

به عبارت دیگر شاید دیگر نیاز نباشد جستجو کننده مجددا به صفحه نتایج گوگل برگردد و به سراغ مقاله دیگری برود و یا اگر هم این کار را انجام داد، قبلا مدت زمان طولانی در سایت شما سپری کرده باشد. سایتهای جدید و گاها قدیمی که وارد حوزه های پر رقابت سئو می شوند بایستی اصول این رقابت را دریابند. در ابتدا باید در نظر گرفت وقتی حوزه ای پر رقابت است یعنی کسب و کارهای آن حوزه درآمد زیادی دارند. اگر عبارت بلیط هواپیما پر رقابت است یعنی کسب و کارهای مرتبط با آن درآمدهای میلیاردی دارند، بنابراین طبیعی است که هزینه های زیادی هم برای سئو و برندینگ خود انجام می دهند. همین موضوع باعث افزایش رقابت و سخت تر شدن روز افزون سئو اینگونه عبارات می شود و این موضوع گاه برای سایت های جدید دلسرد کننده است. سئو به تکنیک هایی که به سایت شما برای دریافت رتبه بالاتر در صفحه نتایج موتورهای جستجو کمک می کند، گفته می شود.

چرا سایت من به سئو نیاز دارد؟

نیاز به تحلیل سئو دارید؟ کارشناسان رایاطرح میتوانند بصورت حرفه ای به تحلیل و آنالیز سئو سایت شما بپردازند. شاید عبارت “بلیط هواپیما” در ماه چند صد هزار جستجو داشته باشد ولی عبارات طولانی مانند عبارت بالا نیز میتواند چند ده تا چند صد جستجو داشته باشد. بنابراین به جای اینکه سراغ عباراتی بروید که اصلا نمیتوانید تا ماهها و شاید سالها نتیجه بگیرید به سراغ عباراتی بروید که سریعتر نتیجه بگیرید.

بازار کار سئو در ایران چگونه است؟

سئو چیست ؟ آموزش سئو برای افراد مبتدی نوین

شاید تاکنون، مقالات زیادی در مورد اینکه سئو سایت چیست و چقدر سئو اهمیت دارد خوانده اید. منابع و دوره‌های آموزشی که با پرداخت هزینه‌ای اندک می‌توانید در هزینه‌های بسیاری صرفه جویی کرده و هنر سئوکار حرفه‌ای شدن را بیاموزید. از افرادی که درحال کار بر روی سایت شما هستند گرفته تا کارهایی که بر روی سایت باید صورت گیرد و نوع سایت، همگی می‌تواند بر روی این هزینه تاثیر داشته باشد. اما به صورت کلی می‌توان هزینه آن را چیزی در حدود ماهیانه یک تا پنج میلیون تومان در نظر گرفت. یعنی احساس و تجربه‌ای که کاربر در هنگام استفاده از سایت به دست خواهد آورد. این اصطلاح مخفف User Interface است و منظور از آن هر چیزی است که کاربر در برخورد با سایت می‌تواند مشاهده کند و با آن سروکار خواهد داشت.

مخاطب با دیدن یک عنوان متای جذاب، با احتمال بیشتری بر روی آن کلیک کرده و به دنبال خواندن محتوا خواهد بود. به این ترتیب، یک عنوان متای جذاب می‌تواند سبب افزایش بازدید مخاطب از سایت شده و به بهبود رشد جایگاه سایت در موتورهای جست‌وجوگری مانند گوگل کمک کند. هرچه زمان بیشتری از شروع به کار سئو می‌گذرد و رشد بیشتری در دنیای مارکتینگ رقم می‌خورد، دیده شدن در گوگل سخت‌ و سخت‌تر می‌شود.