آبمیوه گیری بوش MES4010 ، مشخصات دقیق و قیمت خرید مناسب فروشگاه اینترنتی داوین کالا | سناپویان

گفتنی است محفظه نگهداری تفاله دارای ظرفیت 2 لیتر و قابل تفکیک است. در قسمت عقب بدنه آب میوه گیری بوش 700 وات یک مخزن جمع آوری تفاله در نظر گرفته شده است. بعد از خُرد کردن و آبگیری میوه و سبزیجات، تفاله چلونده شده و بدون رطوبت آنها به صورت خودکار در این مخزن دو لیتری جمع آوری خواهد شد. هر بار می توانید تفاله گیر آبمیوه گیری بوش مدل MES3500 را از بدنه جدا کرده و پس از تمیز کردن در زیر شیر آب، دوباره در جایگاه مخصوص خود قرار دهید. کارایی این دستگاه فوق العاده بالا بوده و حداکثر آب میوه و سبزیجات را استحصال می کند.

آبمیوه گیری دلمونتی مدل DL160

آبمیوه گیری بوش MES4010 ، مشخصات دقیق و قیمت خرید مناسب فروشگاه اینترنتی داوین کالا | سناپویان

گنجایش این دستگاه ۱.۵ لیتر است و نیز از یک مخزن ۳ لیتری، جهت ذخیره تفاله‌ها بهره می‌برد. یکی دیگر از بهترین آبمیوه گیری‌های بوش است که اختلاف قیمت زیادی با مدل MES25A0 ندارد و مشخصات آنها تقریبا مشابه است. مخزن تفاله این آبمیوه گیری به صورت مجزا و در کنار دستگاه قرار میگیرد که ظرفیت بیشتری را در اختیارتان قرار میدهد و مدت طولانی تری میتوانید آبگیری نمایید. تنها تفاوت بین آبمیوه گیری مدل 4000 و 4010 بوش مربوط به توان موتور و تنظیمات سرعت این دو دستگاه است. مدل 4000 دارای توان مصرفی 1000 وات (با 2 دور سرعت) و مدل 4010 دارای موتور قویتر 1200 واتی (3 دور سرعت) است. یکی از ویژگی‌های مهمی که برای انتخاب دستگاه آبمیوه‌گیری باید به آن توجه کنید، اندازه‌ی قطر دهانه‌ی ورودی دستگاه است.

  • اگر می‌خواهید با پرداخت هزینه یک دستگاه از مزایای چندین دستگاه بهره ببرید، خرید آبمیوه گیری بوش مدل BBSJ-3882 را به شما توصیه می‌کنیم.
  • این دستگاه آب میوه گیری بوش 700 وات اصلی بوده و تحت لیسانس آلمان ساخته شده است.
  • برند و لوگوی بوش بر محصول خود بهترین ضمانت و گارانتی برای یک محصول است .
  • برای جلوگیری از پاشیده شدن آبمیوه هنگام خروج ، پارچی 1.5 لیتری کاملا منطبق با دهانه خروجی آبمیوه گیری همراه با دستگاه تعبیه شده است.
  • برای مشاوره ، اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان داوین کالا در ارتباط باشید .
  • مخزن تفاله آبمیوه گیری بوش دارای ظرفیت 2 لیتر بوده که حجم زیادی از تفاله را در خود جای میدهد و نیازی به تخلیه سریع ندارد.
به عنوان مثال میوه‌هایی مثل سیب و یا گلابی به طور کامل و بدون نیاز به برش امکان عبور از دهانه ورودی آبمیوه گیری را خواهند داشت. همین امر سرعت انجام عملکرد دستگاه را نیز ارتقاء می‌دهد که ویژگی مثبت دیگری برای آن به حساب خواهد آمد. دسترسی همیشگی به آبمیوه‌های طبیعی یکی از ایده‌آل‌های موردنظر طرفداران این نوشیدنی است. مصرف انواع متنوع نوشیدنی حاصل از میوه‌ها و سبزیجات یکی از موارد پرمصرف در سبد غذایی خانوار به منظور رعایت رژیم‌های غذایی است. به کمک آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0 لذت تهیه روزمره این نوشیدنی‌ها را به بهترین شکل ممکن تجربه خواهید کرد.

همچنین در سال‌های اخیر، حوزه‌های جدید فعالیت نظیر تولید دوچرخه‌های برقی به بوش اضافه شد که در سال ۲۰۱۱ زیرمجموعه‌ای مستقل را به این شرکت افزود. با توسعه فناوری حسگرها و نرم‌افزارها در سال‌های آتی نیز فناوری‌های بوش به مرور به بزرگراه‌ها، جاده‌ها و خیابان‌ها راه پیدا خواهند کرد. در حال حاضر بوش یکی از ۱۰ شرکت بزرگ آلمانی به شمار می‌رود که در بیش از ۵۰ کشور جهان مراکز عملیاتی دارد. این شرکت علاوه بر فعالیت‌های تولیدی، اقدامات خیرخواهانه را نیز به عنوان زمینه اصلی فعالیت‌های خود مورد توجه قرار داده است. شرکت بوش اکنون در سراسر جهان بیش از ۴۰۰ هزار کارمند دارد و درآمد آن طبق آخرین آمار، ۷۸ میلیارد یورو برآورد شده است. بر اساس ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از مطالب وب سایت آنتیک کالا ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

تیغه استیل ضد زنگ

آبمیوه گیری 4 کاره بوش مدل BSSJ3882 با قدرت موتور 1200وات مخلوط کن خوردکن گوشت آسیاب کن با طراحی زیبا از این شرکت است که دارای دو مخزن آبمیوه و تفاله است که هر کدام به گونه‌ای مجزا از دستگاه در کنار آن قرار گرفته است. قابلیت جدا شدن مخزن‌ها علاوه بر نظافت آسان‌تر، ظرفیت بیشتری را نیز در اختیار مصرف‌کننده قرار داده است. تیغه اصلی از جنس استیل ضدزنگ است و دهانه دستگاه نیز از قطر مناسب برخوردار است. علاوه بر فیلتر دستگاه که به راحتی قابل شستشو می‌باشد، لوازم جانبی نیز قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند.