کتری-مخصوص-هتل تجهیزات هتلی،رستوران،کافی شاپ،تالار : میرزایی | OkChay

۴- رزرو های مربوط به هتل های کیش و قشم که اغلب گارانتی و تور می باشند و هتل هایی که در قالب خدمات تور ارائه می گردد به هیچ عنوان کنسل نمی مشتری مداری عالی اوکی چای شود. قوانین کنسلی رزرو مسافرین محترم حتما قبل از واریز وجه و نهایی نمودن رزرو موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید. همچنین شما را با قوانین و امکاناتی که در هر هتل متناسب با تعداد ستاره‌های آن باید ارائه شود، آشنا کردیم؛ تا بتوانید در صورت نیاز با آگاهی حق خود را مطالبه کرده و کلاه سرتان نرود. در این هتل سایر امکانات ضروری مسافران در هتل‌های ۳ ستاره هم ارائه می‌شود؛ از پذیرش ۲۴ساعته گرفته تا صندوق امانات، صرافی، پارکینگ، خشک‌شویی و غیره.

  • فروشگاه‌های تجاری زنجیره‌ای چای مانند دیویدز تی و تی‌وانا برای چشیدن طعم‌های مجلسی و مفرح خوب هستند.
  • برخی از مدل های کتری برقی هتلی این ویژگی را دارند که آب را پس از به جوش آمدن گرم نگه دارند و مانع از سرد شدن آن شوند.
  • رستوران هندی Dubb هم برای کسانی که به غذاهای تند و هندی علاقه دارند مناسب است و این رستوران برای کودکان منوی اختصاصی دارد.
  • همه‌ی خرده فروشان چای فله‌ای برای طرفداران پروپاقرص جالب خواهند بود.
  • کتری‌های اجاق‌گاز سنتی‌تر هستند، شما فقط آن‌ها را پر می‌کنید، آن‌ها را روی اجاق‌گاز قرار می‌دهید (بیشتر آن‌ها باید برای همه انواع اجاق‌گاز کار کنند) و منتظر سوت کتری می‌مانید.
کتری-مخصوص-هتل تجهیزات هتلی،رستوران،کافی شاپ،تالار : میرزایی | OkChay

برای کانادایی‌ها فراتر از تأثیرات مثبت آنتی اکسیدان‌های موجود در آن، نوشیدن یک فنجان چای خوب اهمیت بسیاری دارد. خوشبختانه در تورنتو صدها مکان برای خرید و نوشیدن چای وجود دارد که در این مطلب شما را برای یافتن آن‌ها راهنمایی می‌کنیم. همه دوست ندارند شب با شکم پر به رختخواب بروند و اگر در منوی روم سرویس میان وعده یا غذای سبک وجود داشته باشد، آن را ترجیح می دهند.

قوری 4 کاپ هتلی چینی نسترن

در قلب شهر زیبای استانبول و در نزدیکی میدان تقسیم، هتل مجلل دیوان خودنمایی می‌کند. این هتل به‌دلیل معماری مدرن، موقعیت جغرافیایی و امکاناتی که دارد، طرفداران زیادی در میان گردشگران پیدا کرده است و به‌عنوان یکی از بهترین هتل های استانبول شناخته شده است. روم سرویس یکی از خدمات هتل ها است که به واسطه آن مهمانان می توانند غذا یا نوشیدنی سفارش داده و آن را در اتاق خود تحویل گرفته و میل کنند. البته دانستن این نکته ضروری است که این خدمات تنها توسط هتل های متوسط و لوکس(هتل های سه ستاره به بالا) ارائه می شود، مثلا اگر یک هتل دوستاره، مُتل یا مهمانسرا رزرو کرده باشید، نباید انتظار دریافت چنین خدماتی را داشته باشید. همه ما در هنگام رزرو هتل مورد نظرمان و در میان لیست امکانات، به کلمه روم سرویس برخورد کرده ایم. اصولا روم سرویس در هتل ها شامل چه خدماتی می شود یا اینکه از کدام هتل ها می توانیم انتظار ارائه چنین خدمتی را داشته باشیم؛ سئوال هایی هستند که دانستن پاسخ آنها می تواند به اقامت بهتر شما کمک کند.

۱۲- هتل ۵ ستاره Grand Hyatt Istanbul

در این رستوران می‌توانید غذاهای سنتی ترکیه و غذاهای بین‌المللی را امتحان کنید. حمام ترکی و اتاق ماساژ به‌صورت مجزا برای خانم‌ها و آقایان وجود دارد. در طول اقامت امکانات ورزشی و رفاهی مثل استخر، سالن ورزشی مجهز، مرکز سلامت و اسپا در اختیار شماست. در رستوران Elite هتل انواع غذاهای سنتی ترکی و بین‌المللی سرو می‌شود. در کافه Coffee Company که سبک کافه‌های ایتالیا را دارد می‌شود یک عصر دنج را گذراند.