آموزش اتاق فرار ۱۰+۱۰ معما، چالش و توصیه برای فرار موفق اسکیپ روم مجله اتاق فرار | allescape

آموزش اتاق فرار ۱۰+۱۰ معما، چالش و توصیه برای فرار موفق اسکیپ روم مجله اتاق فرار | allescape

اتاق فرار رستگاری بیولوژیکی اولین اتاق از مجموعه بوم اسکیپ با سختی ۶۰ چالش معمای اسکیپ روم درصد است. مجموعه دژاوو در پاییز ۹۸ با هدف طراحی بازی‌های فکری و هیجانی تحت عنوان اتاق فرار شکل گرفت. این مجموعه در حال حاضر دو بازی فعال در تهران و یک بازی در ایلام دارد. اتاق فرار OCEAN’S SIX برگرفته از سری فیلم‌های OCEAN’S ELEVEN است و سبکی ماجراجویانه و هیجان‌انگیز دارد.

  • وقتی صحبت از تفریح با دوستانمان می‌شود، گزینه‌های روی میز زیادی وجود دارد.
  • در ادامه ما به معرفی پرطرفدار­ترین اتاق فرار های تهران پرداخته‌­ایم تا اگر قصد تجربه­‌ی این بازی مهیج و ماجراجویانه را دارید بتوانید انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید.
  • همیشه قبل از شروع یک بازی، گیم مستر تمامی قوانین را به شرکت کنندگان می گوید از نحوه مراقبت از تجهیزات تا کارهایی که باید انجام دهند.
  • گرچه حل کردن این معما به شیوه دوم به زمان تمام کردن بازی بسیار کمک کرد و احتمالا ۱۰ دقیقه‌ای ما را جلو انداخت ولی اصولا معماهایی که به چندین روش حل می‌شوند چندان تجربه خوبی را رقم نمی‌زنند.
  • اما یکی از رازهای بازی اسکیپ روم اینه که اگه مجبور شدید، سوال استراتژیک بپرسید از گیم مستر.

ماجرای اصلی و سناریوی اجرا شده در اتاق فرار خونه جنی شرایطی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید همراه با تنها بازمانده از افراد وارد شده به این کلبه، تجربه حضور در این خانه را بدست آوردید. شاید برایتان جای سوال باشد که اصلا چنین ایده ناب و زیبایی از کجا نشات گرفته. اولین بار در سال ۲۰۰۷ شرکتی به نام ریل اسکیپ روم به دست تاکائو کاتو ژاپنی تاسیس شد. کاتو که تنها ۳۵ سال داشت، این ایده را در ذهن خود پرورش داد و سناریو‌های مختلف را طراحی کرد. سرانجام در سال ۲۰۱۱، برای اولین بار بازی اتاق فرار از ژاپن خارج شد و سر از سنگاپور در آورد. این اتاق فرار با دارا بودن ژانرهای ترسناک و جذاب، می‌تواند مراجعه کنندگان را به هیجان بالایی برساند.

اتاق فرار کلبه مشهد

اگر بین اتاق فرار های تهران تصمیم دارید تجربه اولین اسکیپ روم ایران یعنی اتاق فرار نجات را داشته باشید، باید به میدان بهارستان مراجعه کنید و سپس از طریق خیابان مصطفی خمینی به کوچه نصرالهی بعد از چهارراه چشمه برسید. در این کوچه نیز یک کوچه دیگر قرار دارد با نام فخر الملک و عمارت دبیرالملک در آنجا قرار دارد. سناریوی اتاق فرار راز به این صورت است که شما و دوستانتان باید راز یک قتل خانوادگی که ۱۰ سال پیش اتفاق افتاده را به کمک یک وکیل حل کنید. برای این بازی، باید حداقل ۴ و حداکثر ۱۰ نفر باشید تا بتوانید این معمای ترسناک و رازآلود را حل کنید. گیم مستر فردی است که در تمام طول اتاق فرار، زمانی که شما غرق در معماها هستید، شما را نگاه می‌کند و صدای شما را می‌شنود. وظیفه او این است که بازی را برای شما و تیمتان به یک تجربه فوق‌العاده تبدیل کند و در زمان نیاز به شما راهنمایی یا هینت بدهد.

۴. اتاق فرار فریتز هابر

مثلا در اتاق فرار های ترسناک و دلهره آور، میبینید انتهای راهرو یک تک چراغی روشن و خاموش می شود و یک اتاقی در آنجا قرار دارد. شما باید مستقیم وارد آنجا شوید تا ببینید به چه سرنخ هایی میرسید البته اگر اسکیپ رومی که انتخاب کردید اسلشری باشد شاید در طول مسیر راهرو و رسیدن به آن چراغ چشمک زن اتفاقات ناگواری رخ دهد. نوع دیگری از معماهای نوری که در همه ژانر اتاق فرار پیدا می شود، نوشته های نامرئی هستند.

مواجه خواهید شد که جز به دست منطق و دیدگاه منطقی حل نخواهند شد.. سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است. ممکن است به شما تلفن همراهی بدهند به همراه چند حرف، با کمک حروف‌ها با استفاده از تلفن همراه اعداد را به دست آورید.