کتاب کمک درسی با تخفیف ویژه | ketabko

© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مشاوران 100 است و محفوظ می باشد. اما این کافی نیست، چون فقط شما می‌توانید به درست یا نادرست بودن تست پی ببرید. داوطلب باید بتواند آنقدر یک درس را درک کرده باشد که بتواند هر نوع تستی را حل کند.

خرید اینترنتی کتاب های کنکور تجربی با تخیفیف از کتابانه

با این وجود در بعضی دروس یک انتشارات ممکنه کتاب های بهتری داشته باشه. آخرش هم اون فرد با اون برنامه بعد از مدت ها به هیچ نتیجه ای نمیرسه یا اصلا نمیتونه اجراش کنه. بعضی از کسانی که خودشون رتبه خوبی در کنکور آوردن یا اون درس رو با خوندن فلان منبع تو کنکور بالا زدن به طور ثابت به همه پیشنهاد میکنن که فقط فلان کتاب رو بخون چون من خوندم و جواب گرفتم! در حالی که در نظر نمیگیرن شاید خودشون سطحشون بالا بوده مثلاخودشونفیزیکخوشخوان خوندن اما دانش آموزی که دارن بهش توصیه میکنن فیزیکش خیلی ضعیفه و کتاب خوشخوان اصلا الان به دردش نمیخوره و باید بره سراغ منابع کمک درسی دیگه ای غیر از این. «کتابچی» مجموعه‌ای غنی از برترین و جدیدترین کتاب‌ها در حوزه‌ی آثار عمومی، زبان‌های خارجی و کمک‌درسی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده و در تلاش است که به کاربران خود در انتخاب کتاب کمک کرده و تجربه خوبی از خرید اینترنتی و خواندن کتاب برای آن‌ها رقم بزند.

مقطع تحصیلی

شایان ذکر است تمامی سفارشات تهران و سایر شهرستان ها به روز در عشق کتاب پردازش و بسته بندی شده و سفارشات شهر تهران یک روز کاری با «پیک موتوری» و شهرستان ها به صورت «پست پیشتاز» ارسال میگردد. در زمان خرید دقت کنید که کتاب جامعی که تهیه می‌کنید، حتما مختص رشته تحصیلی شما باشد. این دسته از کتاب های کنکور مناسب دانش آموزانی است که تابحال تست نزده اند یا در یک درس به خصوص ضعف دارند و نیاز دارند که با تست های سطح پایین آشنا شوند و خود را آماده تست های سطح بالاتر کنند. این دست از کتاب مناسب دانش آموزانی می باشد که از آمادگی نسبی برای کنکور برخوردارند و تسلط خوبی روی منابع درسی دارند. سطح بندی کتاب های کنکور از آن جهت اهمیت دارد که دانش آموزان باید بر اساس سطحی که در هر درس دارند کتابی متناسب با سطح خود را تهیه کنند. یکی از بهترین راه های موفقیت در کنکور تجربی، استفاده از کتاب های تست تجربی موجود در بازار می‌باشد.

دانش‌آموزان می‌توانند با خرید کتاب‌های کنکور تجربی از سطح سوالات و نحوه برگزاری این آزمون به طور دقیق‌تر آگاه شوند. رشته تجربی یکی از رشته های پر مخاطب در کنکور سراسری میباشد که دانش آموزان میباست برای قبولی در رشته های خوب در کنار یک برنامه ریزی اصولی و درست از بهترین کتاب های کمک درسی انسانی نیز استفاده کنند . کتاب های کنکوری تجربی دارای ویژگی های خاصی میباشد که دانش آموزان بر اساس سطح درسی و توان مطالعاتی بهترین کتاب انسانی را انتخاب میکنند . گروه آموزشی جوکار (گاج) نیز با دو دهه سابقه یکی از معتبرترین ناشران کنکور تجربی در کشور است. کتاب‌های جامع و میکرو طبقه‌بندی این انتشارات برای جمع‌بندی مطالب درسی بسیار کارآمد هستند.

کتاب کمک درسی با تخفیف ویژه | ketabko این انتشارات برای کلیه مقاطع تحصیلی کتاب‌های جامع جمع‌بندی، کتاب‌های استعداد کلامی، کتاب‌هایی با عنوان کتاب زرد و آبی را ارائه کرده خرید کتاب کمک درسی کنکور تجربی است. به محض ورود دانش آموزان به مقطع متوسطه، دغدغه ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری به عنوان یکی از اهداف مهم آن‌ها تبدیل می‌شود. اما با توجه به اینکه بیشتر دانش آموزان نگاه درست و واضحی به فرایند آموزشی و نحوه شرکت در آزمون سراسری ندارند، استرس و دغدغه های زیادی به سراغ آن ها می‌آید. مطالعه کتاب‌ها و منابع آموزشی مناسب یکی از راه‌های رفع اضطراب برای دانش آموزان کنکوری است. از ویژگی‌های جذاب بانک کتاب مدابوک نسب به سایر مراکز فروش کتاب، ارائه تخفیف های بالا جهت تسهیل هرچه بیشتر خرید کتاب های کمک درسی است.

  • همچنین خرید آنلاین کتاب کنکور تجربی با تخفیف برای تمامی مخاطبان از سراسر کشور در این سایت فراهم شده است.
  • به طور کلی انتشارات خیلی سبز و گاج و نشرالگو و مهروماه و مبتکران و البته چند ناشر دیگه در اکثر دروس کتاب های خوبی واسه کنکور چاپ کردند.
  • کتاب‌های کنکور معمولا بر یادگیری نکات، سرعت عمل در تست زنی و جمع بندی مطالب تمرکز دارند ولی کتاب‌های کمک درسی به درک عمیق مفاهیم درسی، حل تمرین و موفقیت در امتحان کمک می‌کنند.
  • کتاب های کنکور سطح بالا به دانش آموزانی پیشنهاد می شود که به اندازه کافی تست زده و از آمادگی خوبی برخوردار باشند.
  • کنکور تحربی از پرمتقاضی ترین گروه آزمایشی آزمون سراسری می باشد و اغلب داوطلبانی که در این گروه آزمایشی شرکت می کنند متقاضی رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی هستند.