امنیت، کاربردی‌ترین مقالات امنیت ارز دیجیتال صرافی تریتکس | حسینی فایننس

امنیت، کاربردی‌ترین مقالات امنیت ارز دیجیتال صرافی تریتکس | حسینی فایننس

برخی بدافزارها هم در کلیپ‌بورد جاسوسی می‌کنند؛ بدین‌صورت که وقتی آدرس کیف پولتان را کپی می‌کنید و آن آدرس در کلیپ‌بورد قرار می‌گیرد، بلافاصله آدرس کیف پول هکر را جایگزین می‌کنند. بعد از پیست‌کردن یا چسباندن آدرس، ارزها به کیف پول هکر سرازیر می‌شوند. این فرایند را باید متخصصان طراحی کرده و به صورت اصولی به آن بپردازند.

  • اگر برای حضور در یک فضا و سرمایه گذاری خود لازم است تا از سایرین نیز دعوت به عمل آورید، شما در حال همکاری با یک سایت و مجموعه کلاهبردار هستید.
  • نقشه های کلاهبرداری که هدفشون ایجاد دسترسی به کیف دیجیتال قربانی هست.
  • • قبل از شروع فرایند مبدا مد نظر را اعتبار سنجی نموده و از رضایت کاربران از طریق خواندن نظرات اطمینان حاصل نمایید.

• در شبکه های اجتماعی از پاسخ به شماره های ناشناس و متفاوت که از شماره های معمول داخل کشور نمیباشد خودداری کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. تخصیص بیشتر توکن‌ها بین بنیان‌گذاران، توسعه دهندگان و یا گروه سرمایه‌گذاران خاص، می‌تواند نشان دهنده‌ی این باشد که اهداف شخصی در این پروژه بر ایده‌ی کلی غلبه دارد. حداقل محصول پذیرفتنی و یا Minimum Viable Product که یک نمونه‌ی اولیه و البته ناقص از محصول نهایی است.

بسیاری از انواع صرافی ارز دیجیتال برای ارائه خدمات خود نیاز به احراز هویت را در نظر نگرفته و احراز هویت در آنها اجباری نیست. با توجه به عدم نیاز به احراز هویت تنها راه تشخیص ایرانی بودن در چنین پلتفرم‌هایی دقت به آی پی کاربران است. همچنین توصیه می‌کنیم که حتماً از انواع کیف پول معتبر و شناخته شده ارز دیجیتال برای این منظور استفاده کنید. بسته شدن حساب کاربران ایرانی یکی از مهم‌ترین چالش ها و خطرات ارز دیجیتال برای معامله گران ایرانی محسوب می شود. متأسفانه این خطر غیرقابل اجتناب بوده و حتی استفاده از ترفندهای مختلف نیز نمی تواند تضمین کننده عبور از این چالش باشد. اما با این حال بر اساس تجربه داریم تا ترفندها و روش هایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تا حدی این چالش بزرگ را از بین برده و حداقل احتمال آن را برای خود کاهش دهید.

۶ راه برای مهر و موم کردن کیف پول

البته در این موارد صرافی‌ها زمانی برای خروج دارایی‌های دیجیتال کاربرانشان به دیگر کیف پول‌ها می‌دهند. برای جلوگیری از زیان مالی باید اطلاعیه‌های صرافی‌ که دارایی خود را در آن نگه‌داری می‌کنید، به طور مداوم دنبال کنید. بیت کانکت یک پلتفرم سرمایه گذاری و وام‌دهی ارزهای دیجیتال بود که افراد زیادی در زمان اوجش به پانزی و کلاهبرداری بودن آن هشدار دادند. سرمایه‌گذاران فراوانی به امید کسب سودهای فوق‌العاده و طی کردن یک شبه راه، میلیون‌ها دلار روی این پلتفرم و ارز دیجیتال آن یعنی BCC سرمایه گذاری کردند. ماجراهایی مثل کیف پول‌های سولانا، می‌توانند مانند یک تلنگر عمل کنند تا ما هم بیشتر حواسمان را جمع کنیم و اطلاعات خود را به روز نگهداریم.

کلاهبرداری ارز دیجیتال؛ راهنمای جامع حفظ امنیت در بازار ارزهای دیجیتال

تا زمانی که بتوانید به حساب خود دسترسی داشته باشید، به ارزهای خود هم دسترسی دارید. این روزها با افزایش قیمت ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین، اکثر افراد به فکر سرمایه‌گذاری در این زمینه افتاده‌اند اما همیشه قبل از ورود به یک حوزه جدید مانند… بر اساس اسناد طبقه ‌بندی شده که از سوی ادوارد اسنودن، کارمند سابق آژانس امنیت ملی در سال ۲۰۱۸ افشا شد، آژانس امنیت ملی آمریکا، پیگیری کاربران بیت کوین را در بالاترین اولویت خود قرار داده است. یکی از یادداشت های NSA نشان می دهد که این آژآنس، اطلاعات شخصی کاربران مانند رمز عبورهای کاربران بیت کوین، فعالیت های اینترنتی و شناسه های دستگاه را جمع آوری امنیت ارز دیجیتال کرده است. ابزارهایی که برای برقراری امنیت به کار برده می شوند بسیار گسترده هستند و برای برقراری امنیت صرافی ارز دیجیتال حتما باید از بهترین قسمت های این نوع صرافی ها استفاده کرد. صرافی هایی برای شما بهترین انتخاب می باشند که تمامی ابزارهای لازم برای برقراری امنیت را فراهم کرده باشند.

واچ لیست ارز دیجیتال هفته

تلفن‌های همراه به بخشی ضروری از زندگی ما تبدیل شده‌اند و بسیاری از فعالیت‌های روزانه ما با استفاده از آن‌ها انجام می‌شود. بسیاری از فعالیت‌های حوزه ارز دیجیتال نیز با استفاده از تلفن همراه صورت می‌گیرد و حفظ امنیت ارز دیجیتال موضوع مهمی به شمار می‌رود. مجرمان سایبری از این موضوع آگاه هستند و به طور دائم به دنبال پیدا کردن روش‌های مختلف کلاهبرداری و سرت دارایی‌های کاربران هستند. در این مقاله مهم‌ترین روش‌های کلاهبرداری و راهکارهای مقابله با آن‌ها جهت حفظ امنیت ارز دیجیتال کاربران بررسی شد.